|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heeft iemand hier een Henk-vertaler? Kan er geen touw meer aan vastknopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De verdedig verliest vandaag veel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan slaat Dirk inbrengen toch ook nergens op? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kan hier allemaal niet mee zitten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Begrijp ik ook niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voetjes op de grond. Mooi. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je fixeert je teveel op de invallers. Vind ik Gustafson dan wel door het ijs gezakt, Tapia balde nog aardig mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nogal logisch als de tegenstanders links / rechts en achter de man aan kunnen spelen. De middenvelders laten alle looplijnen open. Met name Tapia. De controleur. het is bagger , tegen n slecht Vitesse. Go Ahead steeg nog boven zichzelf uit , dit is nog slechter. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2017 - 22:27 schreef FR-Henk het volgende:[..] Je fixeert je teveel op de invallers. Vind ik Gustafson dan wel door het ijs gezakt, Tapia balde nog aardig mee. Ah zo. Wat ik bedoel is dat onze bank per definitie de kwaliteit van het spel omlaag brengt. Dat is elke keer gebleken. Het zijn stuk voor stuk miskopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elia slecht Jorgensen niet gezien Toornstra slecht Berghuis redelijk eerste helft Gustafson slecht Tapia aardig eerste helft Kongolo matig Botteghin matig Van der Heijden matig Karsdorp slecht
Zeg t maar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2017 - 22:29 schreef van geil het volgende:[..] Nogal logisch als de tegenstanders links / rechts en achter de man aan kunnen spelen. De middenvelders laten alle looplijnen open. Met name Tapia. De controleur. het is bagger , tegen n slecht Vitesse. Go Ahead steeg nog boven zichzelf uit , dit is nog slechter. Eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Onnodige nederlaag, 2 goals uit het niets. Zwak verdedigd.
Blijft zonde, toch een prijs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een team is zo zwak als de zwakste schakel. Oorzaak, gevolg. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2017 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:Elia slecht Jorgensen niet gezien Toornstra slecht Berghuis redelijk eerste helft Gustafson slecht Tapia aardig eerste helft Kongolo matig Botteghin matig Van der Heijden matig Karsdorp slecht Zeg t maar Je wilt gewoon niet zien dat de middenvelders de wedstrijd verkloten... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pas de tweede helft. Fraser had slim gewisseld en is anders gaan spelen Feyenoord heeft dat nu nog niet door |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T hele elftal is zwak. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft Fraser vriend Gio tactisch afgetroefd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vitesse was na de 0-1 uit t niets ook 100x feller |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi geweest. Potje gelijk willen halen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jammer, beker zat er weer in dit seizoen. Gio neemt het niet serieus, stelt beroerde spelers op en heeft geen tactisch vernuft vandaag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aanvallend is t ook ruk vandaag. Gewoon een kut pot. Niets aan te doen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, dat vind ik te eenvoudig gesteld. Bij Vitesse lopen er paar rond die erg matig zijn. Zoals Kruiswijk. Je verliest denk ik eerder omdat de organisatie minder is en dat teveel spelers hun niveau niet halen. Op het middenveld hebben we te weinig controle, daar gaat het mis. Dat kan je gedeeltelijk toeschrijven aan 2 nieuwe spelers daar. Maar het is nog niet eens zo dat die 2 zo verschrikkelijk slecht speelden. NIet minder dan een aantal van hun ploeggenoten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vooral hopen dat dit niet doorwerkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk het tegenovergestelde |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Had in de eerste helft al je doelpuntje moeten pakken, wachten tot je uit een spelhervatting een doelpuntje tegen gaat krijgen zo.
Gupgolerajodenfietstassenleer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind ik overigens ook wel een klein wonder dat Leerdam het einde heeft gehaald. Qua overtredingen bedoel ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kansloze nederlaag tegen n zeer matig Vitesse. Ieder zijn mening , maar buiten de eerste 12/13 spelers is het niveau fors lager. Dat gaat uiteindelijk als het te lang duurt ook doorwerken in het vertrouwen van de spelers die wel voldoen. Snel door naar NEC. Dood en doodzonde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou weten we ook weer eens hoe dit is |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2017 - 22:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vind ik overigens ook wel een klein wonder dat Leerdam het einde heeft gehaald. Qua overtredingen bedoel ik. Haha en dan als ie geel krijgt voor rekken mag ie alsnog de inworp nemen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tegen NEC. Dat helpt dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Matig elftal dat 10% minder speelt is ineens een slecht elftal. Elia, Karsdorp, Botteghin, Gustafson en Tapia verschrikkelijk slecht. De rest matig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lijdensweg komt dr maar in hoor ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fox. Kansen verhouding Vitesse -Feyenoord . 7-1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Teleurstellend, bekerwinst lag voor het oprapen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: mee eens die tapia is een drama en gaat nooit wat worden dus miskoop , gustafson daar zie je wel dat hij het ziet en ook dat hij het kan maar was te onzichtbaar , toornstra eerste helft goed 2e helft zakte hij ook weg |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Feyenoord heeft deze wedstrijd makkelijk verspeeld door slecht spel en vrijwel niets te creeëren. Bekervoetbal is de kortste weg naar europees voetbal en dat geef je vanavond eenvoudig weg. Ook is het makkelijk om te denken dat je met dit spelersmateriaal wel kampioen gaat worden. De concurrentie is zich gaan versterken en Feyenoord doet niets. Heel naief van Martin van Geel want ook al sta je met vijf voorsprong bovenaan, je bent er nog lang niet. Zonder El Ahmadi en Vilhena is feyenoord kwetsbaar en de feyenoordbank is niet in staat dit goed op te vangen. Dit geeft toch te denken en om voor de titel te gaan is versterking echt noodzakelijk want dit team is toch kwetsbaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zal best. Al was dat bijna allemaal tweede helft. En fors deel bij een 2-0 achterstand. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2017 - 22:34 schreef MightyAce het volgende:Jammer, beker zat er weer in dit seizoen. Gio neemt het niet serieus, stelt beroerde spelers op en heeft geen tactisch vernuft vandaag. inderdaad waarom kramer er niet bij ? als 75 minuten voetballend geen kansen creerd ga dan hoge ballen spelen met kramer , nee komt ie weer met die schijtbak bilal pfffff |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, en wat maakt dat uit? je verliest kansloos.En eigenlijk nog magertjes. @T
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 januari 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ach weer met beide benen op de grond. Zondag knallen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2017 - 22:52 schreef ras het volgende:Feyenoord heeft deze wedstrijd makkelijk verspeeld door slecht spel en vrijwel niets te creeëren. Bekervoetbal is de kortste weg naar europees voetbal en dat geef je vanavond eenvoudig weg. Ook is het makkelijk om te denken dat je met dit spelersmateriaal wel kampioen gaat worden. De concurrentie is zich gaan versterken en Feyenoord doet niets. Heel naief van Martin van Geel want ook al sta je met vijf voorsprong bovenaan, je bent er nog lang niet. Zonder El Ahmadi en Vilhena is feyenoord kwetsbaar en de feyenoordbank is niet in staat dit goed op te vangen. Dit geeft toch te denken en om voor de titel te gaan is versterking echt noodzakelijk want dit team is toch kwetsbaar. Wir schaffen das . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Idd, omdat je in de 1e helft er niet eentje weet in te prikken. Goaltje tegen en dan krijgt fietstas net dat beetje ruimte, logisch verhaal toch. Of dat die bijenkorf nou zo lekker speelde. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat lijkt me evident. Het scheelt nogal wanneer je in een wedstrijd de kansen weggeeft. Vitesse scoort tweemaal uit 2-3 kansen. Pas daarna kwam het open te liggen. Dus dat ze uiteindelijk 7 grote kansen krijgen is dan minder relevant. Je verliest de wedstrijd het eerste kwartier na rust. Niet het laaste half uur. De 1-0 is de belangrijkste goal in elke wedstrijd. Vergelijk het ook maar met een spits. De spits die altijd de 1-0 voor je maakt is veel belangrijker dan de spits die de 3-0 maakt. Terwijl ze misschien aan het eind van het seizoen evenveel goals hebben gemaakt.
Dus 7-1 in kansen is leuk voor Vitesse, maar niet het belangrijkst. Van deze 90 minuten waren er 15 beslissend. Dat is waar het om gaat. Die 5 doelpogingen van Vitesse na de 2-0 doen eigenlijk nauwelijks ter zake. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2017 - 23:17 schreef VVout het volgende:[..] Idd, omdat je in de 1e helft er niet eentje weet in te prikken. Goaltje tegen en dan krijgt fietstas net dat beetje ruimte, logisch verhaal toch. Of dat die bijenkorf nou zo lekker speelde. Precies. Je moet je niet blindstaren op het resultaat of zaken die gebeurde nadat het allemaal al gedaan was. Het was 60 minuten een wedstrijd. Daarin werd de basis van de nederlaag gelegd. Met name vlak na rust. De overige 30 minuten zijn alleen voor de statistieken interessant. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens, maar wel die 0 kansen na de 2-0, die doen wel ter zake in mijn ogen. @T 23.23
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 januari 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat mag Feyenoord zich aanrekenen inderdaad. Er was nog een half uur te spelen. Een aansluitingstreffer kan de wedstrijd nog doen kantelen. Op een puntertje van Tapia en een schot rand 16 van Toornstra gebeurde er weinig. Maar je weet dat je dan nog voor een relatief kleine kans vecht.
Maar goed, het was een wedstrijd met weinig kansen, dan weet je dat 1 goal bepalend zijn. En dat geldt natuurlijk dubbel voor 2 in korte tijd. Daarom is de 1-0 zo belangrijk. |
|
|
|