BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NEC (zondag 19 november 2016, 14:30); 5 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 20 november 2016 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Leuk. De mening van een supporter. Niet anders dan de meningen hier wat waarde betreft.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 november 2016 - 18:40   quote  deeplink  
maar wel grappig dat die "mening" vaak het zelfde is...
Loetje
 Loetje - zondag 20 november 2016 - 18:56   quote  deeplink  
En dan wetende dat een 6.5 meer dan ruim voldoende. Bovendien wordt dit ingevuld door Ajax supporters en wordt er daar met een bril op beoordeeld. Dolberg was goed voor rust en na rust was het ook niks. 9.5 voor hem slaat ook nergens op.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 november 2016 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 16:41 schreef p111 het volgende:
Das fijn Remco weer de strijd zoeken inplaats van een positief stukje over de wedstrijd van vandaag te schrijven.Een top wedstrijd met bij vlagen geweldig voetbal een top Dolberg.
Hij heb gewoon gelijk eigenlijk.....
Brandje
 Brandje - zondag 20 november 2016 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 17:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Niets "Klaassenbril" aan. Gewoon eens kijken wat hij allemaal doet, ook zonder bal. Ik begrijp niet dat sommige hier dat niet zien.
Iedereen of in ieder geval velen zeggen dat Klaassen veel vies werk op knapt, viel vieze meters loopt, voor de balans zorgt en nog meer van dat soort teksten maar als dat allemaal echt waar is leg mij dan eens uit dat Ajax bijna alle goals tegendoelpunten tegen krijgt als Ziyech eruit is gehaald. Even een rijtje uit mijn hoofd. Feyenoord uit, Az uit, Celta uit, Celta thuis zelfs twee goals, Standard thuis win je met pijn en moeite maar ook daar werd Ziyech gewisseld. Uit tegen Rostov, helemaal zonder Ziyech, word je helemaal om ver geblazen. Tegen Roda en W2 geen Ziyech en puntverlies. Dus voor mij is er maar een die voor de balans zorgt, en ja hij was vandaag matig,en dat is Ziyech.
Eide
 Eide - zondag 20 november 2016 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Tja, een 7 voor Ziyech.... daarmee is de waarde van dir rapport wel weer bewezen lijkt mij.
remco k
 remco k - zondag 20 november 2016 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 18:40 schreef nummer10 het volgende:
maar wel grappig dat die "mening" vaak het zelfde is...
Van altijd dezelfde persoon op die site die de cijfers geeft..

Raar he dat die cijfers dan hetzelfde zijn..
remco k
 remco k - zondag 20 november 2016 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 19:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Iedereen of in ieder geval velen zeggen dat Klaassen veel vies werk op knapt, viel vieze meters loopt, voor de balans zorgt en nog meer van dat soort teksten maar als dat allemaal echt waar is leg mij dan eens uit dat Ajax bijna alle goals tegendoelpunten tegen krijgt als Ziyech eruit is gehaald. Even een rijtje uit mijn hoofd. Feyenoord uit, Az uit, Celta uit, Celta thuis zelfs twee goals, Standard thuis win je met pijn en moeite maar ook daar werd Ziyech gewisseld. Uit tegen Rostov, helemaal zonder Ziyech, word je helemaal om ver geblazen. Tegen Roda en W2 geen Ziyech en puntverlies. Dus voor mij is er maar een die voor de balans zorgt, en ja hij was vandaag matig,en dat is Ziyech.
Hij blijkt de missing link in het elftal..
Maar Klaassen is ook echt belangrijker en beter dan dat velen doen voorkomen..
nummer10
 nummer10 - zondag 20 november 2016 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 19:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja, een 7 voor Ziyech.... daarmee is de waarde van dir rapport wel weer bewezen lijkt mij.
had af en toe geniale openingen.. meer als klaassen... neem alleen de bal op clement eens..
nummer10
 nummer10 - zondag 20 november 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 20:19 schreef remco k het volgende:

[..]

nee JIJ vind hem beter dan wat anderen doen voorkomen.. want het is jou mening.. geen feit.. teminste dat is dat van ons ook nie toch ?
Brandje
 Brandje - zondag 20 november 2016 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 20:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie het niet. Uit mijn voorbeelden blijkt dat Ziyech veel belangrijker is. Daarmee wil ik niet zeggen dat Klaassen uit de basis moet maar van een aanvoerder van Ajax die ook nog een aanvallende middenvelder is verwacht ik toch echt meer. Ik had verwacht dat Klaassen echt een topper zou worden maar hij zit bij echt in de categorie Siem de Jong. Op dit moment zit er geen geur of smaak aan.
Loetje
 Loetje - zondag 20 november 2016 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 20:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee JIJ vind hem beter dan wat anderen doen voorkomen.. want het is jou mening.. geen feit.. teminste dat is dat van ons ook nie toch ?
Vandaar dat ik even een link met FEITEN met je deel.

Bovendien is Klaassen enorm belangrijk in de loopacties en dat is ook meteen waarom hij zo belangrijk is. Klaassen is enorm belangrijk zonder bal. En dat kunnen er maar weinig.
Eide
 Eide - zondag 20 november 2016 - 20:35   quote  deeplink  
Voor cijfers kan je beter naar sites kijken die wat objectiever zijn in de beoordelingen. Bij Whoscored zien de beoordelingen er bijvoorbeeld al weer heel anders uit, hoewel die het eindresultaat meenemen wat ook weer vertekent.
remco k
 remco k - zondag 20 november 2016 - 20:35   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hij blijkt ook cijfermatig beter dan wat veel anderen doen voorkomen...Zie de cijfers van Loetje..
Eide
 Eide - zondag 20 november 2016 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 20:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

had af en toe geniale openingen.. meer als klaassen... neem alleen de bal op clement eens..
Maar ook veel te veel vreselijke momenten waar hij totaal onnodig balverlies leidt. Bovendien deed Ziyech verdedigend nauwelijks mee (wel in het afjagen op de bal trouwens). Uiteindelijk heeft Klaassen wel een assist, en Ziyech niet... en dan hebben het dus niet over wat de heren zonder bal uitspoken (is toch 98% van de wedstrijd) en meer ongrijpbare elementen als elftalbalans en karakter.
Brandje
 Brandje - zondag 20 november 2016 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 20:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij blijkt ook cijfermatig beter dan wat veel anderen doen voorkomen...Zie de cijfers van Loetje..
Blijf altijd verbazen dat statistieken in eigen voordeel worden gebruikt. Zo staat er dus niet wat voor passes hij geeft en iedere blinde kan zien dat het gros breed en terug gaat. Staat er verder in hoe vaak hij dom balverlies heeft en slechte aannames? Maar nogmaals. Klaassen hobbelt mee maar onderscheidend? Zelden.
Loetje
 Loetje - zondag 20 november 2016 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 20:35 schreef Eide het volgende:
Voor cijfers kan je beter naar sites kijken die wat objectiever zijn in de beoordelingen. Bij Whoscored zien de beoordelingen er bijvoorbeeld al weer heel anders uit, hoewel die het eindresultaat meenemen wat ook weer vertekent.
Ze nemen daar wel echt de belangrijkste statistieken in mee. Daar hecht ik wel waarde aan.
Eide
 Eide - zondag 20 november 2016 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 20:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Blijf altijd verbazen dat statistieken in eigen voordeel worden gebruikt. Zo staat er dus niet wat voor passes hij geeft en iedere blinde kan zien dat het gros breed en terug gaat. Staat er verder in hoe vaak hij dom balverlies heeft en slechte aannames? Maar nogmaals. Klaassen hobbelt mee maar onderscheidend? Zelden.
Ook hierbij blijft het een kwestie hoe je dingen interpreteert. Dat is waarschijnlijk dezelfde reden waarom bepaalde spelers nu wel spelen en andere niet, terwijl sommige personen dat anders zien.
Brandje
 Brandje - zondag 20 november 2016 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 20:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Ook hierbij blijft het een kwestie hoe je dingen interpreteert. Dat is waarschijnlijk dezelfde reden waarom bepaalde spelers nu wel spelen en andere niet, terwijl sommige personen dat anders zien.
Klopt als een bus
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 november 2016 - 21:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

En je held Bosz blijkbaar ook!
nummer10
 nummer10 - zondag 20 november 2016 - 21:48   quote  deeplink  
cijfertjes tellen alleen als het jullie uitkomt.. geen beginnen aan.. :) ooit weggegaan hier omdat het precies zoging met siem de jong.. als een ander cijfers toont dat het niet klopt kloppen die cijfers weer niet..
nummer10
 nummer10 - zondag 20 november 2016 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 20:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar ook veel te veel vreselijke momenten waar hij totaal onnodig balverlies leidt. Bovendien deed Ziyech verdedigend nauwelijks mee (wel in het afjagen op de bal trouwens). Uiteindelijk heeft Klaassen wel een assist, en Ziyech niet... en dan hebben het dus niet over wat de heren zonder bal uitspoken (is toch 98% van de wedstrijd) en meer ongrijpbare elementen als elftalbalans en karakter.
hahaha ziyech deed verdedigend nauwelijks mee ?? moeten we de rest van jou spelbeeld nog serieus nemen ...
nummer10
 nummer10 - zondag 20 november 2016 - 21:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

precies.. ach brandje heeft geen zin.. zoals gewoonlijk zien ze dingen die er niet zijn of andersom
p111
 p111 - zondag 20 november 2016 - 23:08   quote  deeplink  
Zelfs als elke Ajacied tevreden terug kijkt op de gespeelde wedstrijd komt er hier nog strijd dat het niet zou kloppen.
Ztjes
 Ztjes - zondag 20 november 2016 - 23:12   quote  deeplink  
quote:

[..]

Kijk de statistieken op whoscored en squawka er eens op na. Ziyech en Schone pakken meer ballen af dan Klaassen. Bij whoscored staat bij "weaknesses" ook "defensive contribution". Dat Klaassen zo veel verdedigend werk doet is echt een misvatting
Stanley
 Stanley - zondag 20 november 2016 - 23:20   quote  deeplink  
Klaasen zit ook wat mij betreft niet in zijn beste periode.
Gek dat sommigen direct worden geslachtofferd en anderen oneindig veel kansen krijgen...

Maarja.... zou het meespelen dat je anders op de spits en lb na een all black team krijgen...?

Zou zeggen van niet maar hoe anders kan je verklaren dat Viergever, Veltman en Klaasen zoveel vertrouwen krijgen en een Bazoer, Tete, Riedewald bijna geen....?

Ik wil niet stoken maar het valt wel op...

Verder heerlijk genoten, lekker ouderwets knallen ! :-)
nummer10
 nummer10 - maandag 21 november 2016 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 23:12 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Kijk de statistieken op whoscored en squawka er eens op na. Ziyech en Schone pakken meer ballen af dan Klaassen. Bij whoscored staat bij "weaknesses" ook "defensive contribution". Dat Klaassen zo veel verdedigend werk doet is echt een misvatting
wel nee jo... hun cijfers kloppen.. rest telt nie
.. vanmiddag weer lopen irriteren aan die blonde... geeft een verkeerde bal loopt te.zwaaien met zijn armen alsof het dd fout is van diegene die de bal niet kan halen... let er maar is op.. kerel denkt da hij de topper is.. maar doet meer fout dan goed.. onee mag ik nie zeggen van bepaalde mensen hier.. sorry
Eide
 Eide - maandag 21 november 2016 - 04:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 00:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

..
Doe eens normaal gappie. Je gedraagt je als een calimero en alleen omdat je geen gelijk krijgt. Volgens mij moeten we als normale volwassenen met elaar kunnen discussiƫren, of niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2016 door Eide --
nummer10
 nummer10 - maandag 21 november 2016 - 06:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 04:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Doe eens normaal gappie. Je gedraagt je als een calimero en alleen omdat je geen gelijk krijgt. Volgens mij moeten we als normale volwassenen met elaar kunnen discussiƫren, of niet?
ik vind het prima als anderen een andere mening delen.. maar accepteer het andersom dan ook.. (gaat in dit geval niet om jou hoor)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2016 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 21 november 2016 - 07:57   quote  deeplink  
quote:

[..]

Gaat niet om de statistieken. Want er is veel meer dan dat. Wel geeft het aan dat ie echt zo slecht niet is als sommigen willen doen geloven.

Ben je ook onderscheidend als je vaak scoort en of asssists hebt?
remco k
 remco k - maandag 21 november 2016 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 00:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

.. vanmiddag weer lopen irriteren aan die blonde... geeft een verkeerde bal loopt te.zwaaien met zijn armen alsof het dd fout is van diegene die de bal niet kan halen... let er maar is op.. kerel denkt da hij de topper is.. maar doet meer fout dan goed.. onee mag ik nie zeggen van bepaalde mensen hier.. sorry
Tering man. Je bent toch geen zes meer?
remco k
 remco k - maandag 21 november 2016 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 06:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik vind het prima als anderen een andere mening delen.. maar accepteer het andersom dan ook.. (gaat in dit geval niet om jou hoor)
Iedereen accepteert een ieder zijn mening. Jij gaat er alleen vanuit dat een ander zijn mening ook veranderd omdat jij er iets van vind. Ff uit die droom stappen kerel.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 november 2016 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 08:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedereen accepteert een ieder zijn mening. Jij gaat er alleen vanuit dat een ander zijn mening ook veranderd omdat jij er iets van vind. Ff uit die droom stappen kerel.
je doet precies et zelfde kerel..;)
nummer10
 nummer10 - maandag 21 november 2016 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 07:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Tering man. Je bent toch geen zes meer?
nee is me rugnummer en possitie... misschien wel wat voor ajax haha ;)
Pietje
 Pietje - maandag 21 november 2016 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2016 - 12:04 schreef Ronald 1960 het volgende:
5-0
Glazen bol?? :-)
remco k
 remco k - maandag 21 november 2016 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 08:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je doet precies et zelfde kerel..;)
Nee hoor, ik geef meerdere malen aan dat het slechts een mening is.. En dat dit voor iedereen geldt..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 november 2016 - 13:37   quote  deeplink  
Haha, een discussie over Klaassen, natuurlijk we winnen met 5-0 en we gaan zeiken wie het slechts heeft gespeeld. Vervolgens zijn jullie het niet eens want de ene vind hem belangrijk en de ander had hoger verwachtingen van hem.

Ik kan misschien helpen hierin.
Ik las dat er een vergelijk werd gemaakt met Siem.
Siem speelde een tijdlang goed achter pantelic, dicht tegen hem aan, waardoor hij veel in scoringspositie kwam.

Vervolgens ging Siem veel loopwerk verrichten, box to box. Maar eigenlijk liep hij meer achter eriksen aan omdat die degene was die de meeste ballen verloor..
Ipv Bepalend voor het elftal werd het ondersteunend voor het elftal.
Vervolgens ging Siem in het spits lopen en werd zijn rol weer anders en gingen voor veel mensen beter spelen.
Vervolgens weer middenveld, vervolgens weer spits, weer middenveld, weer spits.

Maar zodra hij spits speelde was het geweldig, zodra hij middenvelder was, was het prut. Nee, zo makkelijk is het niet. Je kan namelijk niet een op de andere dag bepalend voor je elftal zijn en andere dag opeens niets meer voorstellen.

Klaassen hoeft niet aanvallend zijn steentje bij te dragen, net zo dat hij dat verdedigend niet hoeft. De enige wat hij moet doen, is te verzorgen dat het elftal draait. Hij is niet de motor, hij is meer de olie, zorgen dat andere optimaal renderen.

Dat ziyech eruit word gehaald en vervolgens gaat het mis, is omdat er geen motor meer inzit. Maar motor zonder olie werkt ook niet, of wel soms?
remco k
 remco k - maandag 21 november 2016 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 13:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Haha, een discussie over Klaassen, natuurlijk we winnen met 5-0 en we gaan zeiken wie het slechts heeft gespeeld. Vervolgens zijn jullie het niet eens want de ene vind hem belangrijk en de ander had hoger verwachtingen van hem.

Ik kan misschien helpen hierin.
Ik las dat er een vergelijk werd gemaakt met Siem.
Siem speelde een tijdlang goed achter pantelic, dicht tegen hem aan, waardoor hij veel in scoringspositie kwam.

Vervolgens ging Siem veel loopwerk verrichten, box to box. Maar eigenlijk liep hij meer achter eriksen aan omdat die degene was die de meeste ballen verloor..
Ipv Bepalend voor het elftal werd het ondersteunend voor het elftal.
Vervolgens ging Siem in het spits lopen en werd zijn rol weer anders en gingen voor veel mensen beter spelen.
Vervolgens weer middenveld, vervolgens weer spits, weer middenveld, weer spits.

Maar zodra hij spits speelde was het geweldig, zodra hij middenvelder was, was het prut. Nee, zo makkelijk is het niet. Je kan namelijk niet een op de andere dag bepalend voor je elftal zijn en andere dag opeens niets meer voorstellen.

Klaassen hoeft niet aanvallend zijn steentje bij te dragen, net zo dat hij dat verdedigend niet hoeft. De enige wat hij moet doen, is te verzorgen dat het elftal draait. Hij is niet de motor, hij is meer de olie, zorgen dat andere optimaal renderen.

Dat ziyech eruit word gehaald en vervolgens gaat het mis, is omdat er geen motor meer inzit. Maar motor zonder olie werkt ook niet, of wel soms?
'Bijzonder dat je van jezelf denkt te kunnen helpen in de discussie..

Ik vind de post maar los zand..Namelijk ook slechts jouw mening, net zoals die van alle andere die hier discussieren.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 november 2016 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 15:17 schreef remco k het volgende:

[..]

'Bijzonder dat je van jezelf denkt te kunnen helpen in de discussie..

Ik vind de post maar los zand..Namelijk ook slechts jouw mening, net zoals die van alle andere die hier discussieren.
Agh ja, ik vind klaassen de olie van het team, hij zorgt ervoor dat andere in hun kracht kunnen spelen.

Dat heet wegcijferen voor het team en voor het belang dat er gewonnen word.

Maar ja, het is mijn mening.

Ik vind het goed gaan en dat sommige daar het slachtoffer van worden dan is dat maar zo!
En niet zo zeuren dat ze geen kans krijgen en dat ze beter zijn dan de ander!

Dat vind ik lulkoek

En dat is ook mijn mening

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2016 door Positieve Arrogantie --
Ztjes
 Ztjes - maandag 21 november 2016 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 15:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Agh ja, ik vind klaassen de olie van het team, hij zorgt ervoor dat andere in hun kracht kunnen spelen.

Dat heet wegcijferen voor het team en voor het belang dat er gewonnen word.

Maar ja, het is mijn mening.
Helaas, ik vind Klaassen net als Haarlemmerolie, het doet net niet, wat er van beloofd wordt.

Ik zeg het is weglopen van je verantwoording en het elftal zeker als aanvoerder in de steek laten.

Dat is gewoon mijn mening.
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2016 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 17:24 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Helaas, ik vind Klaassen net als Haarlemmerolie, het doet net niet, wat er van beloofd wordt.

Ik zeg het is weglopen van je verantwoording en het elftal zeker als aanvoerder in de steek laten.

Dat is gewoon mijn mening.
Volgens mij gaat het erom welke rol Bosz hem toedeelt toch?
Danielson 1448
 Danielson 1448 - dinsdag 22 november 2016 - 10:17   quote  deeplink  
Ten eerste zit ik te genieten in de Arena, wat Klaassen betreft prima team speler, doet
me aan Gerrie Muhren denken ook zo'n geweldige team speler. Dat zijn volgens mij spelers
als ze er niet zijn dan besef je pas hun kwaliteiten.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 22 november 2016 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 10:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het erom welke rol Bosz hem toedeelt toch?
Klopt, Remco.
Alleen pleit het je niet vrij, zeker als middenvelder om je tegenstander te laten lopen. Je verdediging halfslachtig te ondersteunen. Als aanvoerder verontwaardig naar je medespelers te zwaaien als jij de verkeerde pass geeft en bijv. als pupil te gedragen door je te laten meeslepen door het publiek tijdens de invalbeurt van Gudetti.
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2016 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 12:44 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Klopt, Remco.
Alleen pleit het je niet vrij, zeker als middenvelder om je tegenstander te laten lopen. Je verdediging halfslachtig te ondersteunen. Als aanvoerder verontwaardig naar je medespelers te zwaaien als jij de verkeerde pass geeft en bijv. als pupil te gedragen door je te laten meeslepen door het publiek tijdens de invalbeurt van Gudetti.
Als je het niet erg vind ga ik niet weer met je discussieren over Klaassen, jij hebt jouw mening, ik de mijne...
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 22 november 2016 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 15:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je het niet erg vind ga ik niet weer met je discussieren over Klaassen, jij hebt jouw mening, ik de mijne...
Mee eens,
Maar jij reageert op mijn mening met een vraag.
En daarna wil jij geen discussie met mij over Klaassen.
Reageer dan niet, doe je dat wel, krijg je gewoon een antwoord.
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2016 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 15:31 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Mee eens,
Maar jij reageert op mijn mening met een vraag.
En daarna wil jij geen discussie met mij over Klaassen.
Reageer dan niet, doe je dat wel, krijg je gewoon een antwoord.
Je hebt helemaal gelijk. Zag bij de eerste post niet dat jij het was..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 november 2016 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 16:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahahahaha
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 22 november 2016 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 16:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Remco,
Heb maar eens een avatar toegevoegd, dan herken je me, denk ik wel.
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2016 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 19:57 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Remco,
Heb maar eens een avatar toegevoegd, dan herken je me, denk ik wel.
Meestal reageer ik gewoon op wat er staat, niet op de persoon zelf..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 22 november 2016 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2016 - 11:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Glazen bol?? :-)
ssssst, niet doorvertellen he ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NEC (zondag 19 november 2016, 14:30); 5 - 0

0.0121300