|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En wat levert dat op? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: gespannen onderbroek denk ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha! En dan voor z'n natte onderbroek:
Bluffert, je hebt alweer gelijk. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Als Tapia meedoet morgenavond dan kun je morgenavond om 22.30 uur wel zien wat het opgeleverd hee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 januari 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen Toornstra ook. Ik vind datniet zo erg. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kan Gustafson (hopelijk) weer eens schitteren! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2017 - 14:08 schreef de bluffer het volgende:[..] Als Tapia meedoet morgenavond dan kun je morgenavond om 22.30 uur wel zien wat het opgeleverd heeft Spreek jij nu eigenlijk een motie van wantrouwen uit naar Gio? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tapia - Vejinovic - Kuyt.
Dat word 0,0 tempo. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Altijd met jou eens Bluffie, verrijk me graag met jouw wijsheden..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan maar zo, hebben in de aanneembare oplossing weinig vertrouwen zo te zien.
Jones
Karsdorp-Botteghin-vd Heijden-Kongolo
Hanson-Kuyt-Gustavo
Bilal-Jørgensen-Elia |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2017 - 16:25 schreef VVout het volgende:Dan maar zo, hebben in de aanneembare oplossing weinig vertrouwen zo te zien. Jones Karsdorp-Botteghin-vd Heijden-Kongolo Hanson-Kuyt-Gustavo Bilal-Jørgensen-Elia We willen toch WEL die beker winnen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2017 - 16:25 schreef VVout het volgende:Dan maar zo, hebben in de aanneembare oplossing weinig vertrouwen zo te zien. Jones Karsdorp-Botteghin-vd Heijden-Kongolo Hanson-Kuyt-Gustavo Bilal-Jørgensen-Elia 4-0 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vejinovic een linie naar voren, waar hij ook eigenlijk hoort denk ik. Tegen z, n oude cluppie en speelt de pannen van het dak. Zou wat zijn..:) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Einde beker met Slaapia En Geenofiets. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Beetje vertrouwen ace. Tis maar Vitesse he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spelen niet echt de pannen van t dak. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Middenveld met die twee wordt door elke eredivisie club overlopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat t wel mee valt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja morgenavond niets te doen, zal ik naar Arnhem ? Zou het mogelijk zijn om daar een kaartje te kopen, twijfel, twijfel. Ik vind het wel een klote stadion....en ook een klote ploeg twijfel nog |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2017 - 19:22 schreef piet de paler het volgende:Tja morgenavond niets te doen, zal ik naar Arnhem ? Zou het mogelijk zijn om daar een kaartje te kopen, twijfel, twijfel. Ik vind het wel een klote stadion....en ook een klote ploeg twijfel nog 1 van de lelijkste excuses voor een stadion ooit. En een zielloze Russische witwasmachine erachter. Bah. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Net als bij Ajax. Stadion is te groot voor de club. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik hoop met je mee, zeer benieuwd naar de daadwerkelijke opstelling. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet kijken is ook een optie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Aldus de jeugdopleiding van Tapia. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beetje onzin. Tapia kan echt wel voetballen. Alleen bij ons nog niet gezien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maar hij denkt, dat voetballen, daar wacht ik nog ff mee... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook hier: dus Gio snapt het niet en is een lul van een trainer? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft Gio hem gekocht dan ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Komt werd breed gedragen volgens de club. Ik zeg toch niks over Gio? Die is verstandig genoeg om Tapia niet op te stellen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet lullen heren, Gio is niet monddood, heeft hem al meermalen opgesteld, dus Tapia heeft kwaliteiten.
Gio heeft Vejinovic ook niet gekocht.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2017 - 21:58 schreef FR-Henk het volgende:Niet lullen heren, Gio is niet monddood, heeft hem al meermalen opgesteld, dus Tapia heeft kwaliteiten. Gio heeft Vejinovic ook niet gekocht.... Begrijp dat jij razend enthousiast bent over onze Peruviaan? Ging lekker hé Eagles uit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Al 100 keer gezegd: Tapia niet te snel afbranden. Niet terecht. Onvoldoende gezien. Zoek jij maar op waar ik hem geweldig noem. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ajaks uit speelde hij erg goed |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2017 - 22:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] Al 100 keer gezegd: Tapia niet te snel afbranden. Niet terecht. Onvoldoende gezien. Zoek jij maar op waar ik hem geweldig noem. Ook dat zeg ik niet. Lastig praten als je er telkens woorden bij verzint. Tapia is een flop. Vind ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 25 januari 2017 - 22:43 schreef MightyAce het volgende:[..] Ook dat zeg ik niet. Lastig praten als je er telkens woorden bij verzint. Tapia is een flop. Vind ik. Prima. En ik vind dat (nog) niet. Da's het verschil. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb nog geen enkele keer n gespannen onderbroekje van Tapia gehad. Dus het wordt wel n keer tijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt wel. Opstelling er eens bij zoeken |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Arena is geen stadion er is maar één echt stadion in Nederland |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Allemaal heel veel succes vanavond ik lees de uitslag wel laat op de avond op de topic |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen vilhena, ik heb er zo veel zin in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als ik t goed zie speelden we toen in een verkapte 451/442 Vermeer Karsdorp, van Beek, Botteghin, Kongolo Toornstra, Tapia, El Ahmadi, Vilhena Bilal Kuyt
Dus daar rustte ook minder verantwoordelijkheid en snelheid op Tapia... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2017 - 10:51 schreef Stylzz het volgende:[..] Als ik t goed zie speelden we toen in een verkapte 451/442 Vermeer Karsdorp, van Beek, Botteghin, Kongolo Toornstra, Tapia, El Ahmadi, Vilhena Bilal Kuyt Dus daar rustte ook minder verantwoordelijkheid en snelheid op Tapia... Maar Jens mist ook waarschijnlijk... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Het lijkt erop dat de 2e keus aan de bak mag vanavond. Geeft mij niet veel hoop. Zonde, want na vanavond had de weg naar bekerwinst open gelegen. Hopen op het beste maar. |
|
|
|