|
|
Eide
|
|
|
Geen tijd voor veel tekst. Gewoon druk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ben benieuwd wie de vervanger van Younes wordt. Hoop Cerny of Nouri maar hou rekening met Cassiera |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Pelle Clement bij de selectie, dat is wel weer opvallend te noemen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
We gaan het zien,ga uit van een degelijke 2-0 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb totaal geen tijd. Bizar als gepensioneerde...
Toch even een voorspelling: 3-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2016 door Pietje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Is zeker opvallend want ik vind dat nu geen speler waarvan ik wow zeg. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nee zeker niet maar wie weet wordt hij de verassing van de Ajax opleiding |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wel eindelijk weer eens een wedstrijd in het echie kijken. Dat was ook al weer eventjes geleden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Basisplaats voor Cerny.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Hij kan bestwel goed voetballen die Dolberg |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
En wij hebben Dolberg......wie hebben die boeren ook alweer.....hoe heet die slechte spits ook alweer die 885 minuten niet heeft gescoord...... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En daar is hij weer!!! Dolberg!!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: zo ken je weer, altijd positiever dan de rest....... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Geweldige doelpunt van Dolberg. 1-0 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zo he, op televisie leek het een doelpunt van NEC. Wat een mooi schot! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zo he, op televisie leek het een doelpunt van NEC. Wat een mooi schot! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Goede redding.... Veel te makkelijk weggegeven |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kwam er 0-1 te staan ofzo? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
En wij hebben Dolberg, met afstand de beste spits van Nederland! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wel ff op scherp blijven, we staan gewoon 2-0 voor! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ja ja, weer Dolberg, 2-0. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee het net bolde en iedereen was even stil. Bal bleek via netpaal achter het doel tegen het net te komen. Ik dacht even dat hij zat! ;-) |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Saai is deze pot allerminst te noemen. Bij momenten goed voetbal met, waarbij kwetsbare plekken bloot komen te liggen. Cerny en vooral troare moeten eens wat meer met teambesef spelen ipv 10 man proberen te passeren en vast te lopen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als Traoré z'n kansen eens zou benutten he.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een verschil tussen Traore en Dolberg qua afwerken. Dolberg neemt rust, bij Traore is het allemaal gehaast en onzorgvuldig. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een verschil tussen Traore en Dolberg qua afwerken. Dolberg neemt rust, bij Traore is het allemaal gehaast en onzorgvuldig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 15:02 schreef Ajax Warrior het volgende:Wat een verschil tussen Traore en Dolberg qua afwerken. Dolberg neemt rust, bij Traore is het allemaal gehaast en onzorgvuldig. Dolberg neemt geen rust, die denkt gewoon niet na. Dat vind ik echt zo knap |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het is zo simpel want wij hebben Dolberg! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Geweldig zeg, weer die Dolberg. 3-0. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zouden we nu een keer een gaspedaal ingedrukt blijven houden? |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
mooi man op die leeftijd een hattrick op je naam in het ajaxshirt.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik bedoel dat hij het allemaal zo rustig doet, niet zo gehaast en ongecontroleerd. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
een ouderwetse hattrick, 3 goals in 1 helft! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nu maar hopen dat er geen scouts op de tribune zitten! ;-) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 15:09 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik bedoel dat hij het allemaal zo rustig doet, niet zo gehaast en ongecontroleerd. das verschil in kwaliteit en talent! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: ssssssssssssssttttttt.....ze kijken tegenwoordig mee hier op het forum! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het enige nadeel is dat ze dit straks vast niet nog een keer doen vlak voor m'n neus. Driw geweldige goals, hattrick in 19 minuten tijd. Fantastisch. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
hele team draait lekker... ze willen allemaal het zelfde.. kortom boszje had gelijk wie nie mee wil en loopt te zeiken... adios.. ook als het eigen jeugd is.. maar jemig die dolberg.. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Ajax speelt lekker, die Traore speelt wel weer dramatisch |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 15:20 schreef nummer10 het volgende:hele team draait lekker... ze willen allemaal het zelfde.. kortom boszje had gelijk wie nie mee wil en loopt te zeiken... adios.. ook als het eigen jeugd is.. maar jemig die dolberg.. Bosz heeft helemaal geen gelijk want Traore speelt nog steeds als een drol!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
We hebben een hoop kritiek op Bosz. Maar de variatie die we vorig jaar misten is er nu wel. En dat is wel de verdienste van Bosz. Dat komt niet alleen de effectiviteit ten goede, maar ook het spel. En dan mogen wij als Ajacied wel trots zijn dat we eindelijk weer eens dit soort wedstijden te zien krijgen.
Dit is de essentie van hoe voetbal bij Ajax gespeeld dient te worden! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Traore verdient zeker zijn plaats niet! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Er zijn meer dan genoeg dingen die niet lopen. En dit houden ze onder hem ook veen heel seizoen vol. Desalniettemin ben ik blij met 3-0 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
hahaha lekker negatief ook.. je hebt altijd azijnzeikers er tussen zitten.. bosz was bij voorbaat al not done bij sommigen.. dit voetbal hebben we NOOIT gezien onder deboer... juist het AJAX voetbal.. enige wat traore kan doen is dingen fout.. moet je kijke hoe hard die jongen werkt verdedigend opzich.. kan elghazi nog wat van leren |
|
|
|