BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Groningen (zondag 4 december 2016, 16:45);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 29 november 2016 - 21:53   quote  deeplink  
45544_fullimage_197002_fr_redactioneel_600x338_ajax-fc-groningen.jpg

Een week nadat Ajax Heerenveen versloeg wacht nu die andere ploeg uit het hoge noorden van Nederland. FC Groningen is dit seizoen echter een ploeg van een heel ander kaliber als Heerenveen. Ajax kan zich echter geen fouten veroorloven. In Rotterdam lijkt de klad erin te zitten en daardoor staat Ajax nu gedeeld eerste. Ajax zal de druk op Feyenoord hoog willen houden. Bovendien hoopt Ajax te profiteren van de steken die de aartsrivaal laat vallen. Feyenoord wist van de afgelopen 5 Eredivisieduels per slot van rekening slecht 1 maal te winnen. Meer puntverlies is dus niet ondenkbaar, zeker niet tegen de Rotterdamse rivaal Sparta.

Ajax speelde in haar historie maar liefst 105 duels tegen FC Groningen. Daarvan won Ajax er 71 en speelde het 20 maal gelijk. Slechts 14 maal werd er verloren van de Trots van het Noorden. Het laatste puntverlies tegen Groningen dateert van 14 augustus 2016 toen er in Euroborg (wat tegenwoordige de nog slechtere naam Noordlease stadion draagt) met 2-0 werd verloren. Voor het laatste puntverlies in eigen huis moeten we terug naar 2007 toen Ajax in de ArenA niet verder kwam als een gelijkspel. Ajax won 7 van de laatste 10 onderlinge competitieduels van Groningen. Er werd 2 keer verloren en 1 maal gelijk gespeeld, steeds op bezoek bij de Groningers. In eigen huis heeft Ajax zelden iets te duchten van Grunn. Duels tussen Ajax en Groningen leveren zelden veel goals op. Het doelsaldo over de laatste 10 competitieduels is 17 voor en 4 tegen.

FC Groningen staat momenteel 10e in de Eredivisie met 16 punten uit 14 wedstrijden. Het verschil met de nummer 16, PEC Zwolle, is slechts 3 punten. Het achterhoedegevecht in de Eredivisie is dus nog ontzettend close. Het grootste verschil wat FC Groningen weet te maken ten opzichte van lager geklasseerde ploegen is het doelsaldo. Groningen scoort wat makkelijk als de ploegen onder hen, maar krijgt wel vrij veel goals tegen. Groningen is wel bezig met een opmars. Na een dramatische seizoensstart, waar de ploeg 3 rondes lang laatste was, is de ploeg van Ernest Faber toch snel uit de gevarenzone geklommen.

FC Groningen speelt afwisselend met een 4-3-3 of een 4-4-2 systeem. De laatste wedstrijd, die met 0-4 werd gewonnen, speelde Groningen met die 4-4-2 opstelling. Mogelijk zal Faber die formatie ook tegen Ajax hanteren om zo de ruimtes op het middenveld klein te houden. De topscorer van Groningen is Van Weert met 5 goals, die daarmee oud-Ajacied Hoesen (4) achter zich houdt. De andere productieve aanvaller, Mahi, staat eveneens op 4 goals. Groningen moet het dus hebben van het scorend vermogen van de spitsen. Rechtsback Hateboer verzorgt de meeste aanvoer met 4 assists. Ten slotte staat op doel een zeer capable keeper met een Ajaxverleden. De geboren Amsterdammer Sergio Padt werd opgeleid bij Ajax maar speelde nooit voor de hoofdmacht.

Peter Bosz zal het zondag zonder de geschorste aanvoerder Klaassen moeten stellen. Gezien zijn prestaties tegen Panathinaikos en Heerenveen lijkt Donny van de Beek zich op te kunnen maken voor een basisplaats als vervanger van Klaassen. Anwar el Ghazi zit weer bij de selectie na zijn kortstondige verbanning. Of de rechtsbuiten ook kan rekenen op een basisplaats lijkt dubieus. Vooralsnog krijgt Traore gigantisch veel vertrouwen van Bosz. Verder lijkt er weinig te gaan veranderen bij Ajax. Onana zal weer op goal staan met Veltman, Sanchez, Viergever en Sinkgraven voor hem. Op het middenveld zijn Schöne en Ziyech zekerheidjes en lijkt Van de Beek de meest logische vervanger voor Klaassen. Voorin zullen Younes, Dolberg en Traore waarschijnlijk de 11 compleet maken.

Het laatste duel tussen Groningen en Ajax was vorig seizoen in de Euroborg. Bij absentie van de zieke Frank de Boer won Ajax met 1-2 door goals van Schöne en El Ghazi, een tegentreffer van Hoesen en een rode kaart voor Van der Hoorn.

nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 november 2016 - 23:35   quote  deeplink  
nice one eide ! 0-3 schone ziyech younnes
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 november 2016 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 23:35 schreef nummer10 het volgende:
nice one eide ! 0-3 schone ziyech younnes
3 eigen doelpunten?? Tering man, das kut voor Ajax. Maar ook voor Groningen eigenlijk, dat dus zelf niet eens scoort terwijl het wint.
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 november 2016 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 23:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

3 eigen doelpunten?? Tering man, das kut voor Ajax. Maar ook voor Groningen eigenlijk, dat dus zelf niet eens scoort terwijl het wint.
andersom natuurlijk !!! ;) mijn fout...
Mike¥¥
 Mike¥¥ - woensdag 30 november 2016 - 00:43   quote  deeplink  
ik denk dat het 4-1 wordt!
ik hoop dat Tete weer een kans krijgt net zoals ik hoop dat El ghazi
Traore vervangt
p111
 p111 - woensdag 30 november 2016 - 05:08   quote  deeplink  
Is een gevaarlijk ploegje ik denk toch 3-0 jammer voor Padt
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 30 november 2016 - 08:45   quote  deeplink  
Ach, een foutje maken kan iedereen wel eens.
Ikzelf dacht op een 3-1, en als het meezit op 'n 4-1.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 30 november 2016 - 09:41   quote  deeplink  
Lastige pot, denk 2-2 met rood voor Onana.

Mooi topic Eide!
remco k
 remco k - woensdag 30 november 2016 - 14:51   quote  deeplink  
Een wedstrijd die Ajax simpelweg MOET winnen..

Ik verwacht dan ook een regelmatige overwinning van 2 of 3-1
hjf
 hjf - donderdag 01 december 2016 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2016 - 14:51 schreef remco k het volgende:
Een wedstrijd die Ajax simpelweg MOET winnen..

Ik verwacht dan ook een regelmatige overwinning van 2 of 3-1
2-1 kan ik niet regelmatig noemen. Ik zou dan eerder zeggen: met hangen en wurgen of moeizaam. 3-1 komt dan weer beter in de buurt. Dat is ook mijn gevoel. Groningen uit of thuis scheelt ook een slok op een borrel.
remco k
 remco k - donderdag 01 december 2016 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2016 - 11:51 schreef hjf het volgende:

[..]

2-1 kan ik niet regelmatig noemen. Ik zou dan eerder zeggen: met hangen en wurgen of moeizaam. 3-1 komt dan weer beter in de buurt. Dat is ook mijn gevoel. Groningen uit of thuis scheelt ook een slok op een borrel.
Als je 2-0 voor staat, en de laatste minuut een goaltje tegen krijgt noem ik dat wel regelmatig..

Begrijp dat er wat anders onder bedoeld wordt normaal.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 03 december 2016 - 11:06   quote  deeplink  
Traore is er niet bij, dus el ghazi of cerny
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 03 december 2016 - 17:30   quote  deeplink  
4-0.........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2016 door Bobby1972 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 december 2016 - 18:19   quote  deeplink  
Laat die El Ghazi maar gelijk zijn stempel drukken morgen, zodat we gauw af zijn van Traore!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 december 2016 - 18:19   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2016 door Ajax Warrior --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 04 december 2016 - 16:56   quote  deeplink  
Dit wordt puntverlies...
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 04 december 2016 - 16:57   quote  deeplink  
Zo, de schot van Schöne die mocht er zeer zeker wezen, daar er door de corner de 1-0 voorsprong uit is gekomen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 04 december 2016 - 17:32   quote  deeplink  
Kon niet zeggen dat de eerste helft lekker vlekkeloos verliep met zijn magere 1-0 voorsprong. Teveel balverlies en teveel rommeligheid binnen de team, zorgt ervoor dat het minimaal geen 3-0 staat voor de rust.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 december 2016 door Onze Ajax --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 04 december 2016 - 17:36   quote  deeplink  
Ik zeg niet voor niks dat het vandaag puntverlies wordt..
Loetje
 Loetje - zondag 04 december 2016 - 18:16   quote  deeplink  
Zo Ajax toch. Voor rust had het overwicht uitgedrukt moeten worden in een ruimere voorsprong. Nu hangt de 1-1 toch wel serieus in de lucht.
Loetje
 Loetje - zondag 04 december 2016 - 18:17   quote  deeplink  
En op dat moment krijgt Ajax een pingel. 2-0
046afca
 046afca - zondag 04 december 2016 - 18:18   quote  deeplink  
Was die van klaassen vorige week meer een strafschop dan deze maargoed
Loetje
 Loetje - zondag 04 december 2016 - 18:19   quote  deeplink  
Vrij makkelijk gegeven trouwens.
046afca
 046afca - zondag 04 december 2016 - 18:25   quote  deeplink  
Wat nonchalant genomen
Loetje
 Loetje - zondag 04 december 2016 - 18:26   quote  deeplink  
Godverdomme wat een misplaatste arrogantie zeg
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 04 december 2016 - 18:27   quote  deeplink  
Ach, de wedstrijd was niet echt optimaal. De 2-0 is een feit, en de 3-0 kunnen ook al niet maken. Zwak ingeschoten trouwens. Laten we maar er op houden, dat de 3 punten binnen zijn.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 04 december 2016 - 18:38   quote  deeplink  
Blij met 3pnt, maar wat een baggerspel...
nummer10
 nummer10 - zondag 04 december 2016 - 18:42   quote  deeplink  
niet echt uitblinkers vandaag... ziyech paar mooie ballen.. maar schone veruit wederom de beste van het veld
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 04 december 2016 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2016 - 18:42 schreef nummer10 het volgende:
niet echt uitblinkers vandaag... ziyech paar mooie ballen.. maar schone veruit wederom de beste van het veld
Eens, wat is die belangrijk zeg!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 december 2016 - 18:49   quote  deeplink  
Waarom laat Ziyech die pingel nou niet over aan El Ghazi. Had goed geweest voor die jongen.
nummer10
 nummer10 - zondag 04 december 2016 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2016 - 18:49 schreef Ajax Warrior het volgende:
Waarom laat Ziyech die pingel nou niet over aan El Ghazi. Had goed geweest voor die jongen.
afspraken neem ik aan... maar van wat ik vandaag heb gezien snap ik de keus traore wel..
remco k
 remco k - zondag 04 december 2016 - 20:04   quote  deeplink  
Vandaag wederom wedstrijd mee kunnen pikken in het stadion.

Ik vond vandaag zowel Cerny als Ghazi beter dan Traore de laatste weken, beiden deden mee in het spel, waar Cerny geen geluk had in zijn acties, had Ghazi met die penalty het geluk aan zijn zijde...

Ajax verder gewoon zwak, wederom hele grote mogelijkheden weggegeven, en komen we een paar keer heel goed weg.

Schone aan de bal de beste bij Ajax, ik vond Dolberg vandaag heel zwak spelen, bijna niet aanspeelbaar en maar weinig in beweging..

En eerlijk is eerlijk, ik denk dat Klaassen vandaag nodig gemist werd, normaal de motor die het elftal aan de praat houd. Vandaag was het niet fris, niet fel.

Kortom, niet goed maar wel weer 3 punten.. Traore lekker laten zitten op de tribune..
nummer10
 nummer10 - zondag 04 december 2016 - 20:42   quote  deeplink  
en je vind klaassen fel ?? ghazi was dreigend... cerny heel erg ongelukkig.. maar traore doet zkr niet voor ze onder.. paar dingen gezien van ghazi 1 op 1 keeper die traore gewoon afmaakt hoor..
p111
 p111 - zondag 04 december 2016 - 20:54   quote  deeplink  
Cherny dramatisch een slechte pot van Ajax, Anwar redelijk we hebben 3 punten.
remco k
 remco k - zondag 04 december 2016 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2016 - 20:42 schreef nummer10 het volgende:
en je vind klaassen fel ?? ghazi was dreigend... cerny heel erg ongelukkig.. maar traore doet zkr niet voor ze onder.. paar dingen gezien van ghazi 1 op 1 keeper die traore gewoon afmaakt hoor..
Die Traore gewoon afmaakt? Ik heb Traore eigenlijk alleen maar ballen het stadion uit zien schieten. En dat is zo makkelijk nog niet in de Arena..

Traore is in deze fase gewoon de mindere speler ten op zichtte van deze twee spelers. Daarnaast een gehuurde speler, dus al zou hij net zo goed spelen behoort hij gewoon op de tribune te zitten..

En inderdaad, Klaassen is feller dan 90% van de spelers vandaag op het veld, week ik week uit...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 december 2016 door remco k --
nummer10
 nummer10 - zondag 04 december 2016 - 20:55   quote  deeplink  
cijfers zeggen anders.. heeft er meer inliggen dan younes.. el ghazi op links proberen dan maar ?
remco k
 remco k - zondag 04 december 2016 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2016 - 20:55 schreef nummer10 het volgende:
cijfers zeggen anders.. heeft er meer inliggen dan younes.. el ghazi op links proberen dan maar ?
Youness is ook niet geweldig. Maar wel week in week uit de meest dreigende flank speler.

Gewoon traore helemaal niet meer opstellen.

Je gaat toch een gehuurde speler die slecht speelt niet boven je eigen contractspelers stellen. Dat is pure kapitaalvernietiging.
nummer10
 nummer10 - zondag 04 december 2016 - 21:41   quote  deeplink  
ja sorry dat kapitaal vernietiging boeit me niet zo eerlijk gezegt.. van el ghazi die ajax al kent mag je meer verwachten dan gelijk waardig of misschien zelfs minder zijn dan een gehuurde speler die er net is.. daarbij als je door een gehuurde speler wel CL haalt maakt die kapitaal vernietiging ook niet meer uit.. daarbij hebben we onder deboer een soort gelijkwaardig iets gehad.. die 2 toppertjes van barca en later 1 van arsenal..
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 04 december 2016 - 22:04   quote  deeplink  
Denk dat we Klaassen echt miste vandaag. Dolberg was even afwezig vandaag, maar dat kan een keer gebeuren, maar Groningen speelde wel heel erg compact, was niet te doen voor die jongen. Daarbij iedereen let nu ook extra op hem. Ik had hem juist die tweede pingel laten nemen.
Brandje
 Brandje - zondag 04 december 2016 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2016 - 21:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Youness is ook niet geweldig. Maar wel week in week uit de meest dreigende flank speler.

Gewoon traore helemaal niet meer opstellen.

Je gaat toch een gehuurde speler die slecht speelt niet boven je eigen contractspelers stellen. Dat is pure kapitaalvernietiging.
Was is dreigend als je alleen maar naar binnen trekt en vervolgens of een slap schot plaatst of balverlies hebt. Younes presteert al maanden klote en mag een tijdje gaan banken. Daarbij laat hij verdedigend zijn man te vaak lopen waardoor Sinkgraven tegen twee man komt te staan.
Er was vandaag niemand die zijn niveau haalde. Schöne motm maar die was echt de vertragende factor vandaag. Veel te lang met de bal aan de de voeten.
Onona en Sinkgraven deden weinig verkeerd. Vd Beek goede eerste helft. Tweede onzichtbaar. Veltman redelijk al kwam bijna elk Gronings gevaar van zijn kant. Viergever liep weer regelmatig op plekken waar hij niet hoort te lopen en moet eens gaan leren wat mandekking en rugdekking betekend. Lijkt wel of hij zichzelf als soort van leider gaat zien maar laat hem het aub zo simpel mogelijk houden. Ziyech duidelijk niet in beste doen. Lijkt vermoeid.
EL Ghazi viel prima in. Sanchez ook gewoon een ruime voldoende op een slippertje na.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 december 2016 door Brandje --
Brandje
 Brandje - zondag 04 december 2016 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2016 - 20:04 schreef remco k het volgende:
Vandaag wederom wedstrijd mee kunnen pikken in het stadion.

Ik vond vandaag zowel Cerny als Ghazi beter dan Traore de laatste weken, beiden deden mee in het spel, waar Cerny geen geluk had in zijn acties, had Ghazi met die penalty het geluk aan zijn zijde...

Ajax verder gewoon zwak, wederom hele grote mogelijkheden weggegeven, en komen we een paar keer heel goed weg.

Schone aan de bal de beste bij Ajax, ik vond Dolberg vandaag heel zwak spelen, bijna niet aanspeelbaar en maar weinig in beweging..

En eerlijk is eerlijk, ik denk dat Klaassen vandaag nodig gemist werd, normaal de motor die het elftal aan de praat houd. Vandaag was het niet fris, niet fel.

Kortom, niet goed maar wel weer 3 punten.. Traore lekker laten zitten op de tribune..
Cerny was een drama man. Had elke keer de mogelijkheid om er op snelheid langs te kunnen en trok wederom naar binnen. Nee absoluut geen verbetering tov Traore. EL Ghazi viel prima in.
Brandje
 Brandje - zondag 04 december 2016 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2016 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Die Traore gewoon afmaakt? Ik heb Traore eigenlijk alleen maar ballen het stadion uit zien schieten. En dat is zo makkelijk nog niet in de Arena..

Traore is in deze fase gewoon de mindere speler ten op zichtte van deze twee spelers. Daarnaast een gehuurde speler, dus al zou hij net zo goed spelen behoort hij gewoon op de tribune te zitten..

En inderdaad, Klaassen is feller dan 90% van de spelers vandaag op het veld, week ik week uit...
Jij komt altijd met cijfers en statistieken behalve als het in je eigen nadeel is of niet? Traore wat je ook van hem vind Is je meest productieve buitenspeler. Younes is al maanden om te janken. Cerny heeft het ook niet en doet niks goed. EL Ghazi vandaag prima
remco k
 remco k - maandag 05 december 2016 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2016 - 21:41 schreef nummer10 het volgende:
ja sorry dat kapitaal vernietiging boeit me niet zo eerlijk gezegt.. van el ghazi die ajax al kent mag je meer verwachten dan gelijk waardig of misschien zelfs minder zijn dan een gehuurde speler die er net is.. daarbij als je door een gehuurde speler wel CL haalt maakt die kapitaal vernietiging ook niet meer uit.. daarbij hebben we onder deboer een soort gelijkwaardig iets gehad.. die 2 toppertjes van barca en later 1 van arsenal..
Het boeit mij wel als de gehuurde jongen minder brengt dan de al aanwezige eigen contract spelers..

Bojan vond ik een geweldenaar, de rest van de gehuurde spelers inderdaad niks waard.. Wat dat aan deze discussie toevoegt is mij trouwens een raadsel, maar goed..
remco k
 remco k - maandag 05 december 2016 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2016 - 23:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Was is dreigend als je alleen maar naar binnen trekt en vervolgens of een slap schot plaatst of balverlies hebt. Younes presteert al maanden klote en mag een tijdje gaan banken. Daarbij laat hij verdedigend zijn man te vaak lopen waardoor Sinkgraven tegen twee man komt te staan.
Er was vandaag niemand die zijn niveau haalde. Schöne motm maar die was echt de vertragende factor vandaag. Veel te lang met de bal aan de de voeten.
Onona en Sinkgraven deden weinig verkeerd. Vd Beek goede eerste helft. Tweede onzichtbaar. Veltman redelijk al kwam bijna elk Gronings gevaar van zijn kant. Viergever liep weer regelmatig op plekken waar hij niet hoort te lopen en moet eens gaan leren wat mandekking en rugdekking betekend. Lijkt wel of hij zichzelf als soort van leider gaat zien maar laat hem het aub zo simpel mogelijk houden. Ziyech duidelijk niet in beste doen. Lijkt vermoeid.
EL Ghazi viel prima in. Sanchez ook gewoon een ruime voldoende op een slippertje na.
De meest dreigende in mijn verhaal wil niet zeggen dat ie daarmee ook goed is. Beide flanken renderen voor geen meter..
remco k
 remco k - maandag 05 december 2016 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2016 - 23:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Cerny was een drama man. Had elke keer de mogelijkheid om er op snelheid langs te kunnen en trok wederom naar binnen. Nee absoluut geen verbetering tov Traore. EL Ghazi viel prima in.
Ging verschillende keren buitenom, werd een aantal keer niet gezocht bij een goede loopactie, zoals ik zal aangaf niet gelukkig in de laatste fase van zijn acties of passes of afwerking, zelfde dus als Traore die dat altijd heeft, doe mij dan maar een talent die bij onszelf onder contract staat. Ghazi inderdaad prima, maar ook niet meer dan dat..
remco k
 remco k - maandag 05 december 2016 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2016 - 23:21 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jij komt altijd met cijfers en statistieken behalve als het in je eigen nadeel is of niet? Traore wat je ook van hem vind Is je meest productieve buitenspeler. Younes is al maanden om te janken. Cerny heeft het ook niet en doet niks goed. EL Ghazi vandaag prima
Wie heeft het hier over statistieken? Traore vind ik gewoon een regelrechte ramp. Net zoals jij dat met Viergever hebt, maar he, ook die is statistisch gezien gewoon prima bezig hoor..
nummer10
 nummer10 - maandag 05 december 2016 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2016 - 19:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Het boeit mij wel als de gehuurde jongen minder brengt dan de al aanwezige eigen contract spelers..

Bojan vond ik een geweldenaar, de rest van de gehuurde spelers inderdaad niks waard.. Wat dat aan deze discussie toevoegt is mij trouwens een raadsel, maar goed..
bojan heeft ook niks laten zien... en mag ik je erop wijzen dat traore volgens de statistieken echt niet minder is..
remco k
 remco k - maandag 05 december 2016 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2016 - 21:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bojan heeft ook niks laten zien... en mag ik je erop wijzen dat traore volgens de statistieken echt niet minder is..
Statistieken zijn op sommige fronten belangrijk en soms zelfs doorslag gevend. Maar lang niet alles wat bij slecht spelen hoort is toe te wijzen aan een statistiek. Andersom idem.

Maar goed. Blijf jij fijn traore boven onze eigen spelers kiezen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 december 2016 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2016 - 22:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Statistieken zijn op sommige fronten belangrijk en soms zelfs doorslag gevend. Maar lang niet alles wat bij slecht spelen hoort is toe te wijzen aan een statistiek. Andersom idem.

Maar goed. Blijf jij fijn traore boven onze eigen spelers kiezen.
eigen spelers.. nee is geen eigen jeugd sorry.. daarbij hebben elghazi en cerny mij nog niet kunnen overtuigen.. elghazi mag het laten zien van me hoor absoluut.. maar wat jij zegt dat traore slechter is klopt niet
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2016 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 07:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eigen spelers.. nee is geen eigen jeugd sorry.. daarbij hebben elghazi en cerny mij nog niet kunnen overtuigen.. elghazi mag het laten zien van me hoor absoluut.. maar wat jij zegt dat traore slechter is klopt niet
Eigen spelers.. Lees nou eens wat er staat, er staat namelijk geen eigen jeugd toch of wel???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Groningen (zondag 4 december 2016, 16:45);

0.0074930