|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Martin Gaus met n kluif in zijn mond is ook populair in bepaalde kringen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Je kent ar persoonlijk dus? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou..Paay is letterlijk nog wel redelijk strakgetrokken dacht ik |
|
|
|
|
snaad
|
|
|
beter als willeke alberti |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eerlijk is eerlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tapia is geen werker, en erg traag of zie ik dat verkeerd? Ik denk Toornstra op die positie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zolang hard werken geen basisplaats afdwingt lijkt ie me zich niet geheel te kunnen motiveren. Foute instelling misschien, maar op dit moment staat ie er zo voor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik hoop dat we hem voorlopig niet nodig hebbben. Word hij wel opgesteld dan hoop ik dat hij een grote verassing is.. Alleen ik geloof er niet zo in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2017 - 19:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik hoop dat we hem voorlopig niet nodig hebbben. Word hij wel opgesteld dan hoop ik dat hij een grote verassing is.. Alleen ik geloof er niet zo in. Zo out of the blue niet meer nee. Dat heeft wedstrijden nodig, die tijd heb je niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eerlijk gezegd denk ik dat al die spelers goed worden als je ze de tijd gunt. Veijnovic Gustafson en Tapia |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vejinovic niet meer bij ons. Die speelt met poep in de broek. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Opvallend want ik lees zojuist dat Willem van Hanegem dat ook vind van Tapia. Misschien moeten ze dit soort spelers een halfuur buiten Rotterdam huisvesten. Gewoon in oud Beijerland of iets verder in Middelharnis ofzo. Kunnen ze tenminste ook gewoon naar de supermarkt zonder lastig gevallen te worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als de druk hen teveel is vraag ik me echt af of dat nu nog goed gaat komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zag Henke vandaag bij Kees. Die had t ook helemaal niet naar zijn zin eigenlijk. Zeker het eerste jaar beviel hem voor geen meter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Alleen sterke karakters kunnen dan nog boven komen drijven. .Zoals Bacco |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 08 januari 2017 - 20:44 schreef Leon FR1908 het volgende:Eerlijk gezegd denk ik dat al die spelers goed worden als je ze de tijd gunt. Veijnovic Gustafson en Tapia Ik heb over de laatste verreweg de meeste twijfels |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord hervat aanstaande zondag de competitie met een uitwedstrijd tegen Roda JC Kerkrade. Het duel in het Parkstad Limburg Stadion staat onder leiding van scheidsrechter Kevin Blom.
Blom wordt in Kerkrade geassisteerd door assistent-scheidsrechters Langkamp en Van Zuilen. Vierde official is de heer Bax. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Nooit leuk om Blom toegewezen te krijgen, maar er is geen enkel excuus waarom we niet moeten of kunnen winnen zondag. Niets anders dan 3 punten mag het resultaat zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Roda e hte mijnwerkers die zich ingraven voor hun strafschopgebied, moeilijk maar niet onmogelijk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zullen wel weer 442 gaan spelen, hopelijk een vroege goal van Feyenoord op een of andere manier. Vorig jaar ook slecht bevallen tegen die GraverTs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laat ze zich maar lekker ingraven , als ze er vol voor gaan dan krijgen we t moeilijk. Maar geen gelul, op de nul, en 0-1 is voldoende.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Doe maar 0-3 waarvan de eerste 2 doelpunten in de eerste en zesde minuut worden gescoord. Beter voor mijn bloeddruk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Staat altijd een stuk relaxer..!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eens, moet niet te gek zo gelijk na de winterstop. Net een nieuwe 4K monitor. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Als je virtuele ultrasharp OLED monitors via augmented reality aan VR toevoegt heb je zoveel monitors als je maar wil. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 11 januari 2017 - 15:53 schreef Gerard_FR het volgende:Als je virtuele ultrasharp OLED monitors via augmented reality aan VR toevoegt heb je zoveel monitors als je maar wil. Gaat niet goed komen, spring ik met de hele zooi in de rijn. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Geen nood,gebruik je een virtuele boot. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En toen ging je telefoon, lekkers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Ze krijgen een kans om een statement te maken''
Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam ziet de nabije toekomst van Marko Vejinovic en Renato Tapia, na het trainingskamp van Feyenoord in Marbella, somber in. "El Ahmadi is naar de Africa Cup, maar het feit dat deze twee spelers met Feyenoord-B meededen tegen Katwijk zou een indicatie kunnen zijn dat Van Bronckhorst niet voor hen kiest om El Ahmadi te vervangen."
De Rotterdammers trainde één keer openbaar in Mareblla. "Feyenoord heeft wel een goed trainingskamp achter de rug gehad. Veel was besloten. Normaal is Feyenoord natuurlijk een open club, een volksclub, maar dat is het laatste jaar wel veranderd: veel trainingen achter gesloten deuren. Dat heeft maar een reden: Van Bronckhorst wil dat zijn ploeg gefocust blijft," meldt de journalist op Voetbal International.
Zondag wordt de competitie hervat met een uitwedstrijd tegen Roda JC. ''Lastige pot. Feyenoord moet niet denken dat Roda vrijuit gaat spelen, vol op de aanval gaat en de poort openzet. Feyenoord kan daar een hele lastige wedstrijd verwachten tegen een gegroepeerd Roda. Ze hebben weinig wedstrijden gewonnen, maar niet veel doelpunten tegen en ook veel gelijkgespeeld. Het zijn signalen dat Roda uit voor elke ploeg lastig is en dus ook voor Feyenoord.''
Feyenoord begint met een voorsprong van vijf punten op Ajaks aan de tweede seizoenshelft. "Ze krijgen wel een kans om een statement te maken tegenover PSV en Ajaks: als je die wedstrijd tegen Roda goed doorkomt, met een goede uitslag, dan bevestig je nog maar eens wat iedereen eigenlijk al weet en dat is dat Feyenoord een kampioenskandidaat is." |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Krabbedam, sparta fan toch |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Take a pil Piet, t's het niet waard. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Wat zegt hij niet goed in dat stukje? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lig een aardig pak sneeuw bij Roda in het stadion.Als dat maar goed komt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tijd zat om het weg te halen toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 - 00:24 schreef RenatoBos het volgende:''Ze krijgen een kans om een statement te maken''[ afbeelding ] Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam ziet de nabije toekomst van Marko Vejinovic en Renato Tapia, na het trainingskamp van Feyenoord in Marbella, somber in. "El Ahmadi is naar de Africa Cup, maar het feit dat deze twee spelers met Feyenoord-B meededen tegen Katwijk zou een indicatie kunnen zijn dat Van Bronckhorst niet voor hen kiest om El Ahmadi te vervangen."De Rotterdammers trainde één keer openbaar in Mareblla. "Feyenoord heeft wel een goed trainingskamp achter de rug gehad. Veel was besloten. Normaal is Feyenoord natuurlijk een open club, een volksclub, maar dat is het laatste jaar wel veranderd: veel trainingen achter gesloten deuren. Dat heeft maar een reden: Van Bronckhorst wil dat zijn ploeg gefocust blijft," meldt de journalist op Voetbal International. Zondag wordt de competitie hervat met een uitwedstrijd tegen Roda JC. ''Lastige pot. Feyenoord moet niet denken dat Roda vrijuit gaat spelen, vol op de aanval gaat en de poort openzet. Feyenoord kan daar een hele lastige wedstrijd verwachten tegen een gegroepeerd Roda. Ze hebben weinig wedstrijden gewonnen, maar niet veel doelpunten tegen en ook veel gelijkgespeeld. Het zijn signalen dat Roda uit voor elke ploeg lastig is en dus ook voor Feyenoord.'' Feyenoord begint met een voorsprong van vijf punten op Ajaks aan de tweede seizoenshelft. "Ze krijgen wel een kans om een statement te maken tegenover PSV en Ajaks: als je die wedstrijd tegen Roda goed doorkomt, met een goede uitslag, dan bevestig je nog maar eens wat iedereen eigenlijk al weet en dat is dat Feyenoord een kampioenskandidaat is." Prima stap van Gio, veel te laat genomen bij Feyenoord , maar nu n feit. Je moet spelers niet te veel opzadelen met supporters sentiment . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja alleen word er nog veel meer verwacht |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: O. Fingers crossed dan maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermoedelijke opstelling volgens het AD Jones; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; Toornstra, Vilhena, Kuyt; Berghuis, Jørgensen, Elia. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verwacht deze opstelling ook.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Daar moet je toch succes mee kunnen halen in Kerkrade of waar dan ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In de basis moet Feyenoord met welke selectie dan ook kunnen winnen morgen. T gaat om het doen. |
|
|
|