|
|
tomson
|
|
|
Vond dit er wel 1tje voor de flapdrol vd week dan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2016 - 18:22 schreef piet de paler het volgende:Effe zit net een stukkie te lezen van Sjaak Swart die oreerd als 020 wint van Heerenveen word 020 landskampioen. Weet deze demente man niet dat de competitie na de winterstop doorgaat, en de logica Heerenveen is een voetballende ploeg de rest zijn counter ploegen?...... vuilnisman kan deze zak ook mee! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Allebei winnen dan maar maat! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whaaaaaaa dan bel ik vanavond na de match gelijk m'n baas dat ie morgenochtend maar niet op me moet rekenen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb weekendde, ga er voor en anders drie dagen van Bill. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoop niet dat vandaag in de koppies doorwerkt voor zondag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen zorgen M. We gaan knallen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bij Berghuis en Kramer werk er helemaal niks door in hun koppies...Fysiek ook niet trouwens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hehehe, beetje wind mogelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bij n nederlaag wordt t wel moeilijker energie te leggen in n wedstrijd. Aangezien wij alles op energie doen , ben ik echt benieuwd hoe deze wedstrijd verloopt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Haha maar niet teveel Henk denk ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2016 - 23:12 schreef van geil het volgende:Bij n nederlaag wordt t wel moeilijker energie te leggen in n wedstrijd. Aangezien wij alles op energie doen , ben ik echt benieuwd hoe deze wedstrijd verloopt. Het kan doorwerken, al is dat ook afhankelijk hoeveel druk er vooraf op de spelers gelegd is. Denk dat Gio die ergste druk er vooraf al heeft afgehaald, en Fener als hoofdtarget heeft neergezet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio gaf met zijn wissels het signaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hele belangrijke wedstrijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Drie punten zouden heel welkom zijn ja.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2016 - 15:47 schreef RenatoBos het volgende:GÖZÜBÜYÜK LEIDT UITDUEL MET FC UTRECHT[ afbeelding ] De KNVB heeft Serdar Gözübüyük aangesteld voor de wedstrijd FC Utrecht - Feyenoord, die zondag om 16:45 uur wordt gespeeld. De scheidsrechter wordt ondersteund door de assistenten Goossens en Van Dongen. De heer Van de Graaf is de vierde official in Stadion Galgenwaard.Het is de derde keer dit seizoen dat Gözübüyük een wedstrijd van Feyenoord leidt. Eerder floot hij het duel om de Johan Cruijff Schaal en de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. Op dit moment de beste scheidsrechter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dr op klappuh vanaf minuut 1 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
het nadeel dat Botteghin, en El Ahmadi niet meededen is nu ons voordeel dat ze wel meedoen tegen Utrecht, en Gozubukbuk is een Turk kunnen we daar ook alvast aan wennen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: altijd een dubbele nationaliteit dus hij ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is geen Marokkaan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Juist Turken hebben de dubbele nationaliteit. Maar mister respect heb ik niet veel mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Turken kunnen wel afstand doen. Geen automatisch verlies. Bij Marokkanen wordt het niet geaccepteerd door de koning. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
O waarom geeft de Nederlandse regering voor Turken wel een rente vrije lening om onder hun dienstplicht uit te komen? maar Utercht Feyenoord is belangrijker, ik zie 020 niet zo makkelijk winnen bij Heerenveen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 14:55 schreef piet de paler het volgende:O waarom geeft de Nederlandse regering voor Turken wel een rente vrije lening om onder hun dienstplicht uit te komen? maar Utercht Feyenoord is belangrijker, ik zie 020 niet zo makkelijk winnen bij Heerenveen. Turken mogen pas van hun nationaliteit af wanneer ze de dienstplicht voltooid hebben.
En je hebt gelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FC Utrecht-trainer: ''Dat is absoluut een voordeel voor ons''
Feyenoord neemt het zondag om 16:45 op tegen FC Utrecht in de Galgenwaard. De trainer van de tegenstander heeft vertrouwen in zijn ploeg. ''Go Ahead Eagles heeft het voorbeeld gegeven van wat er mogelijk is,'' geeft Erik ten Hag aan op Voetbal International.
De ploeg van Giovanni van Bronckhorst heeft donderdag een zware uitwedstrijd gespeeld op Old Trafford. ''Dat is absoluut een voordeel voor ons, ik weet uit ervaring hoe lastig het is na een Europese uitwedstrijd een paar dagen later weer te moeten spelen. Het is nu aan ons te zorgen dat we goed zijn voorbereid.''
''Feyenoord is de koploper, dus de beste ploeg in Nederland tot nu toe,'' constateert Ten Hag. ''Sinds februari vorig jaar spelen ze al min of meer in dezelfde samenstelling. Dat maakt ze tot een ingespeeld geheel. Vorig seizoen begon voor hen de ommekeer in Utrecht, laten we dat nu omdraaien.'' |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Net even een vrijdag biertje gedronken, in Rotterdam zit er een Utrecht fan naast mij die had de wedstrijd van zondag al beslist en Feyenoord heeft geen kans.........heb hem de keuze gegeven een biertje en je muil dicht of doorlullen en naar buiten.....hahahahah hij koos voor het biertje |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Prachtige anekdote weer piet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De setting was iets anders maar de toedracht hetzelfde |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het paspoort zegt niets over de nationaliteit in deze. Gaat om het gevoel van het individu . En bij Turkse Nederlanders is dat gevoel voornamelijk ; ik ben Turk. Hoe hard Henk ook roept dat het een Nederlander is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet zo gek hoor, net 3e generatie, dan is die band er nog. Friezen beleven zich indivueel ook meer als Fries. En gedragen zich als goed staatsburger. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar Fries is geen nationaliteit. Dat verschilt nogal. Ik ben ook n echte Brabander. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Genoeg Turken die zich thuisvoelen alhier. Wat zou de nationaliteit er dan toe doen. Ze bereiden echt geen staatsgreep voor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is een totaal andere discussie ; Dus Utrecht Feyenoord maar weer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Water tussen de oren diene koekwaus |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 10 IQ punten lager en je zit in België. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Blij dat ik centraal zit.:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies daarom beter Brabant aan België schenken zo komen we gelijk van wereldwijd van die tokkie voorstelling af.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee hoor, jij zegt het: gaat om het gevoel van het individu. En daarna je gemeenplaats.
De scheids is een Nederlander, met Turkse roots. En voor de wedstrijd maakt het geen reet uit. Stel je voor dat een Brabo fluit. |
|
|
|