|
|
Stylzz
|
|
|
Fener liet ons ook maar een beetje begaan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelukkig had ik nog geen weekende en heb ik niet kunnen kijken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Na de 0-1 was het gewoon klaar. Had van te voren al niet veel verwacht dus kan het iets makkelijker naast me neerleggen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2016 - 21:59 schreef MMM het volgende:Na de 0-1 was het gewoon klaar. Had van te voren al niet veel verwacht dus kan het iets makkelijker naast me neerleggen Eens |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dickie was ook niet onder de indruk van Feyenoord. Al die lange ballen terwijl ze centraal achterin bij Fener 2 meter 50 zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die floot echt vreemd.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Heel apart inderdaad. Niet ons nadeel of voordeel trouwens, maar wel heel apart. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alleen de afwerking he.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zoals Stylzz al memoreerde, Turpin dejavu.. Leek wel of ie geinstrueerd was.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hele slechte/slordige wedstrijd.. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Maar gelukkig hebben we Gio nog een paar jaar.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, weet ik niet. Vond Turpin anders.
Kijk af en toe de Spaanse competitie en daar lopen wel meer scheidsrechters die op een vergelijkbare manier fluiten. Denk meer dat dat het is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Prima Donna.. stond in de warming up al met een air waar je spontaan een zuuraanval van krijgt. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2016 - 22:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dickie was ook niet onder de indruk van Feyenoord. Al die lange ballen terwijl ze centraal achterin bij Fener 2 meter 50 zijn. Dick is dik, ook vrij simpel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2016 - 22:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dickie was ook niet onder de indruk van Feyenoord. Al die lange ballen terwijl ze centraal achterin bij Fener 2 meter 50 zijn. Hij had ook gelijk. Middenveld van Feyenoord had niets te vertellen, daardoor kwam je ook niet aan voetballen toe. De lange bal werd gehanteerd of Elia werd in de voeten gespeeld, die dan een actie moest maken. De backs zijn nooit mee op gekomen, die bleven achter. De centrale verdedigers schoven niet door. Het middenveld was niet aan speelbaar.
Voetbal was zo heel voorspelbaar en toch kwam je nog tot zo veel doelpogingen en corners. Waar helemaal niets uit voortkwam. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijf vermoeden dat deze wedstrijd er minder toe deed, en idd. na de 0-1 helemaal niet meer. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
snel vergeten deze nederlaag nou denken aan a.s. zondag uit naar de Kaasboeren en gewoon 3 punten pakken |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zo is het. Vanaf nu focus op die dubbel! |
|
|
|