|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat gebrei is natuurlijk geen counter voetbal |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet Gio nu nog alles uitleggen. Ik zeg prima voorbereiding mannen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Staat alles nou nog niet goed? Blijven maar praten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nog effe versneld herhalen lijkt t nog harder :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De meesten snappen t niet, Kuyt is ook constant aan het praten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Karsdorp is te nonchalant in z, n passing |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoger springen is affluiten Oke |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als die lekker was gevallen was ie geniaal geweest :p |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het probleem is gewoon , als je het spel niet kunt maken, moet je dus hun systeem gaan voetballen. Utrecht is gewoon beter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2016 - 17:24 schreef van geil het volgende:Het probleem is gewoon , als je het spel niet kunt maken, moet je dus hun systeem gaan voetballen. Utrecht is gewoon beter Utrecht wint de duels. Met voetbal heeft het nog niets te maken deze wedstrijd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Of een optelsommetje.. kwam met Ayoub goed weg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jij moet echt eens schrijven wat je bedoelt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nelom tyf zo snel mogelijk op aub |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Optelsommen bestaan niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ben benieuwd wat Gio uit de hoed tovert |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat enorm slecht van onze kant. Tactiek is niet te ontdekken, iedereen kut maar wat aan vandaag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Koezoeboejoek mijd duels..top |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Na de praatsessies is t zelfs minder geworden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2016 - 17:24 schreef van geil het volgende:Het probleem is gewoon , als je het spel niet kunt maken, moet je dus hun systeem gaan voetballen. Utrecht is gewoon beter Als je het spel niet kunt maken ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,dan kom je dus niet aan voetballen toe. Dan moet je je dus aanpassen aan de tegenstander. In dit geval Utrecht , die dus in het voordeel zijn. In Jip en Janneke. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2016 - 17:29 schreef van geil het volgende:[..] Als je het spel niet kunt maken ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,dan kom je dus niet aan voetballen toe. Dan moet je je dus aanpassen aan de tegenstander. In dit geval Utrecht , die dus in het voordeel zijn. In Jip en Janneke. Maar dat is nog steeds niet wat ik schrijf |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja kut Controleer die bal dan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Utrecht zet nul druk. Pas over de middellijn |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Waar is Toornstra, zit hij nog in de kleedkamer? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
0 voetbal, zit helemaal niets in |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er moet flink wat veranderen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zoals daarnet dat duel met Jorgensen, niemand weet waarom er gefloten wordt. Of een verdediger die een vrije trap mee krijgt omdat hij de bal uit de handen van zijn eigen keeper loopt??? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heel slecht. Utrecht veel meer in beweging in balbezit. Beter positiespel. Ik zag maar 3/4 voldoendes aan onze kant. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik maak me al een tijdje zorgen om het veldspel...het wordt er niet beter op. De plek op de ranglijst verdoezelt een hoop...Mentaliteit en kracht hebben we genoeg, maar als dat ook wat terugvalt, krijgen we het tegen iedereen moeilijk.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2016 - 17:37 schreef CobusIII het volgende:Ik maak me al een tijdje zorgen om het veldspel...het wordt er niet beter op. De plek op de ranglijst verdoezelt een hoop...Mentaliteit en kracht hebben we genoeg, maar als dat ook wat terugvalt, krijgen we het tegen iedereen moeilijk.. Werkvoetbal ipv echt voetbal.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2016 - 17:37 schreef CobusIII het volgende:Ik maak me al een tijdje zorgen om het veldspel...het wordt er niet beter op. De plek op de ranglijst verdoezelt een hoop...Mentaliteit en kracht hebben we genoeg, maar als dat ook wat terugvalt, krijgen we het tegen iedereen moeilijk.. Al heel wat weken niet het gevoel dat we kampioen kunnen worden. Het zit er gewoon niet in lijkt het. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Vleugelspelers van niks, dan wordt het ook nooit wat natuurlijk. Die Elia, wat een prutser. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is voor dit spel geen ruimte.
Laat maar zien Gio |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En te weinig voetbal slimheid . Gio en Kuyt schreeuwen wat af. Vilhena en El moeten in de zone blijven met 4-4-2, maar die blijven maar uit positie jagen op de bal op eigen helft waardoor allerlei ruimtes ontstaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Gio het snapt, heeft ie de energie vooral naar de 2e helft laten doseren. 1e helft eerst consolideren en Utrecht eerst lastig maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tijd voor Berghuis en Kramer |
|
|
|