|
|
de bluffer
|
|
|
Moet veel rustige worden aan de bal en niet zo dom rennen met die bal was heel matig gisterenavond |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2019 - 12:35 schreef de bluffer het volgende:Moet veel rustige worden aan de bal en niet zo dom rennen met die bal was heel matig gisterenavond Eens hoor wat was ie slecht he..zet dan Verdonk maar neer.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zit weinig tactisch vernuft bij. Ik weet niet in welke mate dat aan te leren is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Weinig..zeg maar helemaal niks..denk dat ie beter kan sjoelen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Opdonderen,jullie allemaal. Dis een topic voor de echte zieners en kenners .. Wannebees gaan maar op de Sven van Beek topic kijken ok !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hup Tyrell! Hup Sven!
Mag dat ook? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Te druistig nog. Iets van oogkleppen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat moet maar Sven supporten we in het Sven topic ,opzouten Henk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Schei toch uit joh,ed oorklep |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dit doet mij natuurlijk veel verdiet. ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Beter niet geven, rent ie alleen maar vooruit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha Tyrell het vuurvliegje in het donkere moeras. Tyrell is de Lach van Zuid.. Zwarte koffie,extra sterk! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2019 - 13:52 schreef Leon FR1908 het volgende:Opdonderen,jullie allemaal. Dis een topic voor de echte zieners en kenners .. Wannebees gaan maar op de Sven van Beek topic kijken ok !!! Heerlijk,dit..d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2019 - 14:12 schreef Leon FR1908 het volgende:Hahaha Tyrell het vuurvliegje in het donkere moeras. Tyrell is de Lach van Zuid.. Zwarte koffie,extra sterk! Dikke stront door een trechter bedoel je zeker... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2019 - 13:52 schreef Leon FR1908 het volgende:Opdonderen,jullie allemaal. Dis een topic voor de echte zieners en kenners .. Wannebees gaan maar op de Sven van Beek topic kijken ok !!! Hup Sven, scoort toch veel meer dan nietsnut Tyrell.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eigenlijk is het een prutser Zoals AL onze verdedigers, behalve Bartje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar Bartje is ook een Zeeuw he.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Reactie op Leon:
Haha, maar wel eens. Is een jongen waar enorme energie en wil van uit gaat. 19 jaar slechts, moet nog wat meer oog voor zijn teamspelers krijgen en rustiger worden.
Maar wel zo'n generatie waar Stam hopelijk veel meer op gaat inzetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 april 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb J heet nu over Bartje ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Alleen meestal in t verkeerde doel... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, ik word niet heet van Bartje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: (Niet zeggen joh dat weet Lee toch niet..)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 april 2019 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Als je ziet wat Bart brengt ipv koekoek.. Ik snap niet dat zo iemand mag starten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bekijk het lekker allemaal pfffff |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2019 - 13:52 schreef Leon FR1908 het volgende:Opdonderen,jullie allemaal. Dis een topic voor de echte zieners en kenners .. Wannebees gaan maar op de Sven van Beek topic kijken ok !!! haha, vind hem een best ventje, gun het hem van harte, maar hij doet me hier aan denken:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 april 2019 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kappuh he T,dit had ik zeker van jou niet verwacht |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ga lekker allemaal andere topics bevuilen. Maar laat het topic van vuurvliegje en de lach van Zuid met rust. Malacia///held!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 14 april 2019 - 14:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Ga lekker allemaal andere topics bevuilen. Maar laat het topic van vuurvliegje en de lach van Zuid met rust. Malacia///held!!! Ach lul niet zo stom man hoe kan jij dat nou weten, jij kan nog niet eens over de boarding kijken zonder krukje.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: quote:Op zondag 14 april 2019 - 14:36 schreef Leon FR1908 het volgende:Ga lekker allemaal andere topics bevuilen. Maar laat het topic van vuurvliegje en de lach van Zuid met rust. Malacia///held!!! hahaha, ok je hebt me overtuigd.
Malacia//held//nieuweGio
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 april 2019 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ga toch weg jij joh,topic bevuilert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tis toch ook gewoon Nelom 2.0.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
2.0 is toch de verbeterde versie ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja maar dat kan ook niet slechter.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: De lach van zuid is ook wat waard als je die chagrijnige koppen van Jorgensen of Clasie ziet. ;)
En wie heeft het over een basisplek. Je kan ook lachen op het bankie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij doet mij Haps binnen 5 seconde vergeten .. Zo'n lach is goud waard,daarbij blijft hij nog heel ook elke keer.
Mooie topic aanpassing :-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had er eerst het lachertje van Zuid van gemaakt maar dacht nee kan ik niet maken straks gaat ie wenen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wereldtopic ,we all ❤ the smile of roffa south |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Idd Nelom 2.0! Kan er geen kut van! |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Dat vind ik wel meevallen. Als je hem goed begeleid dan heb je echt wel wat aan hem. Het is inderdaad af en toe wat onbesuisd en ondoordacht. Maar hij brengt tenminste wel altijd strijd, heeft een goede actie en hij is behoorlijk snel.
Daarnaast is hij 19 jaar en kan absoluut beter worden. Vorig jaar was hij nog onze uitblinker in de Champions League. |
|
|
|