|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2016 - 19:16 schreef remco k het volgende:[..] Ging verschillende keren buitenom, werd een aantal keer niet gezocht bij een goede loopactie, zoals ik zal aangaf niet gelukkig in de laatste fase van zijn acties of passes of afwerking, zelfde dus als Traore die dat altijd heeft, doe mij dan maar een talent die bij onszelf onder contract staat. Ghazi inderdaad prima, maar ook niet meer dan dat.. Cerny was gewoon waardeloos en Bos had hem eigenlijk al in de rust moeten wisselen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2016 - 08:29 schreef remco k het volgende:[..] Eigen spelers.. Lees nou eens wat er staat, er staat namelijk geen eigen jeugd toch of wel??? prima... rest klopt nog nie wa jij zegt ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus jij vindt, dat als je drie spelers hebt die eigenlijk niets voor elkaar onder doen op dit moment, dat dan de gehuurde speler de persoon moet zijn die de kans krijgt?
In mijn optiek mag dat gewoon niet, daar heb je een club/bedrijf mee naar de klote als het te veel gebeurt..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2016 - 13:18 schreef remco k het volgende:[..] Dus jij vindt, dat als je drie spelers hebt die eigenlijk niets voor elkaar onder doen op dit moment, dat dan de gehuurde speler de persoon moet zijn die de kans krijgt? In mijn optiek mag dat gewoon niet, daar heb je een club/bedrijf mee naar de klote als het te veel gebeurt.. op welk feit basseer je dat ze beter zijn dat de gehuurde speler ? ze hebben nog niks laten zien.. daarin tegen heeft traore dat wel gedaan met doelpunten.. younes daarin tegen nog niet |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Was een heel gewone 3-punten wedstrijd met weinig hoogte punten en spelers die het vermelden waard waren. Als ik dan toch iemand moet noemen, dan wordt het toch weer Schöne met zijn ervaring, spelinzicht en voetballend vermogen naar voren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2016 - 13:25 schreef nummer10 het volgende:[..] op welk feit basseer je dat ze beter zijn dat de gehuurde speler ? ze hebben nog niks laten zien.. daarin tegen heeft traore dat wel gedaan met doelpunten.. younes daarin tegen nog niet Ze hebben wel degelijk veel laten zien. Potentie zie je ook aan spelers, Ghazi prima met een aantal assists in het begin van het seizoen, en zonder aantoonbaar zwakker spel naar de kant gehaald.
Traore inderdaad een aantal goals en assists, maar komt in het spel veel te weinig voor en er lukt amper iets in zijn combinaties of acties, om over zijn afwerken maar te zwijgen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
nahja tis me nu wel duidelijk dat je er of geen kijk op hebt of alleen wil zien wat je wil zien.. wat mij betreft was dit het ook hierover.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2016 - 15:46 schreef nummer10 het volgende:nahja tis me nu wel duidelijk dat je er of geen kijk op hebt of alleen wil zien wat je wil zien.. wat mij betreft was dit het ook hierover.. Als ik er geen kijk op heb en Traore zo goed is als jij zegt. Waarom wordt die dan nog steeds verhuurd en heeft ie geen zicht op speeltijd in de PL.
Ik zeg nergens dat het een slechte speler is, sterker nog, in potentie is het een hele goede speler, maar dat komt er niet uit, en dan zou ik altijd kiezen voor een eigen contract speler. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2016 - 15:59 schreef remco k het volgende:[..] Als ik er geen kijk op heb en Traore zo goed is als jij zegt. Waarom wordt die dan nog steeds verhuurd en heeft ie geen zicht op speeltijd in de PL. Ik zeg nergens dat het een slechte speler is, sterker nog, in potentie is het een hele goede speler, maar dat komt er niet uit, en dan zou ik altijd kiezen voor een eigen contract speler. de supporters baalden er van dat chelsea hem alsnog verhuurde.. die jongen komt net paar maandjes kijken integenstelling van elghazi en cerny die het ajax spel al beter onder de knie zouden moeten hebben.. daarin tegen speelde hij de laatste periodes als spits ipv rb... wellicht wennen weer.. kijk maar naar ziyech op rechts.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2016 - 16:22 schreef nummer10 het volgende:[..] de supporters baalden er van dat chelsea hem alsnog verhuurde.. die jongen komt net paar maandjes kijken integenstelling van elghazi en cerny die het ajax spel al beter onder de knie zouden moeten hebben.. daarin tegen speelde hij de laatste periodes als spits ipv rb... wellicht wennen weer.. kijk maar naar ziyech op rechts.. Traore heeft onder Bosz gespeeld en kende dat spel beter dan de Ajax spelers. Een non argument dus aangezien hij daar zowel op 9 als op de vleugels gespeeld heeft.
Chelsea supporters baalden daarvan? Hoe kom je daarbij man.. Die geven maar om een aantal spelers in hun gehele selectie, en daar is Traore er niet 1 van..
Hij vond zelf dat ie klaar voor de basis was omdat ie veel speelde in de voorbereiding, overigens een voorbereiding zonder internationals die op de grote toernooien aanwezig waren. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dat je vitesse uberhaubt met ajax vergelijkt.. speelstijl ja.. zelfde type spelers ? nee totaal niet.. dus is zkr wel wennen... dacht dat jij zoveel dingen volgde had je het van de chelsea fans ook moeten weten...
Bertrand Traoré stapt waarschijnlijk op korte termijn op huurbasis over naar Ajax. De Chelsea-fans zijn niet blij dat hun twintigjarige talent vertrekt. Momenteel lopen de spitsen Diego Costa, Michy Batshuayi en Loïc Remy rond bij de Londenaren.
Traoré heeft veel krediet verdiend, zo blijkt uit de reacties op het nieuws dat de aanvaller voor een jaar naar Ajax trekt. Chelsea is al langer op zoek naar een centrumspits en de moed zakt de fans zo langzamerhand een beetje in de schoenen. Zij spreken zelfs van 'een schande' dat hun club Traoré zo gemakkelijk laat gaan.
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/680308/onbegrip-bij-chelsea-fans-over-aanstaande-ajax-deal-met-traor-een-schande-.html |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2016 - 17:19 schreef nummer10 het volgende:dat je vitesse uberhaubt met ajax vergelijkt.. speelstijl ja.. zelfde type spelers ? nee totaal niet.. dus is zkr wel wennen... dacht dat jij zoveel dingen volgde had je het van de chelsea fans ook moeten weten... Bertrand Traoré stapt waarschijnlijk op korte termijn op huurbasis over naar Ajax. De Chelsea-fans zijn niet blij dat hun twintigjarige talent vertrekt. Momenteel lopen de spitsen Diego Costa, Michy Batshuayi en Loïc Remy rond bij de Londenaren. Traoré heeft veel krediet verdiend, zo blijkt uit de reacties op het nieuws dat de aanvaller voor een jaar naar Ajax trekt. Chelsea is al langer op zoek naar een centrumspits en de moed zakt de fans zo langzamerhand een beetje in de schoenen. Zij spreken zelfs van 'een schande' dat hun club Traoré zo gemakkelijk laat gaan. http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/680308/onbegrip-bij-chelsea-fans-over-aanstaande-ajax-deal-met-traor-een-schande-.html Typisch Nederlands om een heel klein dingetje uit Engeland wat betrekking heeft o peen speler die in de ED speelt eruit te pikken en te vergroten.
Heb jij enig idee hoe groot de Engelse Forums zijn wat voetbal betreft? Als er nou tien duizend meningen bij hadden gestaan zou zoiets nieuwswaardig zijn..
En kijk even hoe Costa het doet.
Daarnaast speelde Traore in voorbereiding als vleugelspeler en deed dat prima, dus ja er zullen er een aantal zijn die het jammer vinden, benieuwd of ze nu zijn naam nog zouden weten.
En als klap op de vuurpijl waren er zelfs zat mensen die tegen het\ huren van een Traore waren..
Overigens is het erg knap dat Ajax hem wist te strikken en logisch dat ze hem dus gehaald hebben. Maar hij brengt helaas niet wat ie moet brengen tot nu toe..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2016 - 18:49 schreef remco k het volgende:[..] Typisch Nederlands om een heel klein dingetje uit Engeland wat betrekking heeft o peen speler die in de ED speelt eruit te pikken en te vergroten. Heb jij enig idee hoe groot de Engelse Forums zijn wat voetbal betreft? Als er nou tien duizend meningen bij hadden gestaan zou zoiets nieuwswaardig zijn.. En kijk even hoe Costa het doet. Daarnaast speelde Traore in voorbereiding als vleugelspeler en deed dat prima, dus ja er zullen er een aantal zijn die het jammer vinden, benieuwd of ze nu zijn naam nog zouden weten. En als klap op de vuurpijl waren er zelfs zat mensen die tegen het\ huren van een Traore waren.. Overigens is het erg knap dat Ajax hem wist te strikken en logisch dat ze hem dus gehaald hebben. Maar hij brengt helaas niet wat ie moet brengen tot nu toe.. brengt toch meer dan je eigen spelers... ;) zie CIJFERS... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is lezen nu echt zo moeilijk?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Alle dagen meer dan 1 als ik je zo zie posten.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: 2 max.. moet wel scherp blijven he naar jou toe.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wanneer ga je daar mee starten dan? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: allang maar je hebt het niet door ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Of je komt niet heel goed over.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: of jij kan je niet verplaatsen in anderen.. dat kan ook nog ;) hahah flauwe shit weer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Bijzonder wederom.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: je kan echt nie tegen beetje flauwekul of wel... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: nee sorry nog niet.. zo nog potje voetballen (hoofdklasse zaal) dus w8 nog even ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wel hj mag ik aannemen toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Brengt die vrede? Haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja hertog jan. Lekkerste niet speciaal bier dat er is. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik ben niet zo'n bierdrinker. Liever een glas (of meer...) rode wijn of een lekker glas whisky.
En als ik bier drink (ik heb het altijd koud in de garage staan voor wanneer mijn zoon en schoonzoon thuiskomen) dan is het Warsteiner. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2016 - 18:23 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben niet zo'n bierdrinker. Liever een glas (of meer...) rode wijn of een lekker glas whisky. En als ik bier drink (ik heb het altijd koud in de garage staan voor wanneer mijn zoon en schoonzoon thuiskomen) dan is het Warsteiner. whiskey dimple bier alpha mix malibu cola |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zuipschuit ;-) Haha.
Mixdrankjes houd ik niet van. Maar dimple des te meer. Maar mijn favoriete whiskey is Bushmills, een Ierse whiskey |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2016 - 18:32 schreef Pietje het volgende:[..] Zuipschuit ;-) Haha. Mixdrankjes houd ik niet van. Maar dimple des te meer. Maar mijn favoriete whiskey is Bushmills, een Ierse whiskey zegt mij niet zoveel .... toch maar x proberen dan maar ;) nu voetballen.. fijne avond mannen |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Lekkerste gewone bier: Brand, Alfa, Hertog Jan is studenten bier en niet echt speciaal. Trouwens allemaal Limburgse bierjtes, whahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2016 - 19:08 schreef Ztjes het volgende:Lekkerste gewone bier: Brand, Alfa, Hertog Jan is studenten bier en niet echt speciaal. Trouwens allemaal Limburgse bierjtes, whahaha Studenten bier?
Volgens mij willen studenten goedkoop bier. HJ is een stukje duurder dan brand. Dat gaat totaal niet op. Hij behoort zelfs tot de duurdere normale bieren.
Hertog jan is juist traditioneel. En een aantal hele fijne speciaal bieren. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Jazeker, met Palm, de 2 lekkerste pilseners die we in Nederland kennen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jij als speciaal bier kenner.
Heb jij de grand prestige van Hertog Jan weleens gedronken?? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ja tuurlijk! Inmiddels bijna 800 verschillende bieren ingecheckt.
10 % is die volgens mij. De Arcener tripel is ook heerlijk van hertog jan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 14:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ja tuurlijk! Inmiddels bijna 800 verschillende bieren ingecheckt. 10 % is die volgens mij. De Arcener tripel is ook heerlijk van hertog jan. Hahahha. Ik vroeg me meer af wat je ervan vond. Heb hem gekregen van Mn schoonouders bij de verjaardag van Mn zoon. |
|
|
|