|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Zal voor Malacia goed zijn, en Feyenoord veel geld op leveren |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Moeten we dat nou wel willen bluffer? Ik denk dat ty de nieuwe lb van het ned 11tal wordt. Dan praat je ineens over hele andere bedragen tog? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Hiero dik geld voor ty, gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 hele andere dingen hoor.
Wie wil mijn bio maken? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juni 2020 - 18:55 schreef pat het volgende:Moeten we dat nou wel willen bluffer? Ik denk dat ty de nieuwe lb van het ned 11tal wordt. Dan praat je ineens over hele andere bedragen tog? We willen toch dat Feyenoord weer mee gaat doen. Dan kunnen ze weer betere spelers halen voor dat geld en helemaal weer meedoen om het kampioenschap Ook als ze Kökcü kunnen verkopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
verkoop die haps maar , daar heb je geen klote aan is alleen maar geblesseerd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tyrell beterschap jochie ... |
|
|
|
|
pat
|
|
|
zo ist, beterschap. heel onverwacht dit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat weer trainen. Voor de winterstop moet ie weer kunnen ballen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als ik Dickie zo hoorde verwachtte hij hem eigenlijk al relatief vrij snel weer te kunnen gebruiken. Maandje of 1-2 misschien als ik een termijn zou moeten aangeven naar aanleiding van zijn uitspraken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2020 - 15:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Als ik Dickie zo hoorde verwachtte hij hem eigenlijk al relatief vrij snel weer te kunnen gebruiken. Maandje of 1-2 misschien als ik een termijn zou moeten aangeven naar aanleiding van zijn uitspraken. Dan zit je uiterlijk al 18-11 ;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed nieuws. Al ligt het probleem vooral bij de tactiek die Dick hanteert. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Top ,leuk als hij er weer bij is. Kan linssen naar de bank en Haps linksbuiten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haps is te druistig daarvoor. Linssen naar de bank ben ik mee eens. Is en blijft Vitesse niveau.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2020 door ar -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Haps versiert elke pot een pingel op linksbuiten haha Die Linssen moet gewoon gaan scoren ,zoals hij altijd gedaan heeft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar.. bij een goed bod prima toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haps is te blessuregevoelig als je dan ook Tyrell nog een laat gaan...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Daarbij vind ik Haps persoonlijk minder als Malacia zijn oude vorm mocht terug krijgen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als je van die bizarre bedragen gaat krijgen prima, Maar goed, Europees een beetje ver komen is ook enorm belangrijk. De waarde van het team heeft wel een opkikker nodig. Het lijkt mij ook niet onmogelijk in onze poule. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
haps weg? waarom. je pakt er misschien 6 miljoen voor. kan hij netzo goed invaller zijn. daar zal hij ook geen probleem mee hebben na al die blessures. Hem verkopen is toch hardstikke slecht? wat als ty geblesseerd raakt of met rood eraf moet, dan heb je een goede backup
je hebt toch niks dat klaarstaat ?
ben blij dat ty er weer was, sneller dan verwacht en goed ingevallen, kokcu viel ook goed in trouwens... mooie toekomst |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaat over Tyrell niet over haps |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet de slechtste maar Matig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou ik vond hem niet onaardig. Zeker niet gezien het feit dat hij al maanden niet gespeeld heeft.
Voorzetten vond ik ook niet verkeerd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vergeleken bij de corners eens ;) |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Eerste helft matig maar zeker tweede helft okay! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 16:32 schreef MMM het volgende:Nou ik vond hem niet onaardig. Zeker niet gezien het feit dat hij al maanden niet gespeeld heeft. Voorzetten vond ik ook niet verkeerd Wel jammer dat vanaf t moment dat Botje erin kwam alles laag ging van zijn voet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Malacia speelde vrij aardig, Misstaat niet als snelle rechtsbuiten, kwam regelmatog z'n tegenstander buitenom voorbij. Haps linksback, Malacia daarvoor of zelfs linksbuiten. Benieuwd of Dick dat aandurft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was wel een lichtpuntje, ik meen dat ik een jaar geleden al gememoreerd heb om hem rb te zetten. Maar kan gewoon nu al weer een man voorbij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goede voetballer ,maar goed dat zien we allemaal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2020 - 17:43 schreef piet de paler het volgende:Was wel een lichtpuntje, ik meen dat ik een jaar geleden al gememoreerd heb om hem rb te zetten. Maar kan gewoon nu al weer een man voorbij Liever linksbuiten, piet, Steven de heilige staat al rb. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote: Yes. Of Haps. Alles beter dan Linssen (heeft geen actie in huis). |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tyrell jij bent een kanjer . Altijd voorop in de strijd ,een verschrikkelijke mooie crosspass in de benen . Je geef nooit op ,jij bent het voorbeeld waar de jeugdopleiding voor zou moeten staan . Ik zie een hele mooie carrière voor jou weggelegd . Zal niet lang meer duren voor er een europese hoogvlieger zich meld in de Kuip. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Transferwaarde gestegen naar 45 miljoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lichtpuntje, zag ook wat mooie bewegingen bij Teixera |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Malacia is zeker een lichtpuntje. Altijd volle inzet. Snel, drang naar voren. Hij doet een beetje aan Royston Drenthe denken, maar dan speelt hij slimmer. En speelt ook wel eens slecht, maar toont mentale weerbaarheid. |
|
|
|