|
|
RenatoBos
|
|
|
HOPPAAAAAAAAAAAAAAA..
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
toch wel fijn als kuijt voorin staat |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Onverdiend, wel heel lekker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo. Die zit. Nu meer ruimte |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een dikke zoen vanuit Den Haag gozert |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Haha! Ik ben ook eens positief |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: maakt niet uit Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nou vast houden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nummer1 tegen de nummer 17, en dan zo'n pot spelen. Dan vind ik het onverdiend. Ben er niet minder blij mee hoor. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gelukkig want ik was het helemaal kwijt. Maar we zijn er nog niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha..er is maar 1 ploeg die wilt voetballen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Steven had zijn dag niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 13:59 schreef MightyAce het volgende:[..] Nummer1 tegen de nummer 17, en dan zo'n pot spelen. Dan vind ik het onverdiend. Ben er niet minder blij mee hoor. Eens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik had Elia eruitgepleurd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bilal heeft naaktfoto's van de vrouw van Gio |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Terecht dat Berghuis gewisseld wordt (wat een drama vandaag) maar zeker niet blij met die joker die erin komt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maar die speelt enorm ondermaats. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
HOPPAAAAAAAAAAAAAAA..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 13:59 schreef MightyAce het volgende:[..] Nummer1 tegen de nummer 17, en dan zo'n pot spelen. Dan vind ik het onverdiend. Ben er niet minder blij mee hoor. onverdiend vindt ik t als de tegenpartij beduidend beter is. Dat het een zaadpartij is mogen xuidelijk zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De tyfus. Doet alles goed behalve |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Berghuis overtuigde weer eens niet. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Zo, Jorgensen wordt ook liever geen topscorer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Prima verdedigd zelfs.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hier gebeurde niets trouwens |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Blom das toch geen vrije trap!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 14:01 schreef Els het volgende:Terecht dat Berghuis gewisseld wordt (wat een drama vandaag) maar zeker niet blij met die joker die erin komt. Voor de winterstop exellereerde die effe maar vandaag was hij t effe kwijt. Collectief, dat wel want t lijkt wel een lamlendig virus.. Niemand die de handschoen zichtbaar oppakt. Veel zesjes en mazzel dat Roda een kutclub is. Niks zeker tot de 0-2 igg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 14:02 schreef craven het volgende:[..] onverdiend vindt ik t als de tegenpartij beduidend beter is. Dat het een zaadpartij is mogen xuidelijk zijn Onverdiend is het als de scheids 5 doelpunten ten onrechte affluit en je een een strafschop cadeau doet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 14:04 schreef tomson het volgende:[..] Voor de winterstop exellereerde die effe maar vandaag was hij t effe kwijt. Collectief, dat wel want t lijkt wel een lamlendig virus.. Niemand die de handschoen zichtbaar oppakt. Veel zesjes en mazzel dat Roda een kutclub is. Niks zeker tot de 0-2 igg. Laat die 0-2 maar snel komen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Is toch een doemscenario als zon weghorst dat zou overnemen. Zelfingenomen manneke imo. |
|
|
|