|
|
FR-Henk
|
|
|
After Life, met Ricky Gervais. Gortdroge humor en menselijk ongemak. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Echt jammer dat er geen nieuwe seizoenen meer gemaakt gaan worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb hem in mijn lijst gezet.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vanaf dinsdag weer nieuwe afleveringen van Snowpiercer op Flix zie ik :-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uitermate goed topic. Immers zelfde tv waarmee ieder Feyenoord kijkt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Yup prima serie . Ozark nu aan het kijken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Top. Wij kijken nu The Sinner |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Top dat er weer een nieuw seizoen is, zijn er ook aan begonnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ook het laatste seizoen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ga nu beginnen aan de nieuwe afleveringen daarvan !
Daarna de nieuwe afleveringen van Cobra kai . Dat is geen aanrader maar ik vind het wel een grappige serie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 februari 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Stay close aan het kijken. Eerste aflevering rommelig, 2de begint te boeien. Begin nu aan de 3de aflevering. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Best compilations Julia Ann |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kom nooit verder dan de 2de scene. Compilatie van 10 minuten is overmoedig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Interesseert me nou echt nooit die OS. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ieder zijn smaak. Ik vind t wel leuk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bobsleeën, skisport en ijshockey vind ik wel om te doen. Schaatsen vind ik niet te doen, de 5 en 10 km althans, de rest vind ik nog wel grappig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Shorttrack is spannend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 februari 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Leuk Idd. links en rechts een tikkie en je moment zoeken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Biatlhon , heb ik zelf ooit ook gedaan, gewoon skieen is knap , ik kan alleeen telemarken En schaatsen prachtig , maar blijf er niet voor thuis |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nooit van gehoord telemarken,moest ik opzoeken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een soort langlaufen/skieen, heb je nodig bij verplaatsingen , anders z ak je tot je nek in de sneeuw, Met stijgvellen kun je ook berg opwaarts, Is een van de oervormen van skieen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 februari 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Telemark skieen is volgens mij de techniek waarop het parel skieen is ontstaan in tief snee, telemark skieen is vele malen moeilijker dan normaal, paralel skieen en veel intensiever.
Ik vond het echt een kunst hoe ze dat doen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb filmpjes gezien, dat is hard werken inderdaad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pakt Nl gelijk n medaille? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schaatsen is echt zo saai zodra de afstand boven de 1500 komt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
3000 meter nu, met ontbijt erbij is t te doen. En n medaillekans. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2022 - 21:29 schreef pat het volgende:Telemark skieen is volgens mij de techniek waarop het parel skieen is ontstaan in tief snee, telemark skieen is vele malen moeilijker dan normaal, paralel skieen en veel intensiever. Ik vond het echt een kunst hoe ze dat doen Dat klopt maar de enige manier om je snel te verplaatsen ( Finse leger versloeg met deze snelle manier het Duitse leger) De andere manier is op de zgn laplanders ( lijkt op tennis rackets) maar is lang niet zo snel Als ik er aan terugdenk ben ik weer kapot,....... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 februari 2022 - 21:29 schreef pat het volgende:Telemark skieen is volgens mij de techniek waarop het parel skieen is ontstaan in tief snee, telemark skieen is vele malen moeilijker dan normaal, paralel skieen en veel intensiever. Ik vond het echt een kunst hoe ze dat doen Dat klopt maar de enige manier om je snel te verplaatsen ( Finse leger versloeg met deze snelle manier het Duitse leger) De andere manier is op de zgn laplanders ( lijkt op tennis rackets) maar is lang niet zo snel Als ik er aan terugdenk ben ik weer kapot,....... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker op Radio 1 op de achtergrond aan het luisteren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2022 - 10:21 schreef piet de paler het volgende:[..] Dat klopt maar de enige manier om je snel te verplaatsen ( Finse leger versloeg met deze snelle manier het Duitse leger) De andere manier is op de zgn laplanders ( lijkt op tennis rackets) maar is lang niet zo snel Als ik er aan terugdenk ben ik weer kapot,....... Ik heb het 1 x gedaan, piet je benen moet gvd erg goed zijn. Maar idd die finnen maken er echt een kunst van. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2022 - 10:21 schreef piet de paler het volgende:[..] Dat klopt maar de enige manier om je snel te verplaatsen ( Finse leger versloeg met deze snelle manier het Duitse leger) De andere manier is op de zgn laplanders ( lijkt op tennis rackets) maar is lang niet zo snel Als ik er aan terugdenk ben ik weer kapot,....... Ik heb het 1 x gedaan, piet je benen moet gvd erg goed zijn. Maar idd die finnen maken er echt een kunst van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 februari 2022 - 15:35 schreef pat het volgende:[..] Ik heb het 1 x gedaan, piet je benen moet gvd erg goed zijn. Maar idd die finnen maken er echt een kunst van. Pit is nog steeds een beetje atletisch, maar ja moest ook 4x in de week hardlopen, hibas, hahaah Nu nog 2x in de week, soms met vriendin, maar die loopt wel heel hard Mag ook graag kijken naar sport , atletiek, voetbal, en olympische winterspoer muzv curling en kunstschaatsen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 februari 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ireen. ;)
En echt waanzinnig inderdaad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooie Olympische dag weer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Koningsnummer mannen 1500 meter gaat beginnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Blijft altijd een prestatie ,alleen is het schaatsen niet echt olympisch waardig . Als een Keniaan de mogelijkheid had gehad om te kunnen schaatsen dan zou Nederland nooit meer goud winnen. |
|
|
|