|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2016 - 21:39 schreef remco k het volgende:[..] Ik mag toch aannemen dat je dat ook gewoon ziet. Je ziet hem constant coachen. Constant zie je spelers naar hem kijken omdat ie de leiding neemt in het druk zetten. Jij bent gewoon aan het zoeken naar een stok om hem te slaan terwijl hij prima speelt tot nu toe. is goed kerel.. wat jij wil.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: haha is ook groot voor 17 jaar :P |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2016 - 21:40 schreef nummer10 het volgende:[..] yep doet die zkr.. vind hem beter als klaassen.. :P maar goed had ik ergens anders al gezegt dat ik hem gewoon voetballend beter vind.. Speelt niet op de plek van Klaassen. Op de plek van schone. De laatste wedstrijd ipv Klaassen was ie matig. Die week daaarvoor ipv zyech was ie goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2016 - 21:40 schreef nummer10 het volgende:[..] yep doet die zkr.. vind hem beter als klaassen.. :P maar goed had ik ergens anders al gezegt dat ik hem gewoon voetballend beter vind.. Klaassen is van cruciaal belang met zijn loopacties. Geen een die dat kan in Nederland. Is voetballend wat minder geworden maar van ongekend belang voor de ploeg. Ook begint het hele druk zetten en de communicatie daarin bij hem |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Man, ik snap dat publiek wel. Ze worden door een stel tieners gek getikt. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De Boer speelt ook erg goed omdat die niet veel te doen heeft. Hij straalt erg veel rust uit op de jonge verdediging. Is ook een grote pluspunt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2016 - 21:42 schreef remco k het volgende:[..] Speelt niet op de plek van Klaassen. Op de plek van schone. De laatste wedstrijd ipv Klaassen was ie matig. Die week daaarvoor ipv zyech was ie goed. Schöne is prima tegen kleine ploegen. Maar zodra we tegen grote ploegen spelen verzaakt hij als eerste, met name in handelingssnelheid. Tegen PSV hoop ik dan ook op Donny daar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax zoekt te weinig de buitenspelers in de diepte en in de combinatie. Toch ligt die ruimte er wel. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Deze actie van Tete was een goeie! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En deze weer een stuk minder. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik volg de wedstrijd trouwens via Sporza. Heerlijk commentaar. Zeker aangezien RTL het mag doen met Koert Zeikerman |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax moet wel zijn koppie erbij houden, en met de 0-1 de rust ingaan. Toch zie ik de tweede helft wel positief tegemoet, omdat toch wel tevreden ben over de jonge generatie. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehe ik typte het en toen maakte hij de overtreding! ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hij krijgt ook een zetje. Lastig om dan te bepalen of het opzet is of niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tete heeft het lastig tegen dompe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Denk ook zeker geen opzet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wel leuk om Enoh weer even te zien spelen! Was ook een modelprof bij Ajax, net als Serero nu! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nouri trouwens ook amper aanwezig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Vd Beek wel ruim de beste bij Ajax, met El Ghazi als goede 2e. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Helemaal mee eens, belachelijk hoe Ajax daar mee is omgegaan. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is dan ook met afstand de beste bij Luik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind de Ligt, Klaassen, Ghazi prima spelen. Nouri en Cassiera onopvallend. Dijks, Riedewald, Tete Youness vind ik matig spelen. En vd Beek de beste bij Ajax. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2016 - 21:45 schreef Loetje het volgende:[..] Schöne is prima tegen kleine ploegen. Maar zodra we tegen grote ploegen spelen verzaakt hij als eerste, met name in handelingssnelheid. Tegen PSV hoop ik dan ook op Donny daar. Eens. Tegen een beetje tegenstander wordt schöne te vaak overlopen. Vond hem tegen Grunn echt de vertragende factor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maargoed, aangezien deze mannen steeds de 'onbelangrijke' wedstrijden mogen spelen, vind ik dat ze vaker de kans mogen krijgen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Waarom. Zowel Enoh als Serero mogen blij zijn met de wedstrijden die ze überhaupt in Ajax hebben mogen voetballen. Beide nooit goed genoeg geweest. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2016 - 22:11 schreef Brandje het volgende:[..] Waarom. Zowel Enoh als Serero mogen blij zijn met de wedstrijden die ze überhaupt in Ajax hebben mogen voetballen. Beide nooit goed genoeg geweest. Dat klopt, maar deze jongens hebben nooit een overtollig woord geklaagd. Sommige die dat wel doen kregen wel kansen. Snap je? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vind Ajax achterin weer storend en vrees PSV dan ook volgende week zondag. De rest doet het heel behoorlijk. De Ligt is de enige die achterin z'n mannetje staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De Ligt doet het inderdaad heel erg goed. Denkelijk heeft hij de grootste ontwikkeling van iedereen doorgebracht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2016 - 22:18 schreef Loetje het volgende:Ik vind Ajax achterin weer storend en vrees PSV dan ook volgende week zondag. De rest doet het heel behoorlijk. De Ligt is de enige die achterin z'n mannetje staat. De normale basis is defensief de laatste weken wel een stuk zekerder. Ik vrees met name het defensieve deel van Schone tegen een ploeg als psv. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eerst heel erg goed van Klaassen. Wat ie daar na doet is weinig dom. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax speelt wel iets minder goed, de tweede helft. Jammer. Toch een beetje last van opkomende spanning ? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2016 - 22:23 schreef remco k het volgende:[..] De normale basis is defensief de laatste weken wel een stuk zekerder. Ik vrees met name het defensieve deel van Schone tegen een ploeg als psv. Zie mijn eerdere opmerking... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax is het ineens totaal kwijt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat haalt Donny enorm veel troep weg zeg.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Celta de Vigo voor dus over en sluiten voor Standard als er geen hele gekke dingen gebeuren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tis nu gewoon ronduit slecht. Ajax komt amper van eigen helft af. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijk gevoetbald van Donny en abdelhak |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax nu 41 wedstrijden op rij gescoord. Volgende week kan een record uit de tijd van Van Gaal worden geëvenaard. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het is jammer dat Ajax vaak twee verschillende gezichten laat zien in een wedstrijd. Goed constante stabiele voetbal ontbreekt nog wel eens vaak. Het had nu al in totaal 0-3 kunnen staan, als Ajax in de tweede helft in zijn goede doen zou zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Godverdomme. Dat roep je ook echt over jezelf af. P |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nu is het eigen schuld dikke bult, daar we geen maximale gebruik hebben gemaakt om de scoren uit te breiden naar 0-2 en de 0-3. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax is spontaan gestopt met voetballen en doet helemaal niks meer. Overigens moet Cassiera gewoon scoren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dijks Riedewald en Cassierra vandaag echt gewoon heel erg slecht in mijn optiek. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom lopen er bij Ajax altijd van die idioten voorin die de meest simpele ballen niet eens op goal kunnen krijgen? |
|
|
|