|
|
remco k
|
|
|
Kluivert brengen voor Youness. Nouri voor zyech en Vd beek voor schone. En rap een beetje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dolberg vandaag ook weer gewoon hee erg slecht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Peter ligt te slapen. Wisselen Pietertje |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax had al eerder moeten wisselen. Al een kwartier geleden, na mijn mening. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Daar was Kasper dan een keertje |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En allemaal tegen ploegen die 200% geven tegen Ajax. En dit is puur mentaliteit. Geef jij ook 200% komt het op kwaliteit aan en die hebben wij doorgaans veel meer. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Is wel terecht. Dolberg zat niet lekker in de wedstrijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En gewoon Youness laten staan hè. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jezus, hoe wil je winnen als je geen eens een kans krijgt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is echt heel slecht vandaag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jup. Nouri had ik er wel bij willen hebben |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat zijn die dode spelmomenten toch ruk vergeleken met het begin van dit seizoen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En wat ik al vaker zei, we zullen ook zelf niet eens een keer op het eind winnen he |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er hangt ook niks in de lucht voor Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Inderdaad. Ik zie ook geen ploeg die moet winnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Moeten winnen en dan maar 1 maal wisselen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gewoon weer lekker averij oplopen. Volgende week een kutpot en het wordt met de week minder. Geen enkel venijn in dit Ajax. Scoor maar eens een keer zelf in de laatste minuut. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Met het b team speel je gelijk tegen standaard en met je A team krijg je twente niet eens op de knieeen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsjaa. Dat roep je echt over jezelf af dit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gewoon de helft van deze troep moet eruit. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Verdomme, daar gaan we... |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Veltman, Dijks, Youness, Ghazi allemaal kut vandaag. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat een goede scheidsrechter die Higler |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Volgens mij werd Viergever omvergeduwd en viel op de bal. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ach dat je het daar gaat zoeken zegt genoeg. Ajax creëert 1 fucking kans in 90 minuten. Arrogantie ten top. Gewoon lekker verliezen en hier vroegen ze ook om. Volgende week krijgen ze weer een pak slaag. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En opnieuw.. en fantastische scheidsrechter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gewoon dik verdiend verloren. Niet omdat Twente beter was maar gewoon omdat iedereen faalt hier. Spelers en trainer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De tegengoal kan Bosz niets aan doen.
Maar deze wedstrijd verliezen we wel door hem. 1 x wisselen in de slechtste pot van het seizoen terwijl je jongens op de bank hebt zitten zie in bloedvorm zijn. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 18:33 schreef Loetje het volgende:[..] Ach dat je het daar gaat zoeken zegt genoeg. Ajax creëert 1 fucking kans in 90 minuten. Arrogantie ten top. Gewoon lekker verliezen en hier vroegen ze ook om. Volgende week krijgen ze weer een pak slaag. Ik schrijf nergens dat Ajax goed speelt, maar als je dan ook die lulhannes van een Higler tegernhebt, dan wordt het wel heel erg moeilijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 18:35 schreef remco k het volgende:De tegengoal kan Bosz niets aan doen. Maar deze wedstrijd verliezen we wel door hem. 1 x wisselen in de slechtste pot van het seizoen terwijl je jongens op de bank hebt zitten zie in bloedvorm zijn. Sowieso presteren er veel van deze 11 al langer niet. De rest laat constant betere dingen zien. Dan moet je hier ook ballen tonen en er een paar uitdam flikkeren |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 18:35 schreef remco k het volgende:De tegengoal kan Bosz niets aan doen. Maar deze wedstrijd verliezen we wel door hem. 1 x wisselen in de slechtste pot van het seizoen terwijl je jongens op de bank hebt zitten zie in bloedvorm zijn. Helaas is dat waar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 18:36 schreef Pietje het volgende:[..] Ik schrijf nergens dat Ajax goed speelt, maar als je dan ook die lulhannes van een Higler tegernhebt, dan wordt het wel heel erg moeilijk. Hier kan ik echt enkel om lachen. Al verlies je door een pingel, zelf niks creëren moet je gewoon niets zeggen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Er is niet eens een Twente speler in 2 meter rondom viergever. Hoe kan die in hemelsnaam geduwd zij. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Hoop dat we nu eindelijk eens klaar zijn met die verschrikkelijke Viergever die het oh zo goed doet. Lachwekkend is het en samen met die clown Dijks. Man man wat een aktie weer van hem. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Middenveld vandaag het grootste manco. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het is helemaal aan Ajax zelf te danken dat ze de wedstrijd uit handen hebben gegeven, en nu met nul punten terugkeren naar Amsterdam. En dat terwijl het bij de rust al 0-2 had kunnen staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 18:38 schreef Brandje het volgende:Hoop dat we nu eindelijk eens klaar zijn met die verschrikkelijke Viergever die het oh zo goed doet. Lachwekkend is het en samen met die clown Dijks. Man man wat een aktie weer van hem. Hele domme achterlijke actie. Maar eerlijk is eerlijk. Tot die tijd met Sanchez de twee beste bij Ajax. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 18:37 schreef remco k het volgende:[..] Er is niet eens een Twente speler in 2 meter rondom viergever. Hoe kan die in hemelsnaam geduwd zij. Volgens mij wel. In het gedrang voor het doel. Kijk nog maar eens na. EDIT
Ik heb het zelf even nagekeken. Jij hebt gelijk, hij struikelde over zijn eigen benen. Hoe dat kon?? Maar was het een strafschop??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door Pietje -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: oneens.. aanval was manco |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Je hebt een middenveld nodig in dit systeem om je aanvallers te bereiken. En de enige die wat probeerde was wel El Ghazi |
|
|
|
|
p111
|
|
|
De slechtste klojo,s waren Dijks/ Klaasen/Veltman/ Younes/Dolberg en Schone drama en niet wisselen wat een scheit wedstrijd,omdat Viergever helemaal niks kan met zijn rechter been heb je zo,n lachwekkende actie van hem hij struikelt over zijn eigen benen omdat hij hem gewoon rechts moet weg schieten.Bos moet gewoon halverwege de tweede helft van Beek en Nouri er in gooien,kut beslissing van de trainer. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 18:39 schreef remco k het volgende:[..] Hele domme achterlijke actie. Maar eerlijk is eerlijk. Tot die tijd met Sanchez de twee beste bij Ajax. Riedewald vind ik niet meer zekerheid bieden dan Viergever. Viergever vind ik ook niet alles maar heeft het toch goed gedaan een flink aantal wedstrijden. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Gewoon een collectief falen van spelers en trainer. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 18:51 schreef p111 het volgende:De slechtste klojo,s waren Dijks/ Klaasen/Veltman/ Younes/Dolberg en Schone drama en niet wisselen wat een scheit wedstrijd,omdat Viergever helemaal niks kan met zijn rechter been heb je zo,n lachwekkende actie van hem hij struikelt over zijn eigen benen omdat hij hem gewoon rechts moet weg schieten.Bos moet gewoon halverwege de tweede helft van Beek en Nouri er in gooien,kut beslissing van de trainer. Dijks is ook gewoon geen goed materiaal. Viergever en Veltman vind ik ook geen toppers. Nuttige krachten maar top dat niet. Vandaag gaven er teveel niet thuis helaas. |
|
|
|