|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Succes man in Marbella en hopelijk zie we je vlot debuteren in het eerste.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mats Knoester: ''Dat is een kippenvelmoment''
Mats Knoester werkte met de benefietwedstrijd tegen Dordrecht zijn eerste volledige wedstrijd in een goed gevulde Kuip af. "Dat was natuurlijk hartstikke mooi. Daar wacht je al hartstikke lang op en op dat moment... dat is fantastisch. Je hebt altijd puntjes die je beter kunt doen, maar het is altijd lekker als je de nul houdt. Voor mijn ervaring is dit goed en daar ben ik hartstikke blij mee.
Ondanks het feit dat het 'slechts' om een vriendschappelijke wedstrijd ging zag de verdediger toch een beetje tegen de wedstrijd op. "Daarvoor had ik natuurlijk een behoorlijke spanning, da's logisch, maar na de wedstrijd, als je dan zo'n rondje loopt: dat is een kippenvelmoment."
De verdediger kent zijn eigen specifieke kwaliteiten en tekortkomingen. "Ik ben fysiek wel sterk, heb een goede pass in de benen, maar dat moet allemaal nog wel beter."
(https://youtu.be/gWt4vrXYBYc) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mats Knoester mag op huurbasis vertrekken
Mats Knoester komt voorlopig niet voor in de plannen van Giovanni van Bronckhorst voor volgend seizoen: de centrale verdediger mag verhuurd worden. RKC Waalwijk, FC Den Bosch en FC Dordrecht hebben inmiddels interesse getoond.
Knoester heeft nog een contract tot 2018 en mag in die verhuurperiode ervaring op gaan doen, aldus het Brabants Dagblad. Feyenoord heeft met geen van de drie clubs een samenwerkingsverband. Martin van Geel legt uit: "Dat kan ook niet. Een speler die verhuurd mag worden om ervaring op te doen beslist uiteindelijk altijd zelf waar hij gaat spelen." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook hier, elke wedstrijd dat hij speelt, n bedrag van de huursom af. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dan zal hij niet aan de verwachtingen voldoen want in de selectie lijkt nog een cv er bij mij toch echt geen overbodige luxe. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schijnt wel een groot talent te zijn, maarja word je dan verhuurd aan zulke clubs..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 mei 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 21 mei 2017 - 10:32 schreef MMM het volgende:Schijnt wel een groot talent te zijn, maarja word je dan verhuurd aan zulke clubs.. Ja ze zouden aan eredivisie clubs verhuurd moeten worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Of bovenste clubs JL. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens!Maar weet jij nou of het nog doorgaat dat Feyenoord ook de JP instroomt? Lijk mij wel erg interessant voor de club |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 mei 2017 - 10:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eens!Maar weet jij nou of het nog doorgaat dat Feyenoord ook de JP instroomt? Lijk mij wel erg interessant voor de club Vanaf 2018-2019
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 mei 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooi want dan kunnen ze vanaf dat moment meer investeren in talenten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is nog maar de vraag of dat ze in stromen in de JP. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De jonge teams starten toch 1 divisie lager? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Volgens mij was dat wel al beklonken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik had gelezen dat veel clubs protest hebben aangetekend . En het kan alleen met goedkeuring van de clubs, omdat het verjaard is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou kunnen, ze gaan in ieder geval de pyramide in. Kan ook hoofdklasse worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Langdurige blessure Van Beek zet streep door verhuur Knoester'
Mats Knoester lijk toch niet verhuurd te gaan worden. Dit schrijft KuipTalk. De verdediger zou eerst op huurbasis elders minuten gaan maken, maar door de langlopende blessure van Sven van Beek heeft Feyenoord hier een streep doorheen gezet.
Volgens het doorgaans goedgeïnformeerde Twitter-account had RKC Waalwijk zich graag tijdelijk versterkt met de 18-jarige Knoester. De Rotterdammers wezen het aanbod van de club uit de Jupiler League echter af. Onlangs verlengde de verdediger, afkomstig uit de jeugdopleiding van Feyenoord, zijn contract tot medio 2020. Tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen maakte Knoester geen deel uit van de selectie van het eerste elftal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zo komen we nooit verder om onze talenten 040 en 020 doen het beter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Knoester is - met alle respect - niet het allergrootste talent. Als centrale verdediger is Geertruida (of Lewis) waarschijnlijk beter.
Als linksback is Malacia verder.
Maar je weet nooit hoe Knoester zich ontwikkelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als dat nou zo is, waarom verleng je hem dan eerst met 2 jaar ? En wat brengt hij op nu dan ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat men blijkbaar potentie zag wat er niet uit kwam |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Kan ook ja. Of geld wilde verdienen?
Denk twee ton. En wellicht nog een goed percentage bij doorverkoop?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 januari 2019 door Frstu -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 17 januari 2019 - 18:45 schreef Frstu het volgende:Knoester is - met alle respect - niet het allergrootste talent. Als centrale verdediger is Geertruida (of Lewis) waarschijnlijk beter. Als linksback is Malacia verder. Maar je weet nooit hoe Knoester zich ontwikkelt. En Hendriks? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 17 januari 2019 - 18:45 schreef Frstu het volgende:Knoester is - met alle respect - niet het allergrootste talent. Als centrale verdediger is Geertruida (of Lewis) waarschijnlijk beter. Als linksback is Malacia verder. Maar je weet nooit hoe Knoester zich ontwikkelt. Twintig en nooit een wedstrijd in t eerste |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Evenwel vreemd om op z'n 18e te verlengen. Da's wel erg laat om te zien of die jongen kan blijven aanhaken. Verhuur was kennelijk geen optie....
M.i. toch een gevolg van dat akkefietje met broertje Summerville. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk inderdaad dat hij vooral zelf weg wilde, dat lees je ook een beetje in zijn interview |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Denk ik ook als je ook geen kans krijgt dan gebeurd dit wel jammer Hij gaat het wel maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 januari 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nette oplossing en dan vooral voor deze jongen hoop dat hij aan spelen toe komt en wie weet word het wel een met terugkoop of doorverkoop !! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|