|
|
Onze Ajax
|
|
|
Om maar snel te vergeten, deze 1e helft. Was niet om aan te zien. Ver ondermaats. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hehe. Druk felheid en dus kansen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede voorzet van Ziyech, goed ingeschoten ook door Klaassen maar ook een prachtige redding. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ziyech vind ik op zich nog wel meevallen. In ieder geval niets de allerslechtste. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Sinkgraven en Traore wisselen. Ben blij als El Ghazi weer bij de selectie zit. Vond ik ook niet veel maar beter dan wat ik tot nog toe van Traore zie. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Streppel zal voor de tweede helft wel iets uit de hoge hoed toveren. Iets tactisch. Dit Ajax gaat zeker niet winnen en spelers als Zeneli en Larsson zullen wel hun doelpuntjes meepikken.
Voor Sinkgraven verwacht ik nog wel een rode kaart. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Alleen Sanchez en Onana vind ik vanmiddag tot nu toe een voldoende scoren. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zou verstandig zijn als Sinkgraven wordt gewisseld, om een rode kaart te voorkomen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2016 - 15:21 schreef Pietje het volgende:Streppel zal voor de tweede helft wel iets uit de hoge hoed toveren. Iets tactisch. Dit Ajax gaat zeker niet winnen en spelers als Zeneli en Larsson zullen wel hun doelpuntjes meepikken. Voor Sinkgraven verwacht ik nog wel een rode kaart. Mooi of eigenlijk slecht hoe een verslaggever en de analisten de toon kunnen bepalen. Makkelie zag het prima want als een ding heel duidelijk te zien is dat Sinkgraven niet op de voet stond maar ervoor. Dus die enge Verbeek verwijt Makkelie marchanderen maar hij is zo subjectief als het over zijn ex club gaat. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik verwacht dat Heerenveen er in de tweede helft vol op klapt in de wetenschap dat er veel te halen is vandaag. Ajax speelt veel te angstig en te slordig. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Oef, dat is jammer van Ziyech |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2016 - 15:29 schreef Brandje het volgende:[..] Mooi of eigenlijk slecht hoe een verslaggever en de analisten de toon kunnen bepalen. Makkelie zag het prima want als een ding heel duidelijk te zien is dat Sinkgraven niet op de voet stond maar ervoor. Dus die enge Verbeek verwijt Makkelie marchanderen maar hij is zo subjectief als het over zijn ex club gaat. Als Makkelie het prima zag, waarom floot ie dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk om te zien hoe makkelijk en vaak buitenspel bij Ajax door een van de verdedigers opgeheven wordt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En Heerenveen blijft hun mogelijkheden tot grote kansen verprutsen..
Gelukkig maar.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Vooralsnog weigert Heerenveen de trekker over te halen. Maar toch kun je wachten op de 1-0 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Yep maar je kunt erop wachten tot ze wel de 1-0 maken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook Ajax kan die wedstrijd nonet zo makkelijk winnen..
Heerenveen is ook niet veel beter ofzo. Maar Ajax is zonder bal gewoon heel erg kwetsbaar.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Kom op Bosz, verzin een list!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vraag me af of dit zomaar mag trouwens.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2016 - 15:43 schreef remco k het volgende:[..] Ook Ajax kan die wedstrijd nonet zo makkelijk winnen.. Heerenveen is ook niet veel beter ofzo. Maar Ajax is zonder bal gewoon heel erg kwetsbaar.. Absoluut waar, maar toch verwacht ik eerder de 1-0 dan de 0-1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Riedewald of Bazoer voor Zyech, dan Schone een linie vooruit naast Klaassen, en iemand brengen voor Traore.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2016 - 15:44 schreef remco k het volgende:[..] Riedewald of Bazoer voor Zyech, dan Schone een linie vooruit naast Klaassen, en iemand brengen voor Traore.. Ziyech zou ik nooit wisselen, gezien zijn vrije trappen. De rest ben ik wel met je eens |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nee, het is nu een beetje paniekvoetbal. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Omdat het wel een overtreding was knurfie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Schone scoort meer uit vrije trappen dan Zyech.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Doe eens normaal mafkees. Stel je gewoon een vraag... |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Inspiratieloos lijkt het wel |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Hahahahaha. Ga je nu al janken als iemand knurfie tegen je zegt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus wat is dit Ajax slecht zeg..
Amper iets in te brengen tegen dit soort voetballende ploegen, zeker als het lang 0-0 blijft.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En ook hier was niks aan de hand. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2016 - 15:49 schreef remco k het volgende:Jezus wat is dit Ajax slecht zeg.. Amper iets in te brengen tegen dit soort voetballende ploegen, zeker als het lang 0-0 blijft.. Veel te angstig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Janken of iets zeggen is wat anders.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Knurfie of kerel. Bedoelde er namelijk niks mee opgewonden standje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit is wel heel erg frustrerend om naar te kijken zeg..
Alle ballen springen van de voet, geen normale pass kunnen geven..
Beetje druk erop en we zijn helemaal nergens.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En hier fluit-ie dan niet voor????????????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook niet opgewonden, zeg er enkel iets van.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Was ook niks toch.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat is er toch met al die kut lange ballen zeg.. Iedere keer is er een voetballende oplpossing dichtbij en vooruit..
Nu ook weer met Schone, Klaassen gewoon in de voet spelen, maar nee een of andere lange kutbal spelen zonder kans op succes, Daarna Sanchez met zon kutbal.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Jezus, Traoré toch... Prutser! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een wissel weer. Nu heb je geen creativiteit meer in de voorste linie van het middenveld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die kan sowieso niet afwerken.. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Zet toch gwn bazoer erin bosz je punt is onderhand wel duidelijk dat jij het baasje bent |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Jezus wat wordt ik moedeloos van Bosz-vriendje Traore! Opduvelen met die gozer! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Godverdomme. Hoe kan je die er nou niet in schieten zeg.. |
|
|
|