Op zaterdag 11 januari 2020 - 21:23 schreef Gerard_FR het volgende: Shelby American, unieke film over Carroll Shelby. De man die Ferrari zoek reed met de Ford Shelby GT.
Op zaterdag 11 januari 2020 - 22:53 schreef Fart het volgende: Net Dracula eindelijk af kennen kijken. Voor mij een beetje een anti climax. Had er iets meer van verwacht.
Nog een kijktip. Messiah. Bijzondere serie. Beetje te vergelijken met het eerste seizoen van Homeland. Maar verwacht geen kopie daarvan. Maar als het je ligt, een boeiende serie.
Op zondag 12 januari 2020 - 00:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende: Nog een kijktip. Messiah. Bijzondere serie. Beetje te vergelijken met het eerste seizoen van Homeland. Maar verwacht geen kopie daarvan. Maar als het je ligt, een boeiende serie.
Ja is goed T ,nu 2 afleveringen gezien en vind het een prima serie.
Op zondag 12 januari 2020 - 00:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende: Nog een kijktip. Messiah. Bijzondere serie. Beetje te vergelijken met het eerste seizoen van Homeland. Maar verwacht geen kopie daarvan. Maar als het je ligt, een boeiende serie.
Gezien en klaar was echt top ,gisteren begonnen aan de nieuwe afleveringen van the blacklist maar vind het niet zo boeiend meer
Gezien en klaar was echt top ,gisteren begonnen aan de nieuwe afleveringen van the blacklist maar vind het niet zo boeiend meer
Heb ook net seizoen 6 van Blacklist gezien. Had precies hetzelfde. Het leuke is er wel een beetje vanaf inderdaad. Tis nog net het aanzien waard, maar het duurt en het duurt maar. Ook omdat het 22 afleveringen per seizoen zijn. Je ziet veel dezelfde patronen ook weer terugkomen, omdat ze van gekkigheid niet meer weten wat nu weer te verzinnen. Zonde, want ik vond het echt een prima serie. Maar het is enorm gerekt nu. Tijd om er punt achter te zetten zou je denken. Maar er is al een seizoen 7 (al is die nog niet op Netflix).
En Messiah was knap gedaan he? Vond het smaakvol in beeld gebracht en constant de spanning die werd vastgehouden. Ook een beetje de categorie less is more.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2020 door T-FeYeN00rD --
Overigens de Messias wat T opperden is ook een aanrader.
De dag dat de eerste aflevering op tv kwam heb ik hem gekeken, maar wegens tijdgebrek niet meer in door gegaan. Zal hem vanavond of morgen na het sporten weer oppakken.
Heb ook net seizoen 6 van Blacklist gezien. Had precies hetzelfde. Het leuke is er wel een beetje vanaf inderdaad. Tis nog net het aanzien waard, maar het duurt en het duurt maar. Ook omdat het 22 afleveringen per seizoen zijn. Je ziet veel dezelfde patronen ook weer terugkomen, omdat ze van gekkigheid niet meer weten wat nu weer te verzinnen. Zonde, want ik vond het echt een prima serie. Maar het is enorm gerekt nu. Tijd om er punt achter te zetten zou je denken. Maar er is al een seizoen 7 (al is die nog niet op Netflix).
En Messiah was knap gedaan he? Vond het smaakvol in beeld gebracht en constant de spanning die werd vastgehouden. Ook een beetje de categorie less is more.
Precies zoals je het omschrijft T ,ergens zonde van de serie. Ik denk dat ik wel de laatste 5 afleveringen van seizoen 7 ga kijken voor de afloop haha
Ja Messiah is echt knap gedaan,als je eenmaal in die serie zit wil je niet meer stoppen met kijken.
Precies zoals je het omschrijft T ,ergens zonde van de serie. Ik denk dat ik wel de laatste 5 afleveringen van seizoen 7 ga kijken voor de afloop haha
Ja Messiah is echt knap gedaan,als je eenmaal in die serie zit wil je niet meer stoppen met kijken.
hahaha, ik vrees dat seizoen 7 nog niet eens het laatste zal zijn. Althans die indruk kreeg ik eind seizoen 6.
Maar goed, als je niet verder kijkt, kan je overwegen alleen aflevering 19 van seizoen 6 te kijken. Dan ben je grotendeels op de hoogte van het grote verhaal (de draad die door de hele serie heen loopt). De rest van dit seizoen zijn min of meer verhalen op zich.
hahaha, ik vrees dat seizoen 7 nog niet eens het laatste zal zijn. Althans die indruk kreeg ik eind seizoen 6.
Maar goed, als je niet verder kijkt, kan je overwegen alleen aflevering 19 van seizoen 6 te kijken. Dan ben je grotendeels op de hoogte van het grote verhaal (de draad die door de hele serie heen loopt). De rest van dit seizoen zijn min of meer verhalen op zich.
Kan m niet meer aanzetten ,geen zin meer in T.
Ik kijk nu Atypical . Gaat over een autistische jongen die een vriendin wil,best lachen deze serie.
SF, kastenpolitiek, eeuwig leven dmv opslag van je zijn op een soort van schijf en je in ieder lichaam weer terug kan komen. Een alienras die de boel wat door de war schopt een boeiend verhaal, als je dit genre weet te waarderen.
Voor de mensen die er serieus over te zitten denken op eens ee; vakantie te boeken naar een Grieks eiland, wij boeken al jaren via Elizawashere...echt een aanrader..
Op zondag 22 maart 2020 - 15:49 schreef RenatoBos het volgende: Op aanraden van m’n maatje, een van de mooiere eilanden naar mijn mening in Griekenland.. [ filmpje ]
Mooi maat ,en dank je wel. Ga zo lekker even genieten van de beelden d:-))
Plaats een reactie:
Je naam (of nickname) (verplicht)
Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)