|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fierce creatures. Leuke film, net op netflix Monthy Pyhton |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
lacasa de papel - netflix serie drug lords - netflix serie (o.a. klaas bruinsma se2 ep4) the way back the legend of cocaine island the great war badr -videoland serie
nog veel meer maar dit is een begin |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
20.30 uur Veronica Inside |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
ga er niet naar kijken, doe ik al heel lang niet meer. Gasten krijgen een te groot podium. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo boeiend vind ik ze niet meer. Al lang niet meer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga eerst beestjes voeren dan vissen, dan slapen hahahaahah |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee. Ik vind ze eigenlijk heel vervelend. En kutmuziek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Genee is ook een ras NSB'er. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Inzicht komt met de jaren... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Bill Burr paper tiger.
Gelukkig heeft Netflix nog geen sponsers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2020 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik heb nu Amazone prime video, veel meer opties. Netflix gaat eruit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Met of zonder sponsors? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb allebei. Kost geen drol |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Voor 3 Euro nu al meer gezien dan 2 jaar Netflix. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Weet je wat shit is, dat je in één Europa in elk land eigen videorechten hebt. Zit je in Duitsland een één keer een film in het Duits te kijken en kan je omzetten natuurlijk naar Nederlands. Maar in Duitsland zijn er dan series weer niet beschikbaar in Nederland, dus blij er niets anders over dan met proxies te werken.
Fijn is dat, maar de laatste tijd weten ze die ook aardig te herkennen en gaat er steeds minder, en maar eenheid prediken in Brussel. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ik heb toen een maand proef genomen, alleen voor de serie The man in the high castle |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2021 - 12:37 schreef VVout het volgende:[..] Weet je wat shit is, dat je in één Europa in elk land eigen videorechten hebt. Zit je in Duitsland een één keer een film in het Duits te kijken en kan je omzetten natuurlijk naar Nederlands. Maar in Duitsland zijn er dan series weer niet beschikbaar in Nederland, dus blij er niets anders over dan met proxies te werken. Fijn is dat, maar de laatste tijd weten ze die ook aardig te herkennen en gaat er steeds minder, en maar eenheid prediken in Brussel. Wat heeft dit met Brussel te maken? netflix en andere stemmem hun aanbod af op het land waar ze uitzenden. Dan moet je netflix er op aanspreken... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2021 - 13:44 schreef CobusIII het volgende:[..] Wat heeft dit met Brussel te maken? netflix en andere stemmem hun aanbod af op het land waar ze uitzenden. Dan moet je netflix er op aanspreken... Dat heeft met de mediawetgeving te maken die Europees niet op een lijn is. Ieder land heeft daar zijn eigen clubje die om de bijdrages jammert. Ik heb er genoeg over gemaild, omdat ik er de pleuris in had dat ik iets niet af kon zien in het buitenland om het te weten. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Iemand hier met ervaring in optische HDMI kabels van 20 meter? De prijsverschillen zijn gigantisch maar de prestaties zijn gelijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2021 - 18:19 schreef Gerard_FR het volgende:Iemand hier met ervaring in optische HDMI kabels van 20 meter? De prijsverschillen zijn gigantisch maar de prestaties zijn gelijk. Weet je zeker dat je bij alle kabels 1.4 2.0 of 2.1 standaard hebt? Daar zitten toch meestal de verschillen die lopen van ca. 50€ tot 350€. Heb je al overwogen om met netwerkkabel te werken cat6, daar zijn ook redelijk wat mogelijkheden voor rond de 50-75€. Voor een beetje optische kabel zit je zeker al rond de 100 tot 150€ en als je dan toch iets doet dan liever goed hoe pijnlijk dan ook. Voor dat bedrag heb je een goede 4k oplossing maar in de toekomst overstappen naar 8k zit er niet in, z'n kabeltje kost al gauw 300€. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2021 - 20:33 schreef VVout het volgende:[..] Heb je al overwogen om met netwerkkabel te werken cat6, daar zijn ook redelijk wat mogelijkheden voor rond de 50-75€. Als je dat nu gaat vervangen/aanschaffen zou ik nu voor S/FTP cat7 gaan. Qua prijs niet schikbarend veel duurder, maar wel meer op de toekomst gericht. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ok, maar dan kost het ook weer meer. Het is een beetje wat je wil, heb uiteindelijk voor raspberry’s achter een monitor gekozen en met OBS streamlabs stuur ik wat ik wil via het netwerk of via delen van gps gegevens kan ik hiermee de huidige lokatie op diverse plaatsen aan boord weergeven via open CPN.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 maart 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Heb onlangs een LG OLED CX 48 Inch 120Hz aangeschaft, geweldige tv/monitor. Voor hardcore 4K gaming gaat ik het met een mini pc niet redden. Probleem is de PC staat 20 meter van de tv af. De kabels hebben allemaal 2.0 en ARC, prijsverschil 180 eurootjes. Wildwest die kabelboeren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 maart 2021 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2021 - 16:24 schreef VVout het volgende:Ok, maar dan kost het ook weer meer. Het is een beetje wat je wil, heb uiteindelijk voor raspberry’s achter een monitor gekozen en met OBS streamlabs stuur ik wat ik wil via het netwerk of via delen van gps gegevens kan ik hiermee de huidige lokatie op diverse plaatsen aan boord weergeven via open CPN. Tuurlijk, mee eens. Maar als je grof geld uit geeft aan een zo goed mogelijk systeem dan moet je m.i niet gaan korten op de weg die het aan stuurt. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2021 - 19:01 schreef Gerard_FR het volgende:Heb onlangs een LG OLED CX 48 Inch 120Hz aangeschaft, geweldige tv/monitor. Voor hardcore 4K gaming gaat ik het met een mini pc niet redden. Probleem is de PC staat 20 meter van de tv af. De kabels hebben allemaal 2.1 en ARC, prijsverschil 180 eurootjes. Wildwest die kabelboeren. Mijn advies: Koop wat jij er aan uit wil geven Koop je niet het beste van het beste, maar ben je er tevreden mee dan so be it. Wie maakt je wat.
Vindt je het bagger en heb je spijt van wat je kocht dan weet je gelijk waarop je niet moet besparen omdat je standaarden hoger liggen dan gemiddeld. Zo makkelijk kan het zijn.
Ga je op tweakers lezen dan moet je een jaar salaris uitgeven om tevreden te zijn. Vraag je het een amateur dan ben je met 1/10 al klaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 maart 2021 door Fart -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Misschien help dit je Gerard...
quote:Das ist nicht ganz richtig.
Ich hatte einige Kabel in 20-30m zu Hause (Inakustik, KabelDirekt, UGREEN und Avinity) und nur das Avinity durfte bleiben. Die Anderen Kabel hatten zu oft ihre Probleme: -Bildaussetzter -lange Handshakezeiten
Auf der Messe in Leipzig habe ich mich mit dem Produktmanager von Avinity Kabel unterhalten und ihm meine Erfahrung geschildert und auch ich sagte ihm "sind doch eigentlich alles die gleichen Kabel".
Darauf sagte er "das stimmt so nicht, Avinity ist der einzige Hersteller der einen Chipsatz aus Deutschland in seinen optischen Kabeln verwendet und auch ganz offiziell eine Zertifizierung von der HDMI.org besitzt. Bron http://www.hifi-forum.de/viewthread-83-4800.html |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelezen Gerard ook al is het Duits wat ik boven vond, een duidelijke reden. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik heb er al teveel over gelezen VV, het komt er gewoon op neer dat de apparaten die je aansluit goed communiceren, je moet gewoon proberen en mazzel hebben. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die kabels op amazon zijn zo goedkoop, dat moet dan wel een slechte chip zijn toch. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Denk dat je daar geen slechte keus in maakt Gerard. Je moet ergens beginnen om je standaard te bepalen. En je zit met deze kabel al wel tegen een wat hoger dan gemiddeld segment.
Weet niet waar je vandaan komt qua beeld en geluid, maar een gemiddeld persoon is hier al mee in zijn noppies. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eens hoor met die link, maar wat ik boven quote is wel een onderbouwd ervaringsbericht natuurlijk. Het begint en eindigt bij een chip die het signaal omzet en die van Avinity is door hdmi.org gecertificeerd. Misschien staan daar wat meer producenten op die page en heb je wat meer zekerheid dat het signaal goed wordt omgezet. Maar op zich ziet die van de kabelshop er niet slecht uit denk ik. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die certificering van hdmi.org schijnt nogal streng te zijn, voor een gemiddeld resultaat niet nodig volgens de berichten. Hoe dan ook we gaan het meemaken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben best benieuwd hoe het uitpakt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
ik ook, hou jullie op de hoogte. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Top. Ben benieuwd met jullie mee. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
TV en/of game console zijn toch je beste vrinden in deze tijden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En of, morgen weer een aflevering Snowpiercer kijken. Nu een beetje aan het gamen en op sm aan het hangen tussendoor. Misschien noch wat afleveringen van de nieuwe F1 serie kijken op Netflix en deel 2 van Sinner. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Jij ligt er vandaag niet vroeg in VVout haha
Ik zit te wachten op de nieuwe justice league snyder cut .. ben je voor 4uur en 2 minuten zoet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, nou dan ga ik er maar eens aan beginnen anders wordt het 4 uur ;) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Jij ligt nog aan wal of niet? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In het droogdok de laatste dingetjes aan het voorbereiden om er hopelijk weer snel tegen aan te kunnen gaan. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Vandaag kabel binnen en geïnstalleerd,2x de stekkers op de plavuizen vloer laten kletteren dus ze kunnen tegen een stootje.
Alles top, geen input lag, stutters, artifacts of ghosting, geen enkel verschil gemerkt tussen de 1 meter kabel en 20 meter glasvezel. Kan film nog niet goed testen op een MSI 1080 TI, wachten is tot de RTX 30xx enigszins betaalbaar en leverbaar worden om 4K video goed te testen. maar dat mag ook geen probleem zijn,draai nu op 1080p 120Hz gaming, dus 4K op 60Hz moet ook gaan.
Al met al een aanrader dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 maart 2021 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tnx voor info. heb de link ff opgeslagen in mijn fav's |
|
|
|