|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jullie zullen het je vast nog wel herinneren.De knuffelwerp actie van Ado Den haag in onze Kuip. Persoonlijk vond ik het de mooiste actie van dit seizoen wat clubsupporters hebben gedaan.. Knuffels voor de zieke kinderen in Kuip.
Wel nu is Ado genomineerd door fifa met 2 andere clubs wat de mooiste supporters actie was in europa... Steun die ooievaars door in de link te stemmen voor hun. Het valt allemaal toch al niet mee voor ze de laatste tijd ;)
http://m.fifa.com/the-best-fifa-football-awards/fan-award/index.html
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 december 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Van dit seizoen? Ik durf zelfs te zeggen dat het één van de mooiste acties is die een uitclub ooit voor ons gedaan heeft. Diep respect! Rotterdam en Den Haag, hand in hand. Mijn stem hebben ze!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, jammer dat ze gisteren dan weer ouderwets waren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ging er weer behoorlijk stevig op na de wedstrijd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goeie actie! Uitstekend topic! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 15 december 2016 - 17:18 schreef Sensi het volgende:Van dit seizoen? Ik durf zelfs te zeggen dat het één van de mooiste acties is die een uitclub ooit voor ons gedaan heeft. Diep respect! Rotterdam en Den Haag, hand in hand. Mijn stem hebben ze!! Dat vind ik dus ook Sensi,dus kunnen wij er iets tegenover zetten door te stemmen ..THX |
|
|
|