|
|
piet de paler
|
|
|
Meer dan 12 clubs........ Geen woorden maar daden..iets met ....valse hoop en weinig opbrengen door vreemde constructies in contracten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
zal wel een late transfer worden zodat alle gescoute vervangers bezet zijn .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 - 13:15 schreef kriebel70 het volgende:zal wel een late transfer worden zodat alle gescoute vervangers bezet zijn .. Dat zou heel dom van Feyenoord zijn om hiermee te wachten, op 100% dat ie gaat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als dank voor bewezen diensten gratis de deur uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Schop ik Arnesen zo hard dat ie in Denemarken beland |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind t maar niks dat hij gaat ,maar goed t is niet anders . Zolang Feyenoord maar een heel mooi bedrag gaat ontvangen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vroeg of laat gaan ze eigenlijk allemaal, misschien Jens als enige recente uitzondering. Het enige wat je kan doen is in samenspraak een mooi moment/bedrag uitzoeken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 - 16:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vroeg of laat gaan ze eigenlijk allemaal, misschien Jens als enige recente uitzondering. Het enige wat je kan doen is in samenspraak een mooi moment/bedrag uitzoeken. Ja het is toch altijd wat krijg je er voor terug . Velen denken daar soms te makkelijk over denk ik weleens . Moet er wel bijzeggen dat ik meer vertrouwen heb in onze huidige TD dan de vorige. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 - 16:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja het is toch altijd wat krijg je er voor terug . Velen denken daar soms te makkelijk over denk ik weleens . Moet er wel bijzeggen dat ik meer vertrouwen heb in onze huidige TD dan de vorige. Wellicht ja, al verkocht de vorige na het kampioensjaar ook wel redelijk. Zat hem toen meer in de aankopen die niet uit de verf kwamen. En er bleef een hoop geld liggen voor bv Jorgensen natuurlijk.
Anyway, belangrijke zomer, want je kan niet iedereen laten vertrekken, zonder sportief een te grote stap terug te zetten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou hij voor Engeland niet te licht zijn ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als ik die beulen zie , in de U.K is hij maar een klein mannetje, denk jij daar anders over dan ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oh. Nee i, dacht dat je weer grapte..vond het lullig dat nog niemand had gelachen vandaar m’n reactie.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Speelt daar met lood in zijn schoenen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 - 17:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Wellicht ja, al verkocht de vorige na het kampioensjaar ook wel redelijk. Zat hem toen meer in de aankopen die niet uit de verf kwamen. En er bleef een hoop geld liggen voor bv Jorgensen natuurlijk. Anyway, belangrijke zomer, want je kan niet iedereen laten vertrekken, zonder sportief een te grote stap terug te zetten. Dat is ook weer waar, en ik ben ook erg benieuwd hoe het er allemaal uit gaat ziet in het volgend seizoen . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Malacia kan overal spelen. Die jongen is intelligent, overschat zichzelf niet en is super leergierig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2022 - 12:51 schreef Stylzz het volgende:Malacia kan overal spelen. Die jongen is intelligent, overschat zichzelf niet en is super leergierig. Nieuwe gitarist voor Coldplay dus |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha maar Stylzz heeft wel gelijk . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Coldplay is natuurlijk muzikale diarree |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zo dan, kan vereenvoudigd worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het word er niet beter op idd . Maar hun eerste album blijft geweldig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Een aantal nummers zijn steengoed zelfs |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2e album ook nog wel creatief. Daarna vlakke consumptietroep geworden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vanavond staat hij waarschijnlijk weer op Carrasco , dat gaat weer een heerlijke class worden met het oefenduel tegen atletico madrid in gedachte |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toch wel vaak zo bij de veel bands helaas. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En gewoon op de bank hé bij nl elftal. Want captain pacemaker moet spelen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja maar dat geeft niks |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Malacia kan bij oranje veel bij leren. Hij moet even goed kijken naar Blind en wat het betekent wanneer je overzicht houdt aan de bal. Als hij zich daarin ontwikkelt dan wordt het een grote. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2022 - 17:57 schreef CobusIII het volgende:Malacia kan bij oranje veel bij leren. Hij moet even goed kijken naar Blind en wat het betekent wanneer je overzicht houdt aan de bal. Als hij zich daarin ontwikkelt dan wordt het een grote. Blind heeft de afgelopen 2 jaar nog nooit zo'n makkelijke wedstrijd gespeelt als gisteren. Toen kleine Dries in het veld kwam was het ook meteen over. Denk dat Tyrrel dat ook wel gezien heeft haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2022 - 17:57 schreef CobusIII het volgende:Malacia kan bij oranje veel bij leren. Hij moet even goed kijken naar Blind en wat het betekent wanneer je overzicht houdt aan de bal. Als hij zich daarin ontwikkelt dan wordt het een grote. Misschien slijmen ze hem ook wel naar 020 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler