|
|
van geil
|
|
|
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gezichtje voor een beschuit reclame. Als je Larsson, malacia,en toornstra naast elkaar zet heb je horen zien en zwijgen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Malacia naast Kelly. Duo penotti
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juli 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ja dat klopt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juli 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Toch vind ik het een mooi mannetje.
Hij heeft in ieder geval een waanzinnige drive. Het is één van de weinige spelers van Feyenoord bij wie je het gevoel hebt dat ze niet met de handrem erop lopen te voetballen. Hij is razend snel en heeft een goede techniek. Alleen die verrekte onzorgvuldigheid.
Stam zou in staat moeten zijn een fantastische linksback van hem te maken. De basisvaardigheden heeft hij. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 21 juli 2019 - 11:04 schreef Frstu het volgende:Toch vind ik het een mooi mannetje. Hij heeft in ieder geval een waanzinnige drive. Het is één van de weinige spelers van Feyenoord bij wie je het gevoel hebt dat ze niet met de handrem erop lopen te voetballen. Hij is razend snel en heeft een goede techniek. Alleen die verrekte onzorgvuldigheid. Stam zou in staat moeten zijn een fantastische linksback van hem te maken. De basisvaardigheden heeft hij. Eens. Zal ook moeten, want het alternatief speelt nooit een heel seizoen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Speelt met plezier, zouden meer voetballers moeten doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens! Daarbij vind hij zijn haar en schoenen niet belangerijker als zijn prestaties. Vind ik ook mooi aan hem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Basisplaatsje donderdag,want ik word nerveus van Haps. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik weet nog steeds niet wat ik moet denken van Haps. Is hij nou redelijk,of redelijk slecht. Ja ik ben een liefhebber van Malacia en ik denk dat ik ook 1 van de weinige bent die hem ook beter vind dan Haps. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 19:33 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik weet nog steeds niet wat ik moet denken van Haps. Is hij nou redelijk,of redelijk slecht. Ja ik ben een liefhebber van Malacia en ik denk dat ik ook 1 van de weinige bent die hem ook beter vind dan Haps. Nee hoor, vind Malacia ook wel iets beter. Maar eigenlijk vind ik Verdonk de back met de meeste voetbalintelligentie... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 19:33 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik weet nog steeds niet wat ik moet denken van Haps. Is hij nou redelijk,of redelijk slecht. Ja ik ben een liefhebber van Malacia en ik denk dat ik ook 1 van de weinige bent die hem ook beter vind dan Haps. Denk dat ze elkaar niet veel ontlopen. Malacia misschien de betere voetballer denk ik. Maar allebei te druistig in hun acties. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 19:40 schreef CobusIII het volgende:[..] Nee hoor, vind Malacia ook wel iets beter. Maar eigenlijk vind ik Verdonk de back met de meeste voetbalintelligentie... Ook Verdonk vind ik beter idd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verdonk! Blijft nog het meest anoniem in het hele gezelschap. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 19:40 schreef CobusIII het volgende:[..] Nee hoor, vind Malacia ook wel iets beter. Maar eigenlijk vind ik Verdonk de back met de meeste voetbalintelligentie... Hahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit is toch een vrolijk topic? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die kunnen wij snel om zeep helpen als het moet Henk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee. Ik vind die Malacia een hele slechte voetballer. Cashen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hier heb je artsen voor, beste Renaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, hij waARvan wij de naam niet noemen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wat een zelfbevlekking! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die lach is er wel af denk ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Komt terug let maar op, is echte een groeibrilliant. Is erg omstuimig maar heeft snelheid texhniek en is jong |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rustig brengen Leon, is nu nog te goed voor de rest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Weg ermee ongecontroleerde verdediger |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Onzin snel , als hij gevontroleerd speelt goed. Ja is soms omstuimig maarvdaarvoor speelt hij bij Feyenoord en niet bij Barcelona. En die rode kaartjes ach Berghuis staat er ook in met een topsalariis. Ik vind dat Tyrelle nog een kans moet krijgen veel slechter kan het niet je moet wat proberen, zelfs de terugkeer van Jan Arie moet je herover wegen nogmaals slechter dan dit jkan niet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Raar wel geselecteerd jong Oranje een geen kans ij Feyenoord 1 |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Krijgt zijn kansen toch? Houdt zich misschien goed stand tegen jongens, maar moet zich nog verder ontwikkelen om het consequent tegen mannen te laten zien.
Volgens mij was hij nog niet afgeschreven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doe mij Haps maar voorlopig.
Malacia had verder kunnen zijn maar helaas, de voetbalpiramide gemist. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lood om oud ijzer momenteel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Afgelopen zondag had ik jou gelijk gegeven , Ik zou hem lekker laten staan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb best genoten van zijn acties naar voren langs de lijn, jammer dat het rendement uitbleef van medespelers. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2019 - 10:13 schreef VVout het volgende:Heb best genoten van zijn acties naar voren langs de lijn, jammer dat het rendement uitbleef van medespelers. Hij of Haps maakt niets uit Haps kosstte alleen vijf miljoen. Zou één van de twee verkopen dat is geldvernietiging. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2019 - 10:13 schreef VVout het volgende:Heb best genoten van zijn acties naar voren langs de lijn, jammer dat het rendement uitbleef van medespelers. Je zal er als linksbuiten maar voor voetballen. Knettergek zou je ervan worden. Wat een voetbal intellect is deze Malacia toch. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als ik ons forum lees is iedere speler kut,elk bestuurslid kut, Elke visie kut, elk idee voor stadion kut, we willen onrust rondom de club dat is kut, Iedereen op het forum met een ander idee of commentaar kut,elke pers muskiet vind alles kut, Verbod op vuurwerk in het stadion kut, rascisme maatregelen kut Supporters die vechten en snuiven en slikken kut.
Ik heb een idee gewoon niet meer gaan Ik ga altijd ook al is het kut, het blijft mijn ploeg en wat de meeste vinden intereseert me geen kut. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2019 - 12:04 schreef piet de paler het volgende:Als ik ons forum lees is iedere speler kut,elk bestuurslid kut, Elke visie kut, elk idee voor stadion kut, we willen onrust rondom de club dat is kut, Iedereen op het forum met een ander idee of commentaar kut,elke pers muskiet vind alles kut, Verbod op vuurwerk in het stadion kut, rascisme maatregelen kut Supporters die vechten en snuiven en slikken kut. Ik heb een idee gewoon niet meer gaan Ik ga altijd ook al is het kut, het blijft mijn ploeg en wat de meeste vinden intereseert me geen kut. Ik begrijp nu waarom je jezelf zo noemt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar het is wel de waarheid .....in mijn ogen |
|
|
|