BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Afgetroefd. Feyenoord naar de paus. Speelronde 13

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 19 november 2016 - 08:39   quote  deeplink  
De Brexit en overwinning van Trump verbaasden me niet maar waren wel verrassend. Gerenommeerde lieden als Carl Icahn en mijn allerbeste vriend Menko zagen dit al in een vroeg stadium aankomen. Van de media moet je het niet hebben want die zijn alleen met hun eigen positie bezig en hebben geen idee wat er onder de mensen leeft. Zinvol werk voor een redelijk salaris voor iedereen en een eerlijke verdeling van welvaart en macht zijn niet de speerpunten van de politieke partijen. Minderheden, zwarte pieten wel of niet, flexwerk, milieu, klimaat en oorlogen in Verwegistan worden belangrijker geacht. Sportdwaas behoort inmiddels bij de grootste partij. Die van de niet-stemmers. In the good old US of A had ik de gang naar de stembus niet gemaakt. Het idee van nog een keer Bill Clinton in het Witte Huis die zich dan door de schoonmaaksters en zusters op zijn ouwe dag wakker laat pijpen was voor de Amerikanen genoeg reden te switchen naar Trump.

Trump zelf is een New Yorker, een omstreden businessman en entertainer. Succesvol over de ruggen van bankiers (das mooi toch) maar het is geen racist. Helaas is het wel zo dat vreemd rechts als de Tea Party hem nu als trekpop lijkt te gaan gebruiken. Ben benieuwd of dit gaat lukken of dat de werkelijke belangen van Archie Bunker zullen worden behartigd. Aldus sprak Sportdwaas, amen.

Kabinet Geert 1 zit er ook dik in en is helaas realistischer dan een Europa League overwinning van Feyenoord. Op basis van de laatste speelronde maakt Ajax dan ook nog eens een grotere kans op deze prijs.

Het spijt, me als je niet uit kan winnen bij Go Ahead Eagles kun je zomaar afglijden naar de play-offs voor Europees voetbal of erger. Laten we hopen en bidden en desnoods met de heel Feyenoord1 bij de paus langs dat er niet een nieuwe fatale reeks is ingezet tegen Go Ahead.

Hier dan op basis van hoop, geloof en liefde (Petrus 1:3-12) mijn voorspellingen voor de komende speelronde:

SC Heerenveen - Vitesse 2-2

Net nu Mulder begon aan te kloppen bij Oranje ging het weer hopeloos mis op het Kasteel.

Heracles Almelo - Go Ahead Eagles 4-0

Harde landing voor Deventer.

Willem II - PSV 1-3

Kijk ik vind die Willems best een leuke vent en een voorbeeldige Surinamer.

Excelsior - Sparta Rotterdam 2-2

Bosz zal worden opgevolgd bij Ajax door mijnheer Pastoor.

FC Groningen - ADO Den Haag 3-1

Z. Petrovic is al bezig met zijn volgende baan. En let wel om het geld hoeft deze man het niet te doen.

Roda JC - AZ 3-1

Kijk nu al uit naar de analyse van de expert "onverwacht verlies uitlegger" Ron Vlaar. Haps rood

Ajax - NEC 9-1

Na deze wedstrijd heeft niemand het meer over die 6 miljoen die Gudelj gekocht heeft. Man, was dat werkelijk zoveel?!

FC Twente - FC Utrecht 1-3

Heb geen idee verder over deze wedstrijd. Utrecht lijkt me sterker.

Feyenoord - PEC Zwolle 2-1

Iedereen heeft het altijd over het Kuipvoordeel. Men bedoelt natuurlijk het feit dat elke tegenstander van Feyenoord1 lekker vrijuit kan spelen en het tot het laatst spannend houdt. Ik zeg bouw een nieuwe Kuip. Maar wel hetzelfde. Na de treurige vertoning in een treurige week hoop ik dat mijn club het schip recht.

Recept van de week:

Boerenkool met worst en spekjes. Eventueel serveren met augurkjes en picalilly. Koude zelfgemaakte appelmoes ernaast ook lekker. Wegspoelen met bokboer van Bavaria. Pasta my ass.

Boerenkool is goed voor de productie van rode bloedlichaampjes, is dus goed voor spierversterking en helpt tegen vermoeidheid in deze donkere tijden. Ave

Disclaimer:
Sportdwaas is linksbenig, gescheiden, steunde Feyenoord als kameraadje. En we gaan met hotsen knotse Kuijt en Tapia voor de dubbel!

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 november 2016 door sportdwaas --
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 20 november 2016 - 09:17   quote  deeplink  
Waar is Loetje?
netsurfer
 netsurfer - woensdag 23 november 2016 - 13:12   quote  deeplink  
Ik denk dat hij de strijd op heeft gegeven. Zo zie je maar dat het lastiger is dan men denkt.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 24 november 2016 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 13:12 schreef netsurfer het volgende:
Ik denk dat hij de strijd op heeft gegeven. Zo zie je maar dat het lastiger is dan men denkt.
Tja en dat terwijl zijn stuk, als je de cijfers mag geloven tenminste, meer werd bekeken dan het mijne. Voor mijn gevoel ben ik steeds meer een roepende in de woestijn.
remco k
 remco k - donderdag 24 november 2016 - 12:13   quote  deeplink  
Dat gevoel heb ik al vanaf het eerste recpetje...
netsurfer
 netsurfer - donderdag 24 november 2016 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 10:20 schreef sportdwaas het volgende:

Voor mijn gevoel ben ik steeds meer een roepende in de woestijn.
Zieners worden niet altijd op waarde geschat door hun tijdgenoten. Gelukkig is dit forum geduldig en zal nog jaren blijven bestaan. De erkenning zal in de toekomst zeker nog volgen. Maar of jij dat zelf nog mee gaat maken.... :)
VVout
 VVout - donderdag 24 november 2016 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 12:13 schreef remco k het volgende:
Dat gevoel heb ik al vanaf het eerste recpetje...
Eet jij maar gewoon een patatje en een frikandel, die recepten zijn echt zo gek noch niet.
tomson
 tomson - donderdag 24 november 2016 - 18:48   quote  deeplink  
Soms word je in de woestijn ook gehoord. De recepten zijn niet altijd mn favoriet maar de voorspellingen zijn altijd weer amusant om te lezen. Heb natuurlijk wel mn Feyenoord brilletje op :)
tomson
 tomson - donderdag 24 november 2016 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 18:48 schreef VVout het volgende:

[..]

Eet jij maar gewoon een patatje en een frikandel, die recepten zijn echt zo gek noch niet.
Hey VVoutje ! Toeval bestaat niet:D
VVout
 VVout - donderdag 24 november 2016 - 20:02   quote  deeplink  
T's weer voetbal hé dus ga ik er weer voor zo ;)
remco k
 remco k - vrijdag 25 november 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 18:48 schreef VVout het volgende:

[..]

Sorry dat eet ik niet..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 november 2016 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2016 - 14:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry dat eet ik niet..
Jij eet zeker alleen Matzes en Tzimmes..
remco k
 remco k - vrijdag 25 november 2016 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2016 - 16:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jij eet zeker alleen Matzes en Tzimmes..
Geen idee. Blijkbaar ben je beter thuis in joods eten dan ik.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 november 2016 - 20:34   quote  deeplink  
Googlen is anders ook verrekte handig..
remco k
 remco k - zaterdag 26 november 2016 - 10:03   quote  deeplink  
Zeker. Daarom gaf ik ook aan er niet in thuis te zien.
VVout
 VVout - zondag 27 november 2016 - 07:57   quote  deeplink  
Geen joods eten, frituur of creatieve recepten. Tja ook daar zijn klinieken voor.
remco k
 remco k - maandag 28 november 2016 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2016 - 07:57 schreef VVout het volgende:
Geen joods eten, frituur of creatieve recepten. Tja ook daar zijn klinieken voor.
Juist veel creatieve dingen...
VVout
 VVout - dinsdag 29 november 2016 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2016 - 20:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist veel creatieve dingen...
Ben één en al oor.
remco k
 remco k - dinsdag 29 november 2016 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 18:06 schreef VVout het volgende:

[..]

Ben één en al oor.
Vanaf dat het eenigzins kan staat ieder weekend de bbq aan voor een low en slow gerecht, niet altijd erg elegant maar altijd creatief.

Ik mag komend oud en nieuw voor 30 man een gerecht op tafel toveren. Ik zal je wel laten weren wat dat geworden is.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 01 december 2016 - 16:43   quote  deeplink  
Leuk al dat geklets over eten. Zijn we hier getuige van de geboorte van de headliner-kooklclub?
VVout
 VVout - donderdag 01 december 2016 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2016 - 16:43 schreef netsurfer het volgende:
Leuk al dat geklets over eten. Zijn we hier getuige van de geboorte van de headliner-kooklclub?
Heb je ook een lekker receppie dan?
netsurfer
 netsurfer - woensdag 07 december 2016 - 12:56   quote  deeplink  
Nee, maar wel gezonde trek.
VVout
 VVout - woensdag 07 december 2016 - 15:55   quote  deeplink  
8b8ecb5b27ecfb39728922c8dcd36c3c.ded2f8b0f983b6599f83507ba8422a84.png
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2016 - 16:43   quote  deeplink  
Prima snijwerk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Afgetroefd. Feyenoord naar de paus. Speelronde 13

0.0055148