|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2017 gewenst!!!
Ook al zijn we het niet altijd met elkaar eens of hebben we elkaar niet altijd even lief, hij is voor eenieder bedoeld!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 december 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gap, ook al weet ik dat jij weinig met kerst had toch fijne dagen daarboven ouwe!
Drink er een paar met Johan en je vrouw! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
en ik drink er 1 op hem en johan !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iedereen hier de beste wensen en hele fijne dagen gewenst. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Fijne kerst iedereen en een voorspoedig 2017! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Van Hetzelfde! Fijne dagen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Hallo mede fans hele fijne dagen en een gezond 2017 !! |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
fijne dagen en gezond 2017 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ook ik wens iedereen op dit forum plezierige kerstdagen en een in alle opzichten mooi en succesvol 2017 toe, samen met al je dierbaren en wel in goede gezondheid. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Iedereen hele fije dagen dagen gewenst en een goede jaarwisseling. In gedachten bij Peter..... |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
een lepel vol liefde een snuifje geluk een paar druppels vrede en 't kan niet meer stuk met plezier klaargemaakt ik hoop dat het smaakt fijne kerstdagen en een heerlijk nieuwjaar |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Fijne feestdagen allemaal |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Fijne feestdagen en een gezond 2017 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Gelukkig nieuwjaar allemaal hier!
Beetje te laat ingelogd om nog fijne kerst te wensen, maarja...druk op t werk he!
♡Peter♡ we denken aan je gabber! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Warrior, zeker voor jou... Dat het jaar maar beter mag zijn.
Ik drink er een op jullie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Peter, gappie... Ik denk aan je. Ik weet dat je meeleest van bovenaf. Ik drink er een met jou! Want diep in me hart ben je altijd bij mij. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De beste wensen allemaal. Het was een bewogen 2016. Een van ons is weggevallen. Weg maar niet vergeten. Een jaar met dieptepunten maar ook met hoogtepunten. Hopelijk wordt 2017 een jaar met nog meer hoogtepunten.
Rustig aan vanavond gappies en tot volgend jaar! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey dames alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar. En voor diegene die vuurwerk afsteken doe het veilig en draag een bril met neuskapje.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De beste wensen allemaal! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Peter. Shine on your crazy Diamond. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 december 2016 - 03:11 schreef Loetje het volgende:Gelukkig nieuwjaar iedereen! Warrior, zeker voor jou... Dat het jaar maar beter mag zijn. Ik drink er een op jullie. Thanks gap, zelfde geldt natuurlijk voor jouw. In 2017 staan we nogmaals stil bij het overlijden van Peter. Plaats en tijdstip hoor je nog van mij!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 december 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Iedereen de beste wensen. Ik weet zeker dat Peter over de mensen waakt zoals Loetje en Warrior. Sterkte voor deze kanjers en tot 2017 mensen. 2016 was een jaar van extremen. Te veel mensen zijn ons ontvallen. Peter maar ook JC. Dus laten we hopen dat 2017 een beter jaar wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 december 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iedereen de beste wensen voor 2017. Het was een bewogen jaar waarin ons helaas te veel kanjers zijn ontvallen.
Peter. We missen je nog steeds pik. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik wens iedereen een in alle opzichten voorspoedig Nieuwjaar toe.
Een specifieke wens voor Melissa, de dochter van Peet: Lieve Melissa, ik hoop dat 2017 wat beters in petto voor je heeft dan 2016 had door het onbegrijpelijke en trieste verlies van je pappa.
Peter, houd je goed daarboven. Ik heb vannacht om 12:00 uur serieus met je geproost! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Beste wensen allemaal.
Sorry, mega kater |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Iedereen de beste wensen en een gezond 2017.
En een succesvol Ajax jaar waarin we kampioen mogen worden! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|