|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 15:30 schreef nummer10 het volgende:hahaha lekker negatief ook.. je hebt altijd azijnzeikers er tussen zitten.. bosz was bij voorbaat al not done bij sommigen.. dit voetbal hebben we NOOIT gezien onder deboer... juist het AJAX voetbal.. enige wat traore kan doen is dingen fout.. moet je kijke hoe hard die jongen werkt verdedigend opzich.. kan elghazi nog wat van leren Weet je ook wat het echte Ajax voetbal is? Precies, dat wordt sinds Morten Olsen al niet meer gespeeld. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 15:40 schreef Loetje het volgende:[..] Weet je ook wat het echte Ajax voetbal is? Precies, dat wordt sinds Morten Olsen al niet meer gespeeld. en dat probeert bosz er weer in te krijgen.. totaal voetbal.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Eindelijk dan eens Traore, dat hijzelf eens een goede actie maakt tot een doelpunt. 4-0. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Echt een mooie goal van Schöne. 5-0. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nee, spel over de vleugels met voorzetten aan de spits. Buitenom dus. Nog niet bijna. Bovendien gaat er meer dan genoeg mis wat tegen grote ploegen afgestraft gaat worden. Alleen dat mag je hier niet zeggen... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 15:30 schreef nummer10 het volgende:hahaha lekker negatief ook.. je hebt altijd azijnzeikers er tussen zitten.. bosz was bij voorbaat al not done bij sommigen.. dit voetbal hebben we NOOIT gezien onder deboer... juist het AJAX voetbal.. enige wat traore kan doen is dingen fout.. moet je kijke hoe hard die jongen werkt verdedigend opzich.. kan elghazi nog wat van leren Altijd fijn, als je een andere mening hebt ben je in jouw ogen gelijk een azijnzeiker??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 15:44 schreef Loetje het volgende:[..] Nee, spel over de vleugels met voorzetten aan de spits. Buitenom dus. Nog niet bijna. Bovendien gaat er meer dan genoeg mis wat tegen grote ploegen afgestraft gaat worden. Alleen dat mag je hier niet zeggen... Nee, want dan ben je een azijnzeiker! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik weet ook wie het zeggen. Dat geeft me zoveel opluchting ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahahaha dat dan weer wel! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Clement erin, dat gun ik die jongen wel!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax heeft nog 1 goal nodig om een beter doelsaldo dan Feyenoord te hebben. En zal dan bij een gelijkspel van Feyenoord de nieuwe koploper worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Peet was erop gevlogen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jammer, had er graag nog 1 of 2 bij gezien. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Gelukkig zijn de 3 punten binnen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Het is een beetje doodgebloed!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wel jammer, denk dat 8/9-0 haalbaar was. Maar dit gebeurd eigenlijk altijd en overal |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
Een geweldige wedstrijd eindelijk weer geweldige combinaties goed positiespel !!!En aub hiermee tevreden zijn, ik teken voor elke week zo,n wedstrijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 14:51 schreef Bobby1972 het volgende:En wij hebben Dolberg......wie hebben die boeren ook alweer.....hoe heet die slechte spits ook alweer die 885 minuten niet heeft gescoord...... Je bedoelt die spits waarvan het forum vond dat Ajax hem had moeten halen? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Das fijn Remco weer de strijd zoeken inplaats van een positief stukje over de wedstrijd van vandaag te schrijven.Een top wedstrijd met bij vlagen geweldig voetbal een top Dolberg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 15:20 schreef nummer10 het volgende:hele team draait lekker... ze willen allemaal het zelfde.. kortom boszje had gelijk wie nie mee wil en loopt te zeiken... adios.. ook als het eigen jeugd is.. maar jemig die dolberg.. Rare opmerking.
Vandaag weer potje in het stadion gekeken.
Ziyech echt dramatisch aan de bal. Klaassen totaal niet aanwezig in balbezit,zonder bal wel heel goed. Traore wederom dramatisch. Viergever aan de bal ronduit slecht.
Schone erg goed aan de bal. Cerny Sinkgraven vond ik erg goed lopen. Veltman heel erg goed vandaag.
Vandaag was Onana trouwens extreem belangrijk. Voor de 2-0 was het defensief namelijk gewoon erg slecht van Ajax en mogen we blij zijn dat Obama die 1 op 1 pakt.
Beste man uiteraard Dolberg. Wat een fenomenale eerste helft. Tweede helft trouwens amper gezien.
Collectief goede wedstrijd van Ajax. Individueel nog heel erg veel te winnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik heb genoten van Dolberg. Wat een held, 3 prachtige goals maar maakt het team ook beter door zijn manier van spelen. Schone ook weer uitstekend vandaag, Klaassen heel degelijk, onopvallend maar stiekem wel steeds op de goede plek. Eigenlijk was Ziyech de dissonant vandaag. Had een aantal mooie acties maar worstelde regelmatig met de bal, liep te viel en leed heel veel balverlies. Traore idem trouwens.
Verdedigend nauwelijks werk aan de winkel geweest, Onana desondanks met een hele knappe redding.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De Jong is lang zat een meer dan prima spits geweest. Echter ligt zijn plafond niet hoger dan Nederland. Dit jaar is het ruk en dat begon vorig jaar eigenlijk al |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 16:41 schreef p111 het volgende:Das fijn Remco weer de strijd zoeken inplaats van een positief stukje over de wedstrijd van vandaag te schrijven.Een top wedstrijd met bij vlagen geweldig voetbal een top Dolberg. Sorry. Heb een prima pot gezien van Ajax. Maar totaal niet geweldig voetbal.
Zie vorige bericht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 16:44 schreef Eide het volgende:Ik heb genoten van Dolberg. Wat een held, 3 prachtige goals maar maakt het team ook beter door zijn manier van spelen. Schone ook weer uitstekend vandaag, Klaassen heel degelijk, onopvallend maar stiekem wel steeds op de goede plek. Eigenlijk was Ziyech de dissonant vandaag. Had een aantal mooie acties maar worstelde regelmatig met de bal, liep te viel en leed heel veel balverlies. Traore idem trouwens. Verdedigend nauwelijks werk aan de winkel geweest, Onana desondanks met een hele knappe redding. Eens wat Klaassen betreft. Vind alleen wel dat ie in dit soort wedstrijden juist in balbezit veel meer aanwezig moet zijn. Ziyech echt een complete offday. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Aan de andere kant Remco, met Schone en Ziyech heeft hij 2 rasvoetballers om zich heen. Als ik dan die combinatie bij de 2-0 zie en hoe makkelijk en vaak hij de bal eenvoudig kan oprapen omdat alleen hij goed staat vind ik dat hij het goed doet. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 16:46 schreef remco k het volgende:[..] Sorry. Heb een prima pot gezien van Ajax. Maar totaal niet geweldig voetbal. Zie vorige bericht. Jammer voor jou als jij dit bij vlagen geen geweldig voetbal vind,dan zal zal dat ook wel nooit komen in jou ogen.STERKTE |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Klaassen is momenteel echt de leider van de ploeg. Werkt hard, is belangrijk met goals en assists maar maar speelt ook geheel in dienst van het elftal. Davy gaat niet lopen met de bal, doet geen rare dingen maar wint z'n duels en is zo het werkpaard van de ploeg. Eigenlijk waarvoor Gudelj ooit is gehaald. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: gaat erom dat het nooit goed is bij sommigen.. ajax liet mooi voetbal zien iets waar we al 4 jaar opwachten |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 16:46 schreef remco k het volgende:[..] Sorry. Heb een prima pot gezien van Ajax. Maar totaal niet geweldig voetbal. Zie vorige bericht. Bij vlagen heb ik prachtig voetbal gezien. Over de hele wedstrijd genomen geef ik Ajax een voldoende, maar het was hier en daar echt heel goed. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 16:46 schreef remco k het volgende:[..] Sorry. Heb een prima pot gezien van Ajax. Maar totaal niet geweldig voetbal. Zie vorige bericht. hahaha je bent zo grappig.. liever de boer voetbal dus.. alles op save zodat je ook geen fouten kan maken.. ps de wissel riedewald.. leuk voor riedewald maar haalde wederom het tempo eruit.. of het alleen daarmee temaken had weet ik niet maar toevallig was het wel.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 16:56 schreef Eide het volgende:Aan de andere kant Remco, met Schone en Ziyech heeft hij 2 rasvoetballers om zich heen. Als ik dan die combinatie bij de 2-0 zie en hoe makkelijk en vaak hij de bal eenvoudig kan oprapen omdat alleen hij goed staat vind ik dat hij het goed doet. echt doe de klaassen bril maar is ff af dan... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En voordat we dat gelul weer krijgen, Ajax heeft echt afgedwongen dat NEC zo zwak was. Ajax stond goed, won alle duels en was heel dwingend in balbezit. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En voordat we dat gelul weer krijgen, Ajax heeft echt afgedwongen dat NEC zo zwak was. Ajax stond goed, won alle duels en was heel dwingend in balbezit. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 17:00 schreef Eide het volgende:[..] Bij vlagen heb ik prachtig voetbal gezien. Over de hele wedstrijd genomen geef ik Ajax een voldoende, maar het was hier en daar echt heel goed. aaah mooi... een voldoende.. 4 jaar lang onvoldoendes uit zitten delen dus.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Inderdaad Eide bij vlagen geweldig voetbal !! dit kan je nooit 90 minuten verwachten das onmogelijk. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 17:04 schreef Eide het volgende:En voordat we dat gelul weer krijgen, Ajax heeft echt afgedwongen dat NEC zo zwak was. Ajax stond goed, won alle duels en was heel dwingend in balbezit. en gretig zonder bal.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 17:04 schreef p111 het volgende:Inderdaad Eide bij vlagen geweldig voetbal !! dit kan je nooit 90 minuten verwachten das onmogelijk. sommigen zijn nooit tevreden en kunnen sommigen nooit wat goed doen.. en de zwakkeren juist alles goed |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Niets "Klaassenbril" aan. Gewoon eens kijken wat hij allemaal doet, ook zonder bal. Ik begrijp niet dat sommige hier dat niet zien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Van de week kreeg ik via Ajax Showtime statistieken door over Klaassen. In alles beter ten opzichte van vorig seizoen. Alleen gemiddeld 2 overtredingen meer per pot. In alles is het beter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wat ik zei: 5-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2016 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 16:56 schreef Eide het volgende:Aan de andere kant Remco, met Schone en Ziyech heeft hij 2 rasvoetballers om zich heen. Als ik dan die combinatie bij de 2-0 zie en hoe makkelijk en vaak hij de bal eenvoudig kan oprapen omdat alleen hij goed staat vind ik dat hij het goed doet. Zeker, toch vond ik vandaag dat ie in balbezit vaak zoekende was, en te vaak de makkelijke oplossing koos terwijl er andere mogelijkheden waren.. Maar zeker een prima wedstrijd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 16:57 schreef p111 het volgende:[..] Jammer voor jou als jij dit bij vlagen geen geweldig voetbal vind,dan zal zal dat ook wel nooit komen in jou ogen.STERKTE Onzin, zie vaak zat prima voetbal. Heb ook mooie goals gezien.
Maar met name tot aan de 2-0 vond ik het zonder bal ronduit zwak, en gaven we weer makkelijk kansen weg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 17:03 schreef nummer10 het volgende:[..] hahaha je bent zo grappig.. liever de boer voetbal dus.. alles op save zodat je ook geen fouten kan maken.. ps de wissel riedewald.. leuk voor riedewald maar haalde wederom het tempo eruit.. of het alleen daarmee temaken had weet ik niet maar toevallig was het wel.. Totaal niet zelfs. Maar je gaat me toch niet vertellen dat je denkt met dit niveau ver te kunnen komen?? Wie zegt dat alles op save moet?
Aanvallend leuk voetbal op de mat leggen en defensief weinig tot niks weggegeven zou prima samen moeten gaan, dat heeft niks met op save te maken.
Riedewald ook weer een domme wissel van de trainer., die jongen moet achterin spelen en is geen middenvelder ondanks dat ie daar aardige wedstrijden gespeeld heeft..
Bosz had trouwens Zyech met 60 minuten eraf moeten halen, speelde dramatisch en oogde vermoeid.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2016 - 17:11 schreef Eide het volgende:[..] Niets "Klaassenbril" aan. Gewoon eens kijken wat hij allemaal doet, ook zonder bal. Ik begrijp niet dat sommige hier dat niet zien. Omdat het merendeel hier alleen kijken wat iemand doet als ie de bal heeft, dat mensen heel belangrijk zijn zonder bal, defensief belangrijke meters loopt en ga zo maar door zien dat soort mensen gewoon niet.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
klaassen is heel.goed met een bal verkeerd spelen en met de armpjes zwaaien ja.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|