|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik wil een ieder met een roodwit hart hele fijne kerstdagen wensen en een mooi maar bovenal gezond 2017. Dat we met z'n allen in 2017 op de Coolsingel mogen staan om ons kampioenschap en bekerwinst te vieren.
Feestdagen zijn bij voorbaat al geslaagd nu we WINTERKAMPIOEN zijn..d:-)
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Fijne dagen en voorspoedig 2017 allen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Iedereen een fijne kerstdagen en een mooi en gezond 2017 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Iedereen (die voor Feyenoord is ;-P) fijne Kerstdagen en een gezond en gelukkig 2017! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
vanuit Denemarken wens ik alle supporters de selectie de staf en het personeel van Feyenoord
Glaedelig Jul og godt nijtar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 december 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 19 december 2016 - 10:00 schreef de bluffer het volgende:vanuit Denemarken wens ik alle supporters de selectie de staf en het personeel van Feyenoord Glaedelig Jul og glaedelig nijtar De enige die hier chocola van kan maken is Jorgensen, JAMMER! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: het betekend gewoon fijne Kerstdagen en een Gelukkig nieuw jaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 19 december 2016 - 10:00 schreef de bluffer het volgende:vanuit Denemarken wens ik alle supporters de selectie de staf en het personeel van Feyenoord Glaedelig Jul og godt nijtar Moet dat nu per se in t Fries? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: het is wel goed met jou fijne feestdagen en een gezond 2017 ik hoop dat je in dat jaar beter te pas bent |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 19 december 2016 - 11:58 schreef de bluffer het volgende:[..] het is wel goed met jou fijne feestdagen en een gezond 2017 ik hoop dat je in dat jaar beter te pas bent En te onpas. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Fijne feestdagen allemaal! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaan jullie allemaal weg of zo? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nah...vond t gewoon leuk om een paar ballen te posten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fijne feestdagen allemaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 december 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Fijne wensdagen en eindejaarsdiner! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
mijn. Kerstgevoel is gestart met het knabbelen van kastanjes |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat van mij in de rij voor de kassa bij appie heijn |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahahah gelukkig hebben wij nog leuke kleine winkeltjes en natuurlijk de markten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De kerst kan mij persoonlijk gestolen worden. Ik gun t iedereen die er behoefte aan heeft. Oud en nieuw vind ik wel n leuke traditie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Elke nieuwe dag moet je vieren toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Iedereen fijne feestdagen gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar! Dat het maar een mooi jaar mag worden voor alle Feyenoorders!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 december 2016 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Allemaal een tering vette kersemus, met veel kilo's en drank en zo. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Welke had je voor mij gereserveerd Gerardus? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat kleintje op de voorgrond maar die paste niet op het filmpje.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Wij wensen iedereen fijne feestdagen en een Gelukkig Nieuwjaar! Dat we maar rap op de coolsingel mogen staan! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Glaedelig Jul og godt nijtar |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik wens iedereen op dit forum plezierige kerstdagen en een in alle opzichten mooi en succesvol 2017 toe, samen met je dierbaren in goede gezondheid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Wauw! You speak een aardig woordje over de border. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 december 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wie is die onderkoelde hoerrrr? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Sissi was gisteren toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vandaag ook van 14.00 tot 20.30 :( En onze nichtjes willen het zien :( Net 5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 december 2016 door van geil -- |
|
|
|