|
|
Els
|
|
|
Wat dramatisch. Gecondoleerd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tnx, is zo raar. Ik moet zakelijk verder en een plaatsvervanger zoeken. Heb kort ervoor loon uitbetaald en zijn bonus. Mijn vrouw de kaart met de beste wensen enz. onwezenlijk allemaal want menselijk zit je gewoon op een ander niveau. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sterkte man, gaat boven bevattingsvermogen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Oeff VV.. Sterkte man.. vreselijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 28 december 2017 - 11:52 schreef VVout het volgende:Tnx, is zo raar. Ik moet zakelijk verder en een plaatsvervanger zoeken. Heb kort ervoor loon uitbetaald en zijn bonus. Mijn vrouw de kaart met de beste wensen enz. onwezenlijk allemaal want menselijk zit je gewoon op een ander niveau. Is triest VVout ,sterkte de komende periode ! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gecondoleerd. Veel te jong. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tnx allemaal, 30e begrafenis en 31e met nieuwe personeelslid aan de bak. Bouncing voor de hele groep aan boord! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo dan, is dat niet wat te vlot VV? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een bedrijf zal toch gewoon door moeten draaien. Op een schip kan het missen van 1 functie bv fataal zijn om het te kunnen laten varen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 december 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Aardig focked op VVout. Sterkte en succes komende tijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Iedereen alvast een vrolijk Pasen toegewenst. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geen carnaval dit jaar? Geen prins van Geil dit jaar? Dacht dat Den Bosch straks word omgedoopt naar Oetellullo :,) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jawel , maar de forumleden houden daar niet van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ga dit jaar als de lesbische moeder van ST Juste. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zal een aardige verbouwing worden , maar als het lukt.....Een topweek :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die is niet lesbisch kan ik je verzekeren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 11 januari 2018 - 21:02 schreef Leon FR1908 het volgende:Geen carnaval dit jaar? Geen prins van Geil dit jaar? Dacht dat Den Bosch straks word omgedoopt naar Oetellullo :,) Prins van Geil uit Oetellullo..d:-)) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk