|
|
Leon FR1908
|
|
|
De eerste kijktip gaat over shinji Ono.
De FOX Sports DOC ‘Shinji – Japanse voetbalkunst in De Kuip’ gaat zondag om 21:00 uur in première. De titel voor de 55 minuten durende documentaire over Shinji Ono is treffend gekozen, want in vier seizoenen betoverde de Japanse middenvelder De Kuip meer dan eens met fraaie acties. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Compliment Leon. Gat in de topicmarkt gevuld. Sociaal mensenkind! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als Feyenoord Ono belt stapt hij gelijk op het vliegtuig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kijk tip: Shaving Ryans private Schindlers Fist |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Well that escalated quickly |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Allways sex, sex is the message for peace. Make love not war |
|
|
|
|
ar
|
|
|
And dildo's with built in cam's |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
And battery those are not included |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mensen met een chronisch gebrek aan fleppen denk ik, om in jeugdtermen van sommigen te blijven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach het aantal keren Fleppen wordt minder maar de kwaliteit hoger beter lekkerder...... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Narcos op netflix ,is een prima kijktip |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Raspberry met Kodi aan mijn tv geplugged, raak je niet uitgekeken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Puike serie, al gezien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En Pablo Escobar? Is minder commercieel maar zeker niet minder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: zelfde. Heb Een mxq pro met Kodi |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
O zo'n ding...Ik hoor daar verschillende dingen over..Werkt het goed? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hmmm...Ook maar eens overwegen. Een chromecast is ook niet alles. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nog een ? nee , die heb ik niet gezien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En Homeland gezien? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Deze is een aanrader...5 sterren serie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zal m eens opzoeken, even kijken waar het over gaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oh , wacht even, die heeft de vrouw gezien, heb wel eens stukjes meegekeken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Soms op het puntje van je stoel bij deze serie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Film. kill the Irishman |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is prima. Niet duur ook, alleen jammere dat je blijft hobbyen met Kodi. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is deze op netflix? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat ik het gezien heb.. Pas zelfs ,alle nieuwe releases pak ik meteen ...Vanaf 3 sterren Maar ga ff checken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van den Herik: ''Daarom ook wel een beetje triest''
Jorien van den Herik komt aanstaande zondag in Andere Tijden Sport uitgebreid aan het woord over het laatste kampioenschap van Feyenoord. De oud-voorzitter, die achter zijn naam twee kampioenschappen, vier KNVB Bekers en één UEFA Cup heeft staan, wil bij hoge uitzondering meewerken aan het sportprogramma.
Van den Herik heeft jaren niet gesproken met de pers. Nu maakt hij een uitzondering. ''Omdat het het laatste kampioenschap, tot op heden, van Feyenoord is. En het was ook een fantastisch elftal. Goeie jongens. Een goeie herinnering. En toen Leo Beenhakker mij vroeg, dacht ik: waarom niet?'' geeft Jorien van den Herik aan in gesprek met de NOS.
''Peter van Vossen, Chris Gyan. Ik hoef niet eens te denken van: wie was dat ook alweer? Van Gastel, Kornejev. Het is geweldig om al die spelers te zien. En om het publiek te horen. En het is daarom ook wel een beetje triest dat je nu al in 2016 bent. Of 2017 zelfs. Dat je dat publiek niet meer hebt kunnen geven. Ik denk dat het wel tijd wordt dat wij kampioen worden.''
Mocht de Coolsingel dit jaar weer vollopen, dan wordt bij Van den Herik thuis de champagne ontkurkt. "Ze staan altijd koud in de koelkast."
Zondag om 22.15 uur op NPO 1: Feyenoord: de Coolsingel liep vol |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
GKL...gaan we wel even kijken uiteraard. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie t wel in mei ergens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2017 - 13:25 schreef RenatoBos het volgende:Van den Herik: ''Daarom ook wel een beetje triest''[ afbeelding ] Jorien van den Herik komt aanstaande zondag in Andere Tijden Sport uitgebreid aan het woord over het laatste kampioenschap van Feyenoord. De oud-voorzitter, die achter zijn naam twee kampioenschappen, vier KNVB Bekers en één UEFA Cup heeft staan, wil bij hoge uitzondering meewerken aan het sportprogramma.Van den Herik heeft jaren niet gesproken met de pers. Nu maakt hij een uitzondering. ''Omdat het het laatste kampioenschap, tot op heden, van Feyenoord is. En het was ook een fantastisch elftal. Goeie jongens. Een goeie herinnering. En toen Leo Beenhakker mij vroeg, dacht ik: waarom niet?'' geeft Jorien van den Herik aan in gesprek met de NOS. ''Peter van Vossen, Chris Gyan. Ik hoef niet eens te denken van: wie was dat ook alweer? Van Gastel, Kornejev. Het is geweldig om al die spelers te zien. En om het publiek te horen. En het is daarom ook wel een beetje triest dat je nu al in 2016 bent. Of 2017 zelfs. Dat je dat publiek niet meer hebt kunnen geven. Ik denk dat het wel tijd wordt dat wij kampioen worden.'' Mocht de Coolsingel dit jaar weer vollopen, dan wordt bij Van den Herik thuis de champagne ontkurkt. "Ze staan altijd koud in de koelkast." Zondag om 22.15 uur op NPO 1: Feyenoord: de Coolsingel liep vol Topper. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ga ik lekker voor zitten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zeker ook ,mooie kijktip Renato! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leuk voor integratie ; Michiel de Ruyter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die vond ik echt leuk om te zien. Wel raar is dat de slag om kijkduin niet bij Kijkduin plaatsvond, maar bij Den Helder.Je zou denken dat ze het dan de slag om Den Helder hadden moeten noemen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Kijkduin is ook een hoge uitkijkduin bij Den Helder :-) |
|
|
|