BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Panathinaikos (donderdag 24 november 2016, 19:00); 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 november 2016 - 02:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2016 - 19:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij vind Klaassen iedere wedstrijd de mindere. Dat is wat anders dan dat ie dat ook daadwerkelijk is.
Heb het al eerder gezegd. Maar heb sterk het idee dat sommigen echt alleen kijken naar wat er met een elftal rondom de bal gebeurd.
ooooo absoluut niet.. let op alles.. pellupesy (of hoe die ook heet) van heracles is nie veel aan de bal.. maar o zo belangrijk voor hun.. en dat heb ik absoluut niet bij klaassen.. een vedette int elftal die nooitvwa fout doet en ligt altijd aaan een ander als hij een kut bal geeft... zo komt hij over op dit moment..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 november 2016 door nummer10 --
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 26 november 2016 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2016 - 19:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij vind Klaassen iedere wedstrijd de mindere. Dat is wat anders dan dat ie dat ook daadwerkelijk is.
Heb het al eerder gezegd. Maar heb sterk het idee dat sommigen echt alleen kijken naar wat er met een elftal rondom de bal gebeurd.
Jij zit natuurlijk een keer per 2 weken in de Arena op een van de twee lange zijden, in plaats van wekelijks voor je 50 inch tv met de beperkte cameraview de wedstrijd te analyseren.
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 26 november 2016 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 20:57 schreef remco k het volgende:
Een prima teamprestatie van dit op het einde piepjonge Ajax, ik denk zelfs het jongste Ajax dat ooit op een Europees veld heeft gestaan???

Tweede helft vond ik met name de as en de rechterkant ijzersterk spelen door met name de Ligt, Tete vd Beek, Westerman Cerny ook goed maar minder gelukkig in de laatste fase van zijn acties.

De gehele linkerkant vond ik ook de tweede helft matig, ik vond Nouri vandaag prima in dienst van het elftal spelen, maar niets gezien van zijn voetballende klasse.

En na een slechte eerste helft, mag het gezegd worden dat Westerman een erg sterke tweede helft speelde..

Cassiera de hele wedstrijd druk, maar onzichtbaar..

Wat mij betreft was Tete de tweede helft beter dan dat wat VEltman de laatste weken heeft laten zien.. Eens kijken of Bosz daar nu ook op antwoord met een invalbeurt of basis plaats in de pot tegen Heerenveen..
+1 Helemaal mee eens met deze analyse. Ik denk dat tete beter is op die plek dan Veldman. Ik hoop dat Veldman snel verkocht wordt(winterstop), probleem opgelost. Zou de ligt samen met Sanches wel willen zien in de verdediging.
remco k
 remco k - zaterdag 26 november 2016 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 08:06 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Jij zit natuurlijk een keer per 2 weken in de Arena op een van de twee lange zijden, in plaats van wekelijks voor je 50 inch tv met de beperkte cameraview de wedstrijd te analyseren.
Top post kerel.

Maar als je het zo graag wil weten. Ga tegenwoordig regelmatig naar het stadion. Daarvoor een hele tijd niet door een lang lopend gezondheidsprobleem. Daarvoor jarenlang seizoenkaarten gehad.

En dat ik vaak vanuit een box kijk van een leverancier van ons zal mijn gezichtsveld zeker ook wel beïnvloeden toch.
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 26 november 2016 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 09:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Top post kerel.

Maar als je het zo graag wil weten. Ga tegenwoordig regelmatig naar het stadion. Daarvoor een hele tijd niet door een lang lopend gezondheidsprobleem. Daarvoor jarenlang seizoenkaarten gehad.

En dat ik vaak vanuit een box kijk van een leverancier van ons zal mijn gezichtsveld zeker ook wel beïnvloeden toch.
Remco, jij verwijt in jouw post de beperkte blik alleen rond de bal van sommigen en vind het dan vreemd hoe anderen reageren. Het bekende spreekwoord van "De pot verwijt de ketel, dat hij zwart ziet" is hierop misschien een beetje van toepassing.

Hoop dat het nu goed gaat met je gezondheid.

Die luxe heb ik jaren ook gehad, alleen moest mijn vriend zo nodig zijn bedrijf verkopen om constant met zijn ballen aan Cote d'Azur te liggen en nu moet ik er zelf weer voor schokken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 november 2016 door Ztjes --
remco k
 remco k - zaterdag 26 november 2016 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 10:07 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Remco, jij verwijt in jouw post de beperkte blik alleen rond de bal van sommigen en vind het dan vreemd hoe anderen reageren. Het bekende spreekwoord van "De pot verwijt de ketel, dat hij zwart ziet" is hierop misschien een beetje van toepassing.

Hoop dat het nu goed gaat met je gezondheid.

Die luxe heb ik jaren ook gehad, alleen moest mijn vriend zo nodig zijn bedrijf verkopen om constant met zijn ballen aan Cote d'Azur te liggen en nu moet ik er zelf weer voor schokken.
Als je posts van andere mensen eens echt zou lezen, zou je het misschien wel begrijpen.

Iedere post waar ik het over heb, gaat uitsluitend over wat mensen doen met bal of in de duels om de bal. Dat iemand dan iets zegt over beperkte blik, is gewoon zo. Geen enkel ander bericht gezien wat op iets anders zou wijzen..

Maar goed, het doet je blijkbaar nogal wat, want je bent er maar wat druk mee..
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 26 november 2016 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 11:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je posts van andere mensen eens echt zou lezen, zou je het misschien wel begrijpen.

Iedere post waar ik het over heb, gaat uitsluitend over wat mensen doen met bal of in de duels om de bal. Dat iemand dan iets zegt over beperkte blik, is gewoon zo. Geen enkel ander bericht gezien wat op iets anders zou wijzen..

Maar goed, het doet je blijkbaar nogal wat, want je bent er maar wat druk mee..
Remco, ik kan er gelukkig eigen tijd voor vrij maken. Buiten mijn vrijwilligerswerk bij Stichting HeartBeat, kinderhartstichting, mijn mantelzorg oma en af en toe een kort klusje als ik dat leuk vind.
p111
 p111 - zaterdag 26 november 2016 - 11:45   quote  deeplink  
Af en toe wordt het wel erg persoonlijk !! daar zou je een aparte topic voor moeten maken.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 26 november 2016 - 11:58   quote  deeplink  
Wat een europees seizoen tot nu toe jongens!!

Gewoon klasse dit!

Wij halen de punten naar Nederland he...
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 26 november 2016 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 11:45 schreef p111 het volgende:
Af en toe wordt het wel erg persoonlijk !! daar zou je een aparte topic voor moeten maken.
Mijn geweten spreekt, dank je.
remco k
 remco k - zaterdag 26 november 2016 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 11:18 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Remco, ik kan er gelukkig eigen tijd voor vrij maken. Buiten mijn vrijwilligerswerk bij Stichting HeartBeat, kinderhartstichting, mijn mantelzorg oma en af en toe een kort klusje als ik dat leuk vind.
Gelukkig man. Anders was het allemaal wel ernstig geweest...
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 04 december 2016 - 10:42   quote  deeplink  
Ben benieuwd welke 11 er tegen Luik gaan spelen....
remco k
 remco k - zondag 04 december 2016 - 13:29   quote  deeplink  
Ik ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Panathinaikos (donderdag 24 november 2016, 19:00); 2 - 0

0.0078380