|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Denk niet dat AZ in de selectie vervangers heeft die het niveau van Haps en Vlaar kunnen benaderen eerlijk gezegd. Maar we moeten er nooit te makkelijk over denken, want AZ-uit is voor elke club moeilijk. Zenit ging er ook onderuit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zonder Vlaar hadden ze ook geen moeite met Zenit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Veel moeite met een ongeïnspireerd Zenith |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Allo allo ier pierre, geen probleem. pakken az niet weer zielig en calimero, tegen sparta had ik ook gelijk. Gewoon 0-2 allez |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
AZ heeft wel veel energie verbruikt, anderzijds ook mentaal bijgetankt door n overwinning. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk en hoop dat we 3 punten eruit slepen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij gaan we deze afgetekend winnen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Dat voorspelt niet veel goeds dan ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee maar ik hoop wel dat hij gelijk heeft haha |
|
|
|
|
fr58
|
|
|
Fijne voetbalmiddag voor straks Feyenoord vrienden 1 - 2 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2016 - 17:52 schreef RenatoBos het volgende:De competitiewedstrijd tussen AZ en Feyenoord staat zondag onder leiding van Björn Kuipers. Hij wordt in Alkmaar geassisteerd door zijn vaste assistenten Sander van Roekel en Erwin Zeinstra. Jeroen Manschot is aangesteld als vierde official. Die Manschot mag nooit meer fluiten en als official optreden wat hij afgelopen vrijdagavond uithaalde bij MVV-De Graafschap leek nergens op schandalig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 10:03 schreef de bluffer het volgende:[..] Die Manschot mag nooit meer fluiten en als official optreden wat hij afgelopen vrijdagavond uithaalde bij MVV-De Graafschap leek nergens op schandalig Heeft de campagne van Kraay toch nog ergens gehoor gevonden. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Dit worden 2 hele belangrijke wedstrijden. 020 uit tegen die Duitsers en daarna tegen die lampies we kunnen hiervan profiteren. Win je deze dan win je volgende week ook. Dan kan je weer fris worden in de winterstop. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zelfs bij een beperkt verlies en een overwinning van de lampjes op 020 en winst van de laatste wedstrijd doe je gewoon mee. En movhten de lampjes verliezen gaat het kampioenschap tussen de twee grootste steden van Nederland |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ben blij dat je het positief in ziet....Zelf ben ik wat bezorgder. Over het veldspel heb ik het al gehad, maar ook de bank wordt zwakker. Er zitten daar nu veel spelers die geen perspectief meer hebben en het mentaal dus ook niet meer kunnen opbrengen. Gustafson, Vejinovic, Kramer, Bassie, Berghuis, Nelom en wellicht Tapia zien in dat er geen toekomst is. Als ze moeten invallen, dan leveren ze niet. Kunnen ze niet meer opbrengen... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ik denk in de winterstop als je wil meedoen er wat verkocht, of verhuurd moet worden, en dan kijken ik vindt de optie deguzman niet zo slecht. Maar een manco is wel dat we spelerskopen die uitblinken op een positie en bij ons op een heel andre positie worden gezet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen een fijne wedstrijd toegewenst..
COME ON FEYENOORD.. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Kuyt bankie, Berghuis basis.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kuyt bank, Berghuis rechts, Toornstra tien.
Schijnt. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Jones, Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Nelom, El Ahmadi, Toornstra, Vilhena, Berghuis, Jorgensen en Elia.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Of Gio gaat andere keuzes maken. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Let's keep the fingers crossed. Er wordt alom op gerekend dat a@a€ straks bovenaan staat.
Ik hou het erop dat we na vanmiddag weer 2 punten los staan. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Ik hoor het wel na mijn Bruggenloop |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Kongolo er weer bij is lekker zeg... |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Kan Nelom weer naar de bank. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 13:26 schreef Peter V. het volgende:Let's keep the fingers crossed. Er wordt alom op gerekend dat a@a€ straks bovenaan staat. Ik hou het erop dat we na vanmiddag weer 2 punten los staan. Zou dat mooi zijn, morgen fluitend naar me werk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Dit is toch wel de opstelling waar ik tot nu toe het meest nieuwsgierig naar ben geweest. Maar dan wel met Kongolo er bij, dat scheelt toch wel een stuk. Ik hoop dat hij in valt, na de rust. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tik tok tik tok tik tok.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kuyt bankie? Kom op Feyenoord! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Welke nootjes hebben we vandaag ar..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio kiest voor balans op het middenveld |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Vandaag gemengde noten:) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat haar van Karsdorp ziet er zo ook niet uit.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 10:35 schreef Milo het volgende:Dit worden 2 hele belangrijke wedstrijden. 020 uit tegen die Duitsers en daarna tegen die lampies we kunnen hiervan profiteren. Win je deze dan win je volgende week ook. Dan kan je weer fris worden in de winterstop. welke club uit Duitsland ligt Enschede dan in Duitsland volgens mij heb jij niet in de school gezeten maar op de school |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 14:37 schreef de bluffer het volgende:[..] welke club uit Duitsland ligt Enschede dan in Duitsland volgens mij heb jij niet in de school gezeten maar op de school Hahaha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 14:37 schreef de bluffer het volgende:[..] welke club uit Duitsland ligt Enschede dan in Duitsland volgens mij heb jij niet in de school gezeten maar op de school Herr Bluffer is gek op de Duitsers. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 14:37 schreef de bluffer het volgende:[..] welke club uit Duitsland ligt Enschede dan in Duitsland volgens mij heb jij niet in de school gezeten maar op de school Precies ! En hij is nog kaal ook |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar