|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2016 - 20:35 schreef Eide het volgende:[..] Deze Ajax reserves hebben ook weinig ritme. Dat vind ik geen excuus. Ik ben blij met de overwinning en trots op onze jonkies maar wat Panathinaikos laat zien is een aardig amateurniveau. Pardon? De meeste reserves spelen gewoon hun wedstrijden in Jong Ajax. Daarnaast organiseert Ajax nog geregeld een besloten oefenwedstrijd! Ook dat is op dit moment onmogelijk in Griekenland! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2016 - 20:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Pardon? De meeste reserves spelen gewoon hun wedstrijden in Jong Ajax. Daarnaast organiseert Ajax nog geregeld een besloten oefenwedstrijd! Ook dat is op dit moment onmogelijk in Griekenland! In wisselende samenstellingen waarbij veel jongens niet of weinig uitkomen voor Jong Ajax omdat ze bij Ajax 1 op de bank moeten zitten. Deze gasten lopen dus over het algemeen niet over van ritme, zijn niet ingespeeld en dat is een groot compliment waard.
Die Grieken zijn ervaren voetballers, kunnen nu juist heel fit worden en hebben in die 3 weken staking ook een interlandperiode gehad waar er toch geen competitievoetbal was. Die hebben geen enkel excuus voor deze wanprestatie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ach, de punten zijn weer binnen en Ajax gaat lekker door naar de volgende ronde. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Als groepswinnaar! Bovendien weer puntjes gehaald voor Nederland. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2016 - 19:59 schreef Eide het volgende:Zeker niet lucky, Ajax B is gewoon ruim beter als Panathinaikos dat voor de laatste kans strijdt. Ajax niet goed (verre van zelfs) maar wel veel beter. Ajax moet alleen veel simpeler gaan voetballen. Die goal van Schone was lucky.. Dat bedoelde ik.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een prima teamprestatie van dit op het einde piepjonge Ajax, ik denk zelfs het jongste Ajax dat ooit op een Europees veld heeft gestaan???
Tweede helft vond ik met name de as en de rechterkant ijzersterk spelen door met name de Ligt, Tete vd Beek, Westerman Cerny ook goed maar minder gelukkig in de laatste fase van zijn acties.
De gehele linkerkant vond ik ook de tweede helft matig, ik vond Nouri vandaag prima in dienst van het elftal spelen, maar niets gezien van zijn voetballende klasse.
En na een slechte eerste helft, mag het gezegd worden dat Westerman een erg sterke tweede helft speelde..
Cassiera de hele wedstrijd druk, maar onzichtbaar..
Wat mij betreft was Tete de tweede helft beter dan dat wat VEltman de laatste weken heeft laten zien.. Eens kijken of Bosz daar nu ook op antwoord met een invalbeurt of basis plaats in de pot tegen Heerenveen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tete hartstikke goed vandaag, hij rammelt nadrukkelijk aan de deur. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Celta en Luik gelijk. Die staan dus in punten gelijk met een identiek onderling resultaat. Luik heeft een iets beter doelsaldo. Het wordt voor Standard dus een beladen duel in eigen huis wetende dat Celta speelt tegen Panathinaikos wat al uitgeschakeld is. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2016 - 21:22 schreef Eide het volgende:Celta en Luik gelijk. Die staan dus in punten gelijk met een identiek onderling resultaat. Luik heeft een iets beter doelsaldo. Het wordt voor Standard dus een beladen duel in eigen huis wetende dat Celta speelt tegen Panathinaikos wat al uitgeschakeld is. En van mij mag Luik mooi door! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Luik met dat vreselijke publiek? Die gun ik net zo weinig als die kut ploeg van die kakkerlak. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Eigenlijk net iets meer! ;-)
Panathinaikos kan namelijk niet meer door helaas!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hopelijk Celta door die aso,s van Luik kunnen oprotten |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Is alleen Veltman die spannend naar de coach gaat luisteren of hij zondag in de basis begint? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Beste verdedigende back van Nederland. Als Bosz normaal had gedaan dan had Tete zijn contract verlengt, was dat flikkertje uit Rotterdam met dat knotje op zijn hoofd niet zo overhyped geweest, is Tete de vaste back van Oranje en had Ajax bovenaan gestaan. Om andere spelers op de bank te zetten kan ik nog enigszins begrijpen maar dat lulletje Rozenwater Veltman de voorkeur krijgt tov van Kenny is echt onbegrijpelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Op basis van de seizoenstart vond en vind ik de keuze voor Veltman meer dan terecht. Ik ben blij dat Tete zich nu zo laat zien. Ik hoop dat dit beide spelers op een hoger niveau brengt. Het is nu aan Bosz om een keuze te maken, ik hoop dat Tete binnenkort een kans krijgt tegen een betere tegenstander. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2016 - 23:40 schreef Eide het volgende:Op basis van de seizoenstart vond en vind ik de keuze voor Veltman meer dan terecht. Ik ben blij dat Tete zich nu zo laat zien. Ik hoop dat dit beide spelers op een hoger niveau brengt. Het is nu aan Bosz om een keuze te maken, ik hoop dat Tete binnenkort een kans krijgt tegen een betere tegenstander. Op basis van de seizoenstart? Leg uit want Veltman is van alles net niks. Is verdedigend matig. Hobbelt maar een beetje mee terwijl Tete elke aanvaller in de competitie maar ook Europees in zijn zak had. Waar Veltman dat zeker niet heeft. Is toch al verantwoordelijk voor behoorlijk wat tegendoelpunten en is aanvallend niet zo veel beter dan Tete. Daarbij vind ik Kenny echt een kei in het doordekken waar ook zijn doelpunt uit voort komt. Zijn slidings zijn echt van wereldklasse. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Bosz zetten een aantal ernaast na een slechte periode, waaronder tete. Of hij daar schuldig aan is, dat word ook niet beweerd, door niemand niet. Vervolgens gaat Ajax klein beetje beter spelen met als gevolg dat Ajax sindsdien ongeslagen is.
Niemand beweerd dat het door veltman komt, dus dat tete veltman er niet uit kan krijgen is onzin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2016 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Overigens prachtig te zien dat boss zoveel jonge gasten van jong ajax tijdens europese wedstrijd gebruikt, hun debuut.
Echt goed voor hun ontwikkeling!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 00:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Overigens prachtig te zien dat boss zoveel jonge gasten van jong ajax tijdens europese wedstrijd gebruikt, hun debuut. Echt goed voor hun ontwikkeling!!! slecht management ;) volgens sommigen.. zag de blije gezichten gister wederom.. de bank en in het veld.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 00:07 schreef Brandje het volgende:[..] Op basis van de seizoenstart? Leg uit want Veltman is van alles net niks. Is verdedigend matig. Hobbelt maar een beetje mee terwijl Tete elke aanvaller in de competitie maar ook Europees in zijn zak had. Waar Veltman dat zeker niet heeft. Is toch al verantwoordelijk voor behoorlijk wat tegendoelpunten en is aanvallend niet zo veel beter dan Tete. Daarbij vind ik Kenny echt een kei in het doordekken waar ook zijn doelpunt uit voort komt. Zijn slidings zijn echt van wereldklasse. Tete startte dit seizoen gewoon uitermate zwak. Toen Sanchez erbij kwam verloor hij terecht z'n plek aan Veltman. Veltman heeft zegge en schrijven in 1 Europese wedstrijd 1 helft moeite gehad met z'n directe tegenstander. Verder is hij verdedigend uitstekend geweest. De enige echte kritiek op z'n verdedigende werk is dat hij al vrij veel kaarten heeft gepakt.
Veltman zal aanvallend nooit een ster worden. Op dat vlak is Tete gewoon beter. Als Tete nu de stijgende lijn oppakt zie ik die ook gewoon terug komen in de ploeg. Dat neemt echter niet weg dat Veltman die plek zeer terecht heeft verdient tot dusver en het gewoon goed gedaan heeft.
Het is niet dat ik het niet in Tete zie zitten hoor. Ik denk ook dat Tete, mits in vorm, een betere back is als Veltman. Ik denk alleen wel dat Veltman het uitstekend heeft gedaan, met hele goede en een heel beperkt aantal minder goede wedstrijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 08:03 schreef Eide het volgende:[..] Tete startte dit seizoen gewoon uitermate zwak. Toen Sanchez erbij kwam verloor hij terecht z'n plek aan Veltman. Veltman heeft zegge en schrijven in 1 Europese wedstrijd 1 helft moeite gehad met z'n directe tegenstander. Verder is hij verdedigend uitstekend geweest. De enige echte kritiek op z'n verdedigende werk is dat hij al vrij veel kaarten heeft gepakt. Veltman zal aanvallend nooit een ster worden. Op dat vlak is Tete gewoon beter. Als Tete nu de stijgende lijn oppakt zie ik die ook gewoon terug komen in de ploeg. Dat neemt echter niet weg dat Veltman die plek zeer terecht heeft verdient tot dusver en het gewoon goed gedaan heeft. Het is niet dat ik het niet in Tete zie zitten hoor. Ik denk ook dat Tete, mits in vorm, een betere back is als Veltman. Ik denk alleen wel dat Veltman het uitstekend heeft gedaan, met hele goede en een heel beperkt aantal minder goede wedstrijden. eens.. daarbij is tete een stuk jonger en is volgendseizoen gewoon back nummer 1... volgens mij heeft deboer hem toen erbij gehaald omdat er verder niks was en vrhijn er niks meer van bakte ? anders wad die vorigseizoen gewoon mog jong ajax geweest.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Gisteren een degelijke wedstrijd van een heel jong Ajax gezien, die niet echt in de problemen zijn gekomen tegen de Grieken.
De niet vaste keuzes van Bosz door mijn bril bekeken: Verdedigend zag ik De Ligt en Westermann allebei een grote blunder maken, gelukkig zonder gevolgen en verder foutloos gespeeld. Dijks speelt op zijn niveau en maakte het Bosz niet moeilijk om Singraven te verdringen. Tete begon wat ongeïnspireerd aan de wedstrijd, herpakte zich snel en speelde daarna een puike partij en stelt Bosz voor de keuze.
Nouri werkte keihard in dienst van het elftal, kon alleen niet met zijn geweldige techniek zijn medespelers in stelling brengen. In van de Beek zag ik een middenvelder die in mijn ogen de concurrentie met Klaassen aan kan.
Cassierra werkte hard, maar kon zich niet echt in doelrijke stelling brengen op die ene afvallende bal na dan. Cerny was niet gelukkig in het laatste gedeelte van zijn aanvallende acties, ik heb twijfel of hij een basis buitenaanvaller kan gaan worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Niks op aan te merken prima partij en een lekker gevoel dat je zo,n sterke bank hebt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 10:46 schreef Ztjes het volgende:Gisteren een degelijke wedstrijd van een heel jong Ajax gezien, die niet echt in de problemen zijn gekomen tegen de Grieken. De niet vaste keuzes van Bosz door mijn bril bekeken: Verdedigend zag ik De Ligt en Westermann allebei een grote blunder maken, gelukkig zonder gevolgen en verder foutloos gespeeld. Dijks speelt op zijn niveau en maakte het Bosz niet moeilijk om Singraven te verdringen. Tete begon wat ongeïnspireerd aan de wedstrijd, herpakte zich snel en speelde daarna een puike partij en stelt Bosz voor de keuze. Nouri werkte keihard in dienst van het elftal, kon alleen niet met zijn geweldige techniek zijn medespelers in stelling brengen. In van de Beek zag ik een middenvelder die in mijn ogen de concurrentie met Klaassen aan kan. Cassierra werkte hard, maar kon zich niet echt in doelrijke stelling brengen op die ene afvallende bal na dan. Cerny was niet gelukkig in het laatste gedeelte van zijn aanvallende acties, ik heb twijfel of hij een basis buitenaanvaller kan gaan worden. nouri had weinig lopende mensen met younnes en cerny en cassiera.. willen de bal toch in de voet hebben en zoeken minder de diepte dan een clement.. vbeek vond ik beter dan klaassen de laatste weken..
dijks en sinkgraven.. tjah weet het niet.. vind ze beiden ok.. zelfde geld voor veltman en tete..
maar hoe dan ook de jeugd krijgt zat kansen.. teminste de jeugd die ervoor wil vechten.. en die vechtlust zag ik gisteren wederom... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 08:03 schreef Eide het volgende:[..] Tete startte dit seizoen gewoon uitermate zwak. Toen Sanchez erbij kwam verloor hij terecht z'n plek aan Veltman. Veltman heeft zegge en schrijven in 1 Europese wedstrijd 1 helft moeite gehad met z'n directe tegenstander. Verder is hij verdedigend uitstekend geweest. De enige echte kritiek op z'n verdedigende werk is dat hij al vrij veel kaarten heeft gepakt. Veltman zal aanvallend nooit een ster worden. Op dat vlak is Tete gewoon beter. Als Tete nu de stijgende lijn oppakt zie ik die ook gewoon terug komen in de ploeg. Dat neemt echter niet weg dat Veltman die plek zeer terecht heeft verdient tot dusver en het gewoon goed gedaan heeft. Het is niet dat ik het niet in Tete zie zitten hoor. Ik denk ook dat Tete, mits in vorm, een betere back is als Veltman. Ik denk alleen wel dat Veltman het uitstekend heeft gedaan, met hele goede en een heel beperkt aantal minder goede wedstrijden. Jij bent Celta thuis vergeten waar Veltman lachwekkend slecht was. Feyenoord staat hij op 5 meter van Elia die vrij een voorzet kan geven. Tegen Az was hij de eerste helft zeer slecht. Dus je geheugen laat je echt in de steek beste Eide. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 12:12 schreef Brandje het volgende:[..] Jij bent Celta thuis vergeten waar Veltman lachwekkend slecht was. Feyenoord staat hij op 5 meter van Elia die vrij een voorzet kan geven. Tegen Az was hij de eerste helft zeer slecht. Dus je geheugen laat je echt in de steek beste Eide. die momenten had tete ook.. willem2 roda.. en dijks laat kuijt lopen waardoor die kon scoren.. zo heeft iedereen goeie en slechte momenten.. zoals ook bosz zegt kijke naar totaal plaatje.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 12:15 schreef nummer10 het volgende:[..] die momenten had tete ook.. willem2 roda.. en dijks laat kuijt lopen waardoor die kon scoren.. zo heeft iedereen goeie en slechte momenten.. zoals ook bosz zegt kijke naar totaal plaatje.. Ik heb Bosz al meer verstandige dingen horen zeggen, dan de nasaal brabbelende broertjes de Boer. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 12:31 schreef Ztjes het volgende:[..] Ik heb Bosz al meer verstandige dingen horen zeggen, dan de nasaal brabbelende broertjes de Boer. Beetje een domme repectloze post pik... |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Heb je wel gelijk in. Alleen ik stoor(de) me daar wel een beetje aan. In altijd herhalende nietszeggend commentaar. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 12:12 schreef Brandje het volgende:[..] Jij bent Celta thuis vergeten waar Veltman lachwekkend slecht was. Feyenoord staat hij op 5 meter van Elia die vrij een voorzet kan geven. Tegen Az was hij de eerste helft zeer slecht. Dus je geheugen laat je echt in de steek beste Eide. Ach, momenten eruit pikken is altijd makkelijk. Over het geheel genomen was hij gewoon uitstekend en heeft hij, een enkel moment daargelaten, vrijwel elke tegenstander opgerold. Alleen tegen Celta had hij de eerste helft moeite met zijn tegenstander. Dat was dus die ene helft van die ene wedstrijd.
Toon mij even een speler die geen mindere momenten heeft. Op momenten afserveren vind ik onzinnig. Tete startte gewoon zeer slecht (Willem II en Roda JC), Veltman deed het prima. Gezien het spel en de resultaten van de seizoensstart was de keuze voor Veltman meer en meer als verdient en terecht.
Nu lijkt Tete terug te zijn. Ik ben daar blij mee. Ik vind dat Veltman het ook goed doet. Luxeprobleem waar ik alleen maar blij mee ben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 13:07 schreef Ztjes het volgende:[..] Heb je wel gelijk in. Alleen ik stoor(de) me daar wel een beetje aan. In altijd herhalende nietszeggend commentaar. Dat klinkt al veel beter! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 12:08 schreef nummer10 het volgende:[..] nouri had weinig lopende mensen met younnes en cerny en cassiera.. willen de bal toch in de voet hebben en zoeken minder de diepte dan een clement.. vbeek vond ik beter dan klaassen de laatste weken.. dijks en sinkgraven.. tjah weet het niet.. vind ze beiden ok.. zelfde geld voor veltman en tete.. maar hoe dan ook de jeugd krijgt zat kansen.. teminste de jeugd die ervoor wil vechten.. en die vechtlust zag ik gisteren wederom... Ik heb in de Arena deze spelers in deze samenstelling op dit podium beoordeeld. Zonder ... als ... of ... anders ... dan .... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 12:08 schreef nummer10 het volgende:[..] nouri had weinig lopende mensen met younnes en cerny en cassiera.. willen de bal toch in de voet hebben en zoeken minder de diepte dan een clement.. vbeek vond ik beter dan klaassen de laatste weken.. dijks en sinkgraven.. tjah weet het niet.. vind ze beiden ok.. zelfde geld voor veltman en tete.. maar hoe dan ook de jeugd krijgt zat kansen.. teminste de jeugd die ervoor wil vechten.. en die vechtlust zag ik gisteren wederom... Sterke punt van Nouri is normaal juist zowel de combinatie zoeken en de diepte. Cerny zocht vaak de diepte maar toen kwam de bal vaak niet of verkeerd, Clement in de tweede helft idem. Nouri speelde gewoon een hele matte wedstrijd, en heeft niets van zijn eigen kwaliteiten laten zien..Nouri speelde prima in dienst van het elftal, maar om exact hetzelfde wordt Klaassen wekelijks de grond in geboord, Nouri verloor namelijk ook gewoon ieder duel en leed een aantal keer gevaarlijk balverlies.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het is gewoon een lucky goal, bal gaat dwars door het midden op half hoog, en gaat er enkel in omdat de keeper gigantisch blundert.. Dat er mensen in de muur gaan staan om de keeper het zicht te beperken doet daar niets aan af.
Speelde buiten die goal ook gewoon een hele matige wedstrijd, zocht veel te vaak de moeilijke oplossing vooruit terwijl er ook makkelijke oplossingen lagen..
Een van zijn zwakkere wedstrijden als CVM.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 14:15 schreef remco k het volgende:[..] Sterke punt van Nouri is normaal juist zowel de combinatie zoeken en de diepte. Cerny zocht vaak de diepte maar toen kwam de bal vaak niet of verkeerd, Clement in de tweede helft idem. Nouri speelde gewoon een hele matte wedstrijd, en heeft niets van zijn eigen kwaliteiten laten zien..Nouri speelde prima in dienst van het elftal, maar om exact hetzelfde wordt Klaassen wekelijks de grond in geboord, Nouri verloor namelijk ook gewoon ieder duel en leed een aantal keer gevaarlijk balverlies.. Ik deze wedstrijd zie ik Nouri in de rol van Ziyech spelen en Donny in die van Klaassen. Dus vergelijk ze dan ook zo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 14:31 schreef Ztjes het volgende:[..] Ik deze wedstrijd zie ik Nouri in de rol van Ziyech spelen en Donny in die van Klaassen. Dus vergelijk ze dan ook zo. Je kan heel die vergelijking helemaal niet maken aangezien het hele elftal op de schop is gegaan.. Je zou het kunnen vergelijken als je het hele eftal op zou stellen en dan alleen Nouri vervangt voor een Zyech..
Daarnaast geef ik volgens mij aan dat ie zo vlak was als de pest, en eigenlijk dus gewoon een slechte wedstrijd speelde. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 14:17 schreef remco k het volgende:[..] Het is gewoon een lucky goal, bal gaat dwars door het midden op half hoog, en gaat er enkel in omdat de keeper gigantisch blundert.. Een fout van een keeper maakt een goal nog niet lucky. Lucky is een rare ketser via een tegenstander of (soms) een eigen goal. Deze bal was met een heerlijke zwabber getrapt, mensen in de muur en dergelijke. Alles wordt er aan gedaan die keeper in de fout te laten gaan. En natuurlijk blundert die prutser dan ook enorm, maar dat maakt deze goal geen lucky goal in mijn bescheiden optiek. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 14:39 schreef remco k het volgende:[..] Je kan heel die vergelijking helemaal niet maken aangezien het hele elftal op de schop is gegaan.. Je zou het kunnen vergelijken als je het hele eftal op zou stellen en dan alleen Nouri vervangt voor een Zyech.. Daarnaast geef ik volgens mij aan dat ie zo vlak was als de pest, en eigenlijk dus gewoon een slechte wedstrijd speelde. Ze speelden toch geen ander systeem in deze wedstrijd als de laatste wedstrijden onder Bosz. Alleen met andere poppetjes. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 14:17 schreef remco k het volgende:[..] Het is gewoon een lucky goal, bal gaat dwars door het midden op half hoog, en gaat er enkel in omdat de keeper gigantisch blundert.. Dat er mensen in de muur gaan staan om de keeper het zicht te beperken doet daar niets aan af. Speelde buiten die goal ook gewoon een hele matige wedstrijd, zocht veel te vaak de moeilijke oplossing vooruit terwijl er ook makkelijke oplossingen lagen.. Een van zijn zwakkere wedstrijden als CVM.. was aan het sturen, werkte veel, en deed veel verdedigend werk...
maar wat jij nu zegt klopt niet helemaal..
schone en nouri speelde in dienst van het elftal en is het matig
klaassen die gewoon minder bal contact heeft dan een spits en verdediger amper zichbaar "speelt in dienst van het elftal" maakt hem niet matig maar belangrijk ??? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 14:57 schreef nummer10 het volgende:[..] was aan het sturen, werkte veel, en deed veel verdedigend werk... maar wat jij nu zegt klopt niet helemaal.. schone en nouri speelde in dienst van het elftal en is het matig klaassen die gewoon minder bal contact heeft dan een spits en verdediger amper zichbaar "speelt in dienst van het elftal" maakt hem niet matig maar belangrijk ??? Eens, ik vond vooral Schone gister gewoon prima spelen. Nouri vond ik wel iets minder maar die werd ook wel wat in de steek gelaten door de vleugelaanvallers. Nouri is toch van de oogstrelende combinaties en steekpasjes. Dat zat er gister gewoon niet in met 3 aanvallers die het moeilijk hadden en een Panathinaikos wat 2 bussen had geparkeerd. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 13:15 schreef Eide het volgende:[..] Ach, momenten eruit pikken is altijd makkelijk. Over het geheel genomen was hij gewoon uitstekend en heeft hij, een enkel moment daargelaten, vrijwel elke tegenstander opgerold. Alleen tegen Celta had hij de eerste helft moeite met zijn tegenstander. Dat was dus die ene helft van die ene wedstrijd. Toon mij even een speler die geen mindere momenten heeft. Op momenten afserveren vind ik onzinnig. Tete startte gewoon zeer slecht (Willem II en Roda JC), Veltman deed het prima. Gezien het spel en de resultaten van de seizoensstart was de keuze voor Veltman meer en meer als verdient en terecht. Nu lijkt Tete terug te zijn. Ik ben daar blij mee. Ik vind dat Veltman het ook goed doet. Luxeprobleem waar ik alleen maar blij mee ben. Veltman was vorig seizoen sterk toen Tete geblesseerd was. Toen Tete terug kwam had hij een dipje. Toen was het vrij logisch dat Veltman eerste keus was. Toch denk ik dat ik een Tete in vorm altijd boven Veltman zal verkiezen. Aanvallend vind ik ze beide niet veel toevoegen maar Tete vind ik verdedigend sterker. Veltman is ook als back gewoon niet geweldig wel nuttig wanneer er niets anders voorhanden is. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 15:18 schreef Eide het volgende:[..] Eens, ik vond vooral Schone gister gewoon prima spelen. Nouri vond ik wel iets minder maar die werd ook wel wat in de steek gelaten door de vleugelaanvallers. Nouri is toch van de oogstrelende combinaties en steekpasjes. Dat zat er gister gewoon niet in met 3 aanvallers die het moeilijk hadden en een Panathinaikos wat 2 bussen had geparkeerd. Vond ik ook het was vooral de eerste helft erg lastig tegen 10 verdedigers. Na de 1-0 en 2-0 gaven ze meer ruimte weg vond ik ze erg kwetsbaar ogen. Toch wel een verdienste van het jeugdige Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 14:43 schreef Eide het volgende:[..] Een fout van een keeper maakt een goal nog niet lucky. Lucky is een rare ketser via een tegenstander of (soms) een eigen goal. Deze bal was met een heerlijke zwabber getrapt, mensen in de muur en dergelijke. Alles wordt er aan gedaan die keeper in de fout te laten gaan. En natuurlijk blundert die prutser dan ook enorm, maar dat maakt deze goal geen lucky goal in mijn bescheiden optiek. Sorry, maar als een keeper een grote fout maakt, vind ik dat echt een lucky goal voor de andere partij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 14:57 schreef nummer10 het volgende:[..] was aan het sturen, werkte veel, en deed veel verdedigend werk... maar wat jij nu zegt klopt niet helemaal.. schone en nouri speelde in dienst van het elftal en is het matig klaassen die gewoon minder bal contact heeft dan een spits en verdediger amper zichbaar "speelt in dienst van het elftal" maakt hem niet matig maar belangrijk ??? 1 wedstrijd kunnen benoemen waarin Klaassen minder ballen raakt. Top man..
Nouri raakte veel ballen kwijt en was in dat wat zijn kwaliteit zou moeten zijn gewoon slecht zelfs, Schone speelde gewoon heel matig en probeerde onmogelijke dingen.
Dat is mijn mening..
Klaassen is een speler die in in dienst van het elftal moet spelen zodat anderen als Zyech en Schone kunnen excelleren.
Gister was er eigenlijk wederom geen creativiteit in het middenveld, en dat kwam in mijn optiek door Schone en Nouri die matig speelden. vd Beek speelde juist in dienst van het elftal wat zijn taak is een hele goede wedstrijd..
Volg je het nog?? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 15:51 schreef remco k het volgende:[..] 1 wedstrijd kunnen benoemen waarin Klaassen minder ballen raakt. Top man.. Nouri raakte veel ballen kwijt en was in dat wat zijn kwaliteit zou moeten zijn gewoon slecht zelfs, Schone speelde gewoon heel matig en probeerde onmogelijke dingen. Dat is mijn mening.. Klaassen is een speler die in in dienst van het elftal moet spelen zodat anderen als Zyech en Schone kunnen excelleren. Gister was er eigenlijk wederom geen creativiteit in het middenveld, en dat kwam in mijn optiek door Schone en Nouri die matig speelden. vd Beek speelde juist in dienst van het elftal wat zijn taak is een hele goede wedstrijd.. ik volg het nog wel.. maar vraag me af of jij jezelf nog begrijpt want klaassen is elke wedstrijd de mindere.. en dat heeft niks met indienst van het elftal temaken.. als hij in dienst zou spelen van het elftal zou hij JUIST meer bij het spel betrokken zijn.. vooral verdedigend en dat is hij totaal niet.. vaak stranden aanvallen bij hem en gaat die lopen zwaaien met zijn slinger armpjes.. tis soms net mister mime van pokemon...(kende ik niet maar mijn zoon viel het op) |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nouri was voor zijn doen matig maar ja dit is fysiek toch wat sterker dan jl dus effe wennen,gaat goed komen met hem,dat Schone wat meer moest werken kwam omdat hij met andere spelers moest spelen dan normaal je zag daar door wat onwennigheid in zijn spel.Al met al vond ik niemand slecht en hebben ze een goede wedstrijd gespeeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2016 - 16:58 schreef nummer10 het volgende:[..] ik volg het nog wel.. maar vraag me af of jij jezelf nog begrijpt want klaassen is elke wedstrijd de mindere.. en dat heeft niks met indienst van het elftal temaken.. als hij in dienst zou spelen van het elftal zou hij JUIST meer bij het spel betrokken zijn.. vooral verdedigend en dat is hij totaal niet.. vaak stranden aanvallen bij hem en gaat die lopen zwaaien met zijn slinger armpjes.. tis soms net mister mime van pokemon...(kende ik niet maar mijn zoon viel het op) Jij vind Klaassen iedere wedstrijd de mindere. Dat is wat anders dan dat ie dat ook daadwerkelijk is. Heb het al eerder gezegd. Maar heb sterk het idee dat sommigen echt alleen kijken naar wat er met een elftal rondom de bal gebeurd. |
|
|
|