|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 november 2019 - 12:04 schreef piet de paler het volgende:Als ik ons forum lees is iedere speler kut,elk bestuurslid kut, Elke visie kut, elk idee voor stadion kut, we willen onrust rondom de club dat is kut, Iedereen op het forum met een ander idee of commentaar kut,elke pers muskiet vind alles kut, Verbod op vuurwerk in het stadion kut, rascisme maatregelen kut Supporters die vechten en snuiven en slikken kut. Ik heb een idee gewoon niet meer gaan Ik ga altijd ook al is het kut, het blijft mijn ploeg en wat de meeste vinden intereseert me geen kut. Erg positief stuk. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Je hebt gelijk Piet altijd blijven gaan de spelers verdienen steun de trainers. Toch ben ik van mening dat links of rechtsom wij als supporters een statement moeten maken tegen het jarenlange mismanagement van onze club en de verwachtingen die worden gecreëerd heb alles al meegemaakt zelfs met trillende handen en de tranen in mijn ogen de Haagsche Courant of AD pakken of we niet failliet waren.
Op bestuurlijk vlak of het nu bestuur, de VVF of de RVC is zie ik nu hetzelfde gebeuren al zijn wij nu rijker en hebben we betere spelers, dan vind ik dat wij in actie moeten en mogen komen zelfs clubmensen als Gio en Kuyt worden beschadigd terwijl dat zooitje maar op het pluche blijft ja dikke lul drie bier .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 november 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feyenoord is finacieel gezond dus komt wr weer aan doet niet ter zake. Wel als je dure aankopen gaat doen met geleend geld, |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat
Doet mij goed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 november 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Malacia en Haps zijn allebei goede backs. Jammer dat ze op dezelfde positie spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lekker laten staan ,ik moet altijd lachen als hier geschreven word dat hij druistig is. Wat is Haps dan wel niet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Weer slechte keuzes bij verdedigen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lekker laten staan. Alleen sneller wisselen op het middenveld Dick,al word je ook niet zo gelukkig van Tapia en Ayoub |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Blijft nauwelijks overeind tegen 1 van de slechtste ploegen van de eredivisie. Ik weet dat het eigen kweek is, maar hij verdedigt regelmatig gewoon slecht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toppertje. Veel laten spelen,zie er meer in dan Haps |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 - 19:15 schreef MightyAce het volgende:[..] "En is het een keertje niet kut, dan is het wel klote" -Jeroen van Merwijk Het leven (van Haps) is kut. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan wel z’n uitgedroogde waar niet doorheen te prikken valt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zeker. Maar moet er echt uit nu. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toppertje is het .. Overigens een onterechte gele gekregen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Je kunt enthousiast zijn over zijn potentie. Maar toch niet over zijn spel vandaag? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Topper, geeft niet op en durft te forceren en ja dan gaat het ook wel eens raar fout. Lekker laten lullen die azijnpisserts. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als een speler niet goed speelt...
....Speelt ie niet goed.
En de week daarop.....
....zien we dan wel weer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Had gehoopt dat ie verder zou zijn. Maar hij heeft wel een prima voorzet. Al meerdere assists uit gekomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2019 - 21:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Had gehoopt dat ie verder zou zijn. Maar hij heeft wel een prima voorzet. Al meerdere assists uit gekomen. Wat dacht je van zojuist, perfect! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niks mis mee. Bewaart goed het overzicht in dit soort situaties. Maar er gaat verder nog wel een hoop fout bij hem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verdedigen is gewoon niet zijn ding! |
|
|
|
|
divan
|
|
|
Malacia is een leuk spelertje maar het 1ste komt ie nog zeer veel te kort, onzeker, kan lastig anticiperen bij balontvangst, reageert te laat bij balverlies noem maar op, noem het bij de naam en prijs hem nog niet de hemel in, jochie moet nog zeer veel leren maar liever op jeugd niveau |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien wel n linksbuiten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Middenveld denk ik. Vooral in een 4-4-2. Enorm veel longinhoud. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik denk eigenlijk dat hij op alle plekken net wel wat mist. Maar laat me graag verrassen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Op deze leeftijd kun je nog veel leren! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zeker. En vertrouwen, ritme en strak dieet doen wonderen ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Deze zomer vervanger zoeken, deze jongen heeft 't niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toppertje ,contract verlengen en opwaarderen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens met Ace. Babyboy.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 december 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens met de verslaggever,speelde een sterke wedstrijd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens met Leon, Henk, Ace en de verslaggever |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Eens met ar en de stagiair van teletekst |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij is in ieder geval fit das ook wat waard dit seizoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is Verdonk nog van Feijenoord? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou, laten we bij een keuze blijven. Twijfel gaat Malacia niet helpen een betere speler te worden en van fouten te leren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja wordt gehuurd door FC List en Bedrog |
|
|
|