|
|
Pietje
|
|
|
Beste mensen,
Ik doe dit niet gauw, maar de nood is (erg) hoog...
Zoals jullie allen weten doe ik vrijwilligerswerk bij de voedselbank. Voedsel et cetera krijgen we volop van diverse supermarkten, bakkers, slagers, groentewinkels.
Maar we moeten ook de huur betalen van ons pand, gas, elektra, water en uiteraard moeten we onze koelbus op de weg zien te houden.
Sinds twee weken heeft Specsavers een actie om een goed doel te willen gaan steunen. Er zijn in onze provincie (Utrecht) 11 goede doelen die meedingen, echter "the winner takes it all". Alleen het goede doel dat op 12 december a.s. bovenaan is geëindigd krijgt de (volledige) financiële steun.
Zouden jullie t/m 12 december ook willen stemmen? Dat kun je doen met elk e-mail account dat je hebt en dat kunnen jullie ELKE dag (t/m 12-12) doen.
Stemmen doe je als volgt:
Ga naar de site: http://www.voedselbankzeist.nl Daar vind je de button "stem op dit goede doel".
De eerste keer krijg je een mailtje om je stem te bevestigen, maar de dag erna is het maar een paar seconden werk.
Mag ik op jullie rekenen?
Mijn hartelijke dank, ook namens mijn collega's en de mensen die zich aan de onderkant van de samenleving bevinden.
@ Boudewijn: Na 13 december a.s. mag je dit topic sluiten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ach, het heeft niks met voetbal te maken, maar vergeleken bij armoede in Nederland is voetbal maar een spelletje.
Het belangrijkste voor mij nu is zo veel mogelijk stemmen binnen te harken... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2016 - 12:02 schreef Pietje het volgende:[..] Ach, het heeft niks met voetbal te maken, maar vergeleken bij armoede in Nederland is voetbal maar een spelletje. Het belangrijkste voor mij nu is zo veel mogelijk stemmen binnen te harken... Uiteraard, reeds gestemd . |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Gedaan Pietje. Succes met je prachtige werk. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Super. Mijn grote dank, van geil. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Gedaan Pietje goed bezig Toppie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanzelfsprekend gestemd. Succes Piet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dank je wel, muis :-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik kan niet stemmen..(?) Krijg de melding dat ik geen geldig email adres heb in gevuld, terwijl ik toch echt m'n e-mailadres heb ingevuld en drie keer heb gecontroleerd.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2016 - 12:24 schreef RenatoBos het volgende:Ik kan niet stemmen..(?) Krijg de melding dat ik geen geldig email adres heb in gevuld, terwijl ik toch echt m'n e-mailadres heb ingevuld en drie keer heb gecontroleerd.. Dat is erg vreemd... Nog maar eens controleren dan? Een "punt" ergens geplaatst waar die niet hoort? Of juist omgekeerd een "punt" weggelaten?
Overigens dat systeem kent jouw e-mailadres (nog) niet, vandaar dat je een mailtje krijgt op het adres dat jijzelf opgeeft... Daarin staat een link om je stem te bevestigen. Maar op voorhand kan dat systeem NOOIT aangeven dat het mailadres niet klopt...
Heb je wel de twee woorden overgenomen die gevraagd worden?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 november 2016 door Pietje -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gestemd, al kwam bevestigingsmail wel in spam terecht. Even opletten dus. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ook gestemd. Succes Piet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hartstikke bedankt, Vincent! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En jij ook bedankt, gap :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gelukt, morgen weer doen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hoi, hoi :-) Bedankt, gap! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bij deze gedaan Piet. Goede zaak. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Jij ook zeer bedankt! :-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En iedereen ook de dagen erna, hè. T/m 12 december dagelijks |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik ben serieus trots op jullie!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als 1 ieder het ook op z'n Facebook meld, heb je misschien een betere kans de prijs binnen te slepen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Geen probleem! Heb nog zat Up!s voor een topic als dit :) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Namens Stichting Voedselbank Zeist bedankt voor uw stem. Blijf stemmen en help daarmee uw doel naar de toppositie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Na de wedstrijd ben je de 1e Pietje;) |
|
|
|