|
|
remco k
|
|
|
quote: Kom maar met voorbeelden, welke tegengoal of herkenbare grote kansen zijn gekomen door zijn gebrek aan defensieve taken. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2016 - 13:37 schreef Eide het volgende:Overmars heeft absoluut niet gezegd spelers te gaan halen. Overmars heeft aangegeven dat Ajax, indien noodzakelijk, bereid is spelers te halen tijdens de winter, ook als er geen andere spelers verkocht worden. Die noodzakelijkheid is echter niets over gezegd. In dat VP artikel waar jij het over hebt worden een aantal zaken behoorlijk uit verband gerukt. Inderdaad heb ik het uit het artikel van VP, waarin zij refereerden met een interview met Marc Overmars in De Telegraaf. Met andere woorden: het is onzin, dat Overmars in de winterstop een LB en een vleugelaanvaller wil halen. Hoe weet je dat het onzin is? Onzin en uit zijn verband gerukt is voor mij in deze casus hetzelfde. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2016 - 15:57 schreef remco k het volgende:[..] Kom maar met voorbeelden, welke tegengoal of herkenbare grote kansen zijn gekomen door zijn gebrek aan defensieve taken. zwak meeverdedigen betekend niet gelijk dat er een tegengoal uitkomt lijkt me.. gaat mij meer om de inzet die ze tonen hierin |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2016 - 16:13 schreef nummer10 het volgende:[..] zwak meeverdedigen betekend niet gelijk dat er een tegengoal uitkomt lijkt me.. gaat mij meer om de inzet die ze tonen hierin Is hetzelfde als, vragen om met voorbeelden te komen, waar door zijn meeverdedigen geen goals uit zijn gevallen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 november 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2016 - 16:12 schreef hjf het volgende:[..] Inderdaad heb ik het uit het artikel van VP, waarin zij refereerden met een interview met Marc Overmars in De Telegraaf. Met andere woorden: het is onzin, dat Overmars in de winterstop een LB en een vleugelaanvaller wil halen. Hoe weet je dat het onzin is? Onzin en uit zijn verband gerukt is voor mij in deze casus hetzelfde. Omdat VP uitspraken gedaan in dat interview uit verband heeft getrokken. Zoals VP dat presenteert is dat niet gezegd. Dat is overigens al eerder in een ander topic ook aangehaald. Ten slotte is VP een onzinmedium waarvan je alles rustig met een emmertje zout kan nemen, getuige dit artikel ook weer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2016 - 16:13 schreef nummer10 het volgende:[..] zwak meeverdedigen betekend niet gelijk dat er een tegengoal uitkomt lijkt me.. gaat mij meer om de inzet die ze tonen hierin Je hebt inderdaad gelijk, gaat niet om de tegengoals.
Maar zijn werkethos vind ik wat defensief werk gewoon goed.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2016 - 16:20 schreef Ztjes het volgende:[..] Is hetzelfde als, vragen om met voorbeelden te komen, waar door zijn meeverdedigen geen goals uit zijn gevallen. Nee dat is totaal niet hetzelfde..
Wie beweert bewijst. Jullie stellen dat hij niet voldoende defensief werk doet.. Dan moet je dat ook aantonen. Ik zeg in dit geval enkel dat jullie ongelijk hebben in mijn optiek... |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2016 - 18:19 schreef remco k het volgende:[..] Nee dat is totaal niet hetzelfde.. Wie beweert bewijst. Jullie stellen dat hij niet voldoende defensief werk doet.. Dan moet je dat ook aantonen. Ik zeg in dit geval enkel dat jullie ongelijk hebben in mijn optiek... Dat snap ik ook.
Alleen is het ook onmogelijk om "genoeg of te weinig defensie werk" aan te tonen. Moet je dan een hele wedstrijd gaan knippen als iemand wel of niet mee verdedigd. Is gewoon onzin om daar bewijs voor te vragen. Mijn schraplijstje is zeker ook niet voldoende.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 november 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2016 - 18:47 schreef Ztjes het volgende:[..] Dat snap ik ook. Alleen is het ook onmogelijk om "genoeg of te weinig defensie werk" aan te tonen. Moet je dan een hele wedstrijd gaan knippen als iemand wel of niet mee verdedigd. Is gewoon onzin om daar bewijs voor te vragen. Mijn schraplijstje is zeker ook niet voldoende. Volgens mij doe je voldoende defensief werk als jij ervoor zorgt dat je directe tegenstander niet aan offensief voetbal toekomt in het spel dat Ajax speelt.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2016 - 20:16 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij doe je voldoende defensief werk als jij ervoor zorgt dat je directe tegenstander niet aan offensief voetbal toekomt in het spel dat Ajax speelt.. en dat de verdediger niet in een ondertal situatie terecht komt en daar laat hij het in mijn ogen wel te vaak liggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2016 - 07:40 schreef Ztjes het volgende:[..] en dat de verdediger niet in een ondertal situatie terecht komt en daar laat hij het in mijn ogen wel te vaak liggen. Hij is vrijwel altijd bij zijn man, dus als ze al in ondertal komen, komt dit niet doordat hij zijn man laat lopen, maar waarschijnlijk omdat een ander dat doet...
Daarnaast roept het merendeel hier bij veel posities in het veld ( bijvoorbeeld Tete) dat verdedigen zijn taak is dat het niet zo spannend is dat ie aan de bal niets toevoegt. Datzelfde geldt natuurlijk ook andersom he, hij is geen verdediger dus zal er ook niet goed in zijn of worden, zijn primaire taak is het zijn van een aanvaller die druk moet zetten bij balverlies, en vooral veel acties moet maken, diepte moet maken met de juiste looplijnen, combinaties aan moet gaan, kortom veel moet voetballen..
Hij begon prima aan dit seizoen met een aantal belangrijke assists, en werd er eigenlijk vrijwel direct afgehaald. Dat zou normaal best mogelijk zijn als je iets wil proberen. Maar mij is op dit moment in ieder geval heel erg duidelijk dat Traore een lieveling is van Bosz, geen enkele speler die zoveel krediet heeft binnen de selectie dan hij, daarbij een gehuurde speler die niets zal toevoegen bij Ajax van wat hij hier leert, en hij staat echt ander talent in de weg, Cerny en Ghazi verdienen het gewoon om oorlog te voeren over deze positie in het veld.. Traore behoort daar niet eens meer een optie te zijn.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2016 - 08:29 schreef remco k het volgende:[..] Hij is vrijwel altijd bij zijn man, dus als ze al in ondertal komen, komt dit niet doordat hij zijn man laat lopen, maar waarschijnlijk omdat een ander dat doet... Daarnaast roept het merendeel hier bij veel posities in het veld ( bijvoorbeeld Tete) dat verdedigen zijn taak is dat het niet zo spannend is dat ie aan de bal niets toevoegt. Datzelfde geldt natuurlijk ook andersom he, hij is geen verdediger dus zal er ook niet goed in zijn of worden, zijn primaire taak is het zijn van een aanvaller die druk moet zetten bij balverlies, en vooral veel acties moet maken, diepte moet maken met de juiste looplijnen, combinaties aan moet gaan, kortom veel moet voetballen.. Hij begon prima aan dit seizoen met een aantal belangrijke assists, en werd er eigenlijk vrijwel direct afgehaald. Dat zou normaal best mogelijk zijn als je iets wil proberen. Maar mij is op dit moment in ieder geval heel erg duidelijk dat Traore een lieveling is van Bosz, geen enkele speler die zoveel krediet heeft binnen de selectie dan hij, daarbij een gehuurde speler die niets zal toevoegen bij Ajax van wat hij hier leert, en hij staat echt ander talent in de weg, Cerny en Ghazi verdienen het gewoon om oorlog te voeren over deze positie in het veld.. Traore behoort daar niet eens meer een optie te zijn.. normaal was dit ook zo en is traore als 9 aangetrokken door overmars omdat bosz hem daar wou.. toen kwam dolberg.. en week traore uit naar rechts.. wij weten niet welke afspraken overmars heeft gemaakt met chelsea, dit doet bosz niet natuurlijk.. en dat bosz vertrouwen houd is niet zo gek na de periode van traore bij vitesse.. zo heb ik el ghazi nooit gezien hoor zoals traore daar.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2016 - 08:29 schreef remco k het volgende:[..] Hij is vrijwel altijd bij zijn man, dus als ze al in ondertal komen, komt dit niet doordat hij zijn man laat lopen, maar waarschijnlijk omdat een ander dat doet... Daarnaast roept het merendeel hier bij veel posities in het veld ( bijvoorbeeld Tete) dat verdedigen zijn taak is dat het niet zo spannend is dat ie aan de bal niets toevoegt. Datzelfde geldt natuurlijk ook andersom he, hij is geen verdediger dus zal er ook niet goed in zijn of worden, zijn primaire taak is het zijn van een aanvaller die druk moet zetten bij balverlies, en vooral veel acties moet maken, diepte moet maken met de juiste looplijnen, combinaties aan moet gaan, kortom veel moet voetballen.. Hij begon prima aan dit seizoen met een aantal belangrijke assists, en werd er eigenlijk vrijwel direct afgehaald. Dat zou normaal best mogelijk zijn als je iets wil proberen. Maar mij is op dit moment in ieder geval heel erg duidelijk dat Traore een lieveling is van Bosz, geen enkele speler die zoveel krediet heeft binnen de selectie dan hij, daarbij een gehuurde speler die niets zal toevoegen bij Ajax van wat hij hier leert, en hij staat echt ander talent in de weg, Cerny en Ghazi verdienen het gewoon om oorlog te voeren over deze positie in het veld.. Traore behoort daar niet eens meer een optie te zijn.. Dan moet dat wel Klaassen zijn, want die probeert weer eens de keeper op te gaan jagen ....
Het klopt dat bij El Ghazi zijn primaire taak aanvallen is en bij Tete verdedigen. Maar dat geeft El Ghazi nog niet het recht om bij een mislukte actie/pass/vermeende overtreding met de armen te lopen zwaaien naar medespelers/scheidsrechter en de tegenstander zijn gang laten gaan. Meelopen met je tegenstander en hem geen vrije baan gunnen is toch het minste wat je kunt doen.
Dat Traore zijn lieveling lijkt, kan ik mee inkomen. Was dat anders dan bij de Boer met bijv. Boilesen en Sigthorsson en kijk waar zij nu staan of beter gezegd zitten bij hun club. De club bepaald uiteindelijk welke speler zij halen of huren en vandaar ook mijn grote twijfels bij het TH en hun assistenten. Dat anderen een kans verdienen ben ik het mee eens, maar de leiding heeft Bosz deze middelen gegeven en hij bepaald uiteindelijk en is eindverantwoordelijk of je er mee eens of niet bent.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2016 - 10:50 schreef nummer10 het volgende:[..] normaal was dit ook zo en is traore als 9 aangetrokken door overmars omdat bosz hem daar wou.. toen kwam dolberg.. en week traore uit naar rechts.. wij weten niet welke afspraken overmars heeft gemaakt met chelsea, dit doet bosz niet natuurlijk.. en dat bosz vertrouwen houd is niet zo gek na de periode van traore bij vitesse.. zo heb ik el ghazi nooit gezien hoor zoals traore daar.. Daar speelde hij voornamelijk als 9 dus dat is ook totaal niet te vergelijken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2016 - 11:29 schreef Ztjes het volgende:[..] .... Het klopt dat bij El Ghazi zijn primaire taak aanvallen is en bij Tete verdedigen. Maar dat geeft El Ghazi nog niet het recht om bij een mislukte actie/pass/vermeende overtreding met de armen te lopen zwaaien naar medespelers/scheidsrechter en de tegenstander zijn gang laten gaan. Meelopen met je tegenstander en hem geen vrije baan gunnen is toch het minste wat je kunt doen. Zoals ik al aangaf, hij loopt met zijn tegenstanders mee en doet zijn defensieve werk.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Zoals ik aangaf, staat hij de zwaaien en is zijn tegenstander al vertrokken. Maar daarnaast mag Bosz hem i.p.v. Traore wel eens gaan inzetten, want de maand is zo goed als voorbij, dus is er geen belemmering meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2016 - 12:37 schreef Ztjes het volgende:[..] Zoals ik aangaf, staat hij de zwaaien en is zijn tegenstander al vertrokken. Maar daarnaast mag Bosz hem i.p.v. Traore wel eens gaan inzetten, want de maand is zo goed als voorbij, dus is er geen belemmering meer. Ik ben met bewijzen gekomen voor je vraag. Ben benieuwd naar je bewijs..
Je laatste zin mee eens.. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2016 - 08:29 schreef remco k het volgende:[..] Hij is vrijwel altijd bij zijn man, dus als ze al in ondertal komen, komt dit niet doordat hij zijn man laat lopen, maar waarschijnlijk omdat een ander dat doet... Daarnaast roept het merendeel hier bij veel posities in het veld ( bijvoorbeeld Tete) dat verdedigen zijn taak is dat het niet zo spannend is dat ie aan de bal niets toevoegt. Datzelfde geldt natuurlijk ook andersom he, hij is geen verdediger dus zal er ook niet goed in zijn of worden, zijn primaire taak is het zijn van een aanvaller die druk moet zetten bij balverlies, en vooral veel acties moet maken, diepte moet maken met de juiste looplijnen, combinaties aan moet gaan, kortom veel moet voetballen.. Hij begon prima aan dit seizoen met een aantal belangrijke assists, en werd er eigenlijk vrijwel direct afgehaald. Dat zou normaal best mogelijk zijn als je iets wil proberen. Maar mij is op dit moment in ieder geval heel erg duidelijk dat Traore een lieveling is van Bosz, geen enkele speler die zoveel krediet heeft binnen de selectie dan hij, daarbij een gehuurde speler die niets zal toevoegen bij Ajax van wat hij hier leert, en hij staat echt ander talent in de weg, Cerny en Ghazi verdienen het gewoon om oorlog te voeren over deze positie in het veld.. Traore behoort daar niet eens meer een optie te zijn.. +1900 |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2016 - 12:37 schreef Ztjes het volgende:[..] Zoals ik aangaf, staat hij de zwaaien en is zijn tegenstander al vertrokken. Maar daarnaast mag Bosz hem i.p.v. Traore wel eens gaan inzetten, want de maand is zo goed als voorbij, dus is er geen belemmering meer. Gaat komende zondag zeker gebeuren. Bosz kan niet anders. Traore is toch geblesseerd? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: nogmaals lezen aub.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heb ik gedaan en dit is wat er staat..
"en dat bosz vertrouwen houd is niet zo gek na de periode van traore bij vitesse.. zo heb ik el ghazi nooit gezien hoor zoals traore daar.."
Dus vergelijk je hier Ghazi met Traore.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
3 punten mee uit Heerenveen....god wat heerlijk! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
wij weten niet welke afspraken overmars heeft gemaakt met chelsea, dit doet bosz niet natuurlijk.. en dat bosz vertrouwen houd is niet zo gek na de periode van traore bij vitesse..
gaat omdat stuk.. ongeacht welke possitie.. sorry elghazi is leuk om te zien spelen soms maar vind hem teveel ego hebben met zijn ronaldo trekjes.. maar da heeft met persoonlijke voorkeur temaken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2016 - 17:41 schreef nummer10 het volgende:wij weten niet welke afspraken overmars heeft gemaakt met chelsea, dit doet bosz niet natuurlijk.. en dat bosz vertrouwen houd is niet zo gek na de periode van traore bij vitesse.. gaat omdat stuk.. ongeacht welke possitie.. sorry elghazi is leuk om te zien spelen soms maar vind hem teveel ego hebben met zijn ronaldo trekjes.. maar da heeft met persoonlijke voorkeur temaken Er kan geen enkele afspraak bestaan in mijn ogen die hem 100% speeltijd garandeert.. Als dat wel zo is, moet iedereen die bij die afspraken geweest is, op staande voet ontslagen worden.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2016 - 08:29 schreef remco k het volgende:[..] Hij is vrijwel altijd bij zijn man, dus als ze al in ondertal komen, komt dit niet doordat hij zijn man laat lopen, maar waarschijnlijk omdat een ander dat doet... Daarnaast roept het merendeel hier bij veel posities in het veld ( bijvoorbeeld Tete) dat verdedigen zijn taak is dat het niet zo spannend is dat ie aan de bal niets toevoegt. Datzelfde geldt natuurlijk ook andersom he, hij is geen verdediger dus zal er ook niet goed in zijn of worden, zijn primaire taak is het zijn van een aanvaller die druk moet zetten bij balverlies, en vooral veel acties moet maken, diepte moet maken met de juiste looplijnen, combinaties aan moet gaan, kortom veel moet voetballen.. Hij begon prima aan dit seizoen met een aantal belangrijke assists, en werd er eigenlijk vrijwel direct afgehaald. Dat zou normaal best mogelijk zijn als je iets wil proberen. Maar mij is op dit moment in ieder geval heel erg duidelijk dat Traore een lieveling is van Bosz, geen enkele speler die zoveel krediet heeft binnen de selectie dan hij, daarbij een gehuurde speler die niets zal toevoegen bij Ajax van wat hij hier leert, en hij staat echt ander talent in de weg, Cerny en Ghazi verdienen het gewoon om oorlog te voeren over deze positie in het veld.. Traore behoort daar niet eens meer een optie te zijn.. Mooi verwoord, Remco. Ik ben het volledig met je eens. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2016 - 18:50 schreef remco k het volgende:[..] Er kan geen enkele afspraak bestaan in mijn ogen die hem 100% speeltijd garandeert.. Als dat wel zo is, moet iedereen die bij die afspraken geweest is, op staande voet ontslagen worden.. eens... maar we weten het niet.. en het boeit me echt geen zak wie er staat.. als we maar winnen en VOORAL mooi aanvallend voetbal spelen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2016 - 22:44 schreef nummer10 het volgende:[..] eens... maar we weten het niet.. en het boeit me echt geen zak wie er staat.. als we maar winnen en VOORAL mooi aanvallend voetbal spelen.. Nou dan hebben we aan Traore op de rechterkant dus echt geen ene zak. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: toch zeggen de cijfertjes anders.. nie veel beroerder dan klaasje |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Als ik eerlijk ben, Traoré is een prachtige voetballer met een hoop werklust. Hij probeert iig altijd vooruit te gaan, hard werken en juicht als een gek als Ajax scoort.
Zijn acties lukken nog niet altijd, maar zie genoeg mooie dingen die hij (heel makkelijk) doet.
Als ik een potje poker speel, doe ik altijd super geconcentreerd mijn best en speel ik met veel geld, ben ik soms aanvallend en soms terughoudend, maar ik speel niet automatisch goed...
Sjezus apik, wat een kut vergelijking...
Hey ehh, de mazzel! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou ik begrijp je wel de balbehandeling is fenomeenaal van Traore geweldige acties en dan schiet hij een bal de tweede ring in,of als er 10 man vrij staan voor het doel gaat hij nog proberen zelf te scoren of hij geeft hem wel af maar dan te hard, of bij iemand achter op zijn togus. Moraal een heerlijke voetballer om naar te kijken maar hij beheerst de simpele dingen nog niet bloed jammmmmar. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2016 - 09:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Als ik eerlijk ben, Traoré is een prachtige voetballer met een hoop werklust. Hij probeert iig altijd vooruit te gaan, hard werken en juicht als een gek als Ajax scoort. Zijn acties lukken nog niet altijd, maar zie genoeg mooie dingen die hij (heel makkelijk) doet. Als ik een potje poker speel, doe ik altijd super geconcentreerd mijn best en speel ik met veel geld, ben ik soms aanvallend en soms terughoudend, maar ik speel niet automatisch goed... Sjezus apik, wat een kut vergelijking... Hey ehh, de mazzel! Haha. Duidelijk, man :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mooi voetbal vraag je en daarna vraag je om cijfers. Die twee gaan niet samen. Aangezien mooi voetbal niet aan te tonen is door cijfers.
Hij heet overigens Klaassen, zo moeilijk is dat toch niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2016 - 12:04 schreef p111 het volgende:Nou ik begrijp je wel de balbehandeling is fenomeenaal van Traore geweldige acties en dan schiet hij een bal de tweede ring in,of als er 10 man vrij staan voor het doel gaat hij nog proberen zelf te scoren of hij geeft hem wel af maar dan te hard, of bij iemand achter op zijn togus. Moraal een heerlijke voetballer om naar te kijken maar hij beheerst de simpele dingen nog niet bloed jammmmmar. Vind het ook niet heerlijk om naar te kijken, al begrijp ik wel waar je op doelt.
Maar hij probeert acties te maken waar dat niet kan, maakt vrijwel iedere keer dezelfde actie vanuit het middenveld, er zit geen diepte in zijn spel, en raakt vaak de bal kwijt op knullige posities en op knullige wijze.
Daarnaast maakt de gemiddelde speler van de c1 bij Ajax beter af.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2016 - 13:42 schreef remco k het volgende:[..] Vind het ook niet heerlijk om naar te kijken, al begrijp ik wel waar je op doelt. Maar hij probeert acties te maken waar dat niet kan, maakt vrijwel iedere keer dezelfde actie vanuit het middenveld, er zit geen diepte in zijn spel, en raakt vaak de bal kwijt op knullige posities en op knullige wijze. Daarnaast maakt de gemiddelde speler van de c1 bij Ajax beter af.. Hij kan volgens mij dan ook veel beter alleen komt het er gewoon niet uit op het moment. Misschien dat hij het iets te licht opneemt zijn terugkeer in de eredivisie? Als hij zo speelt heb je net zoveel aan Ghazi en Cerny en die zijn tenminste wel van Ajax. Neem dan je verlies met Traoré en investeer in je eigen spelers. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2016 - 13:40 schreef remco k het volgende:[..] Mooi voetbal vraag je en daarna vraag je om cijfers. Die twee gaan niet samen. Aangezien mooi voetbal niet aan te tonen is door cijfers. Hij heet overigens Klaassen, zo moeilijk is dat toch niet? heet die echt klaassen ?? meen je nie !!! ben je werkelijk blond of doe jeje zo voor jesus man.. ik geef hem een bijnaam en vind het een houten klaasje.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2016 - 17:18 schreef Hummel10 het volgende:[..] Hij kan volgens mij dan ook veel beter alleen komt het er gewoon niet uit op het moment. Misschien dat hij het iets te licht opneemt zijn terugkeer in de eredivisie? Als hij zo speelt heb je net zoveel aan Ghazi en Cerny en die zijn tenminste wel van Ajax. Neem dan je verlies met Traoré en investeer in je eigen spelers. Als hij zo speelt heb je niet hetzelfde aan ghazi of cerny. Dan heb je daar veel meer aan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2016 - 17:59 schreef nummer10 het volgende:[..] heet die echt klaassen ?? meen je nie !!! ben je werkelijk blond of doe jeje zo voor jesus man.. ik geef hem een bijnaam en vind het een houten klaasje.. Nogal denigrerend naar de aanvoerder |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: hahaha het is god niet.. doe ff normaal jo.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Mits ze in vorm zijn natuurlijk. Ghazi heeft ook gewoon een mindere periode gehad had je er net zoveel aan als Traoré enige wat in die jongens hun voordeel spreekt is dat ze van de club zelf zijn. Verstandiger is om daar meer in te investeren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2016 - 19:39 schreef Hummel10 het volgende:[..] Mits ze in vorm zijn natuurlijk. Ghazi heeft ook gewoon een mindere periode gehad had je er net zoveel aan als Traoré enige wat in die jongens hun voordeel spreekt is dat ze van de club zelf zijn. Verstandiger is om daar meer in te investeren. Juist, en dus met de huidige vorm van Traore heeft ie geen enkele aanspraak op een plek in de selectie van Ajax.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2016 - 20:16 schreef remco k het volgende:[..] Juist, en dus met de huidige vorm van Traore heeft ie geen enkele aanspraak op een plek in de selectie van Ajax.. Klopt morgen is Ghazi er weer bij en hoop dat Cerny en hij een eerlijke kans krijgen.. |
|
|
|