|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Was een goeie tip RB hebben het gelijk op facebook gezet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja toch.. Goed bezig ratje..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ennuh succes morgen, denk aan je.. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Dank je kanjer je hoort het wel hoe het gegaan is |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heb jij avond/nacht RB ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dank je wel muisje! Ik ben alle stemmers heel erg erkentelijk. Maar de tussenstand ziet er niet goed uit voor ons. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Als dat zou kunnen..! Voor dit doel heb ik geen bezwaar. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben iedereen die dagelijks op de voedselbank in Zeist stemt hartstikke dankbaar. En voor degenen die het vergeten zijn... Please? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Reuze bedankt, Els! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Stelletje van die katten neukers aan kop, ok dieren hebben ook zo zijn dingetjes maar dit boven hongerende en behoevende Nederlanders te stellen snap ik niet helemaal.
Wederom gestemd natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2016 - 18:11 schreef VVout het volgende:Stelletje van die katten neukers aan kop, ok dieren hebben ook zo zijn dingetjes maar dit boven hongerende en behoevende Nederlanders te stellen snap ik niet helemaal. Wederom gestemd natuurlijk. Dit snapt niemand in mijn omgeving, Wout. Vooropgesteld, het is bijzonder sympathiek om 10 katten een mooie levensavond te bezorgen, niks mis mee, maar je moet het natuurlijk wel binnen redelijke proporties bekijken. Een grote groep mensen en heel veel kinderen daarbij die niet kunnen voorzien in hun dagelijkse eten en drinken.
Onze groep "klanten" bestaat voor een fors deel uit gescheiden (jonge) vrouwen met (kleine) kinderen, wiens ex-man weigert om alimentatie te betalen. Met alle gevolgen van dien. Maar ook behoorlijk veel mensen met schulden, allochtonen en autochtonen.
Voedsel krijgen we volop aangeleverd, dat is niet het punt, maar de gemeente Zeist laat ons verder behoorlijk in de kou staan: we moeten de huur van ons (grote) pand betalen, gas, water en elektra, alle verzekeringen voor het pand en voor de vrijwilligers en last but not least, onze koelbus waarin wij alle voedsel vervoeren.
Hoe dan ook, ik ben iedereen die dagelijks op ons stemt heel erg erkentelijk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2016 door Pietje -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb er vanochtend 1 doodgereden, niet om deze reden natuurlijk, ging per ongeluk.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2016 - 18:29 schreef Pietje het volgende:[..] Dit snapt niemand in mijn omgeving, Wout. Vooropgesteld, het is bijzonder sympathiek om 10 katten een mooie levensavond te bezorgen, niks mis mee, maar je moet het natuurlijk wel binnen redelijke proporties bekijken. Een grote groep mensen en heel veel kinderen daarbij die niet kunnen voorzien in hun dagelijkse eten en drinken. Onze groep "klanten" bestaat voor een fors deel uit gescheiden (jonge) vrouwen met (kleine) kinderen, wiens ex-man weigert om alimentatie te betalen. Met alle gevolgen van dien. Maar ook behoorlijk veel mensen met schulden, allochtonen en autochtonen. Voedsel krijgen we volop aangeleverd, dat is niet het punt, maar de gemeente Zeist laat ons verder behoorlijk in de kou staan: we moeten de huur van ons (grote) pand betalen, gas, water en elektra, alle verzekeringen voor het pand en voor de vrijwilligers en last but not least, onze koelbus waarin wij alle voedsel vervoeren. Hoe dan ook, ik ben iedereen die dagelijks op ons stemt heel erg erkentelijk! Al fondsen aangeschreven, Piet? Sponsoren? Bevolking Zeist. Niet onbemiddeld lijkt me.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zekers, Henk. We zitten echt niet stil. Alle bronnen, binnen onze mogelijkheden, hebben we aangeboord.
Ik vrees dat het sentiment "ach... die arme poesjes..." de boventoon voert.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 november 2016 door Pietje -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan rij ik er straks nog 1 aan.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Meer, meer, meer ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan blijven er geen ex mannen meer over om alimentatie te lappen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is het nog gelukt Pietje..(?) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Helaas staan we nog altij maar derde... :-( |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Vrienden, denken we nog aan stemmen op de Voedselbank in Zeist? Morgenmiddag, om 16:00 uur sluiten de "stembussen". Alsjeblieft laat me niet in de steek, we hebben het geld keihard nodig. Alleen vandaag en morgen nog. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Doe mijn best maar het gaat hem niet worden helaas. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik vrees het ook Wout. Helaas. Maar niet geschoten is altijd mis...
Hoe dan ook: bedankt voor het stemmen. Deel deze oproep alsjeblieft ook met al je vrienden, kennissen, familie, et cetera. Laten we er een soort van slotoffensiefje van proberen te maken... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoer zoekt boer.
|
|
|