|
|
ar
|
|
|
En op flix wacht ik met smart op het vervolg van peaky blinders en queen of the south. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Narcos Mexico is ook goed Ar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zekers! Heb hem ook gezien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Top man ,maar Gommora vond ik ook de beste maffia serie . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja echt. In begin dacht ik van.. ga ik echt serieus dat Italiaanse gelul aanhoren.. dat werd heel snel ja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2022 - 14:29 schreef ar het volgende:[..] Ja echt. In begin dacht ik van.. ga ik echt serieus dat Italiaanse gelul aanhoren.. dat werd heel snel ja. Vroeger had je bij de vara een serie la piovra genaamd . Sindsdien weet ik dat als er een Italiaanse maffia serie komt ik het in iedergeval een kans geef. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2022 - 14:32 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vroeger had je bij de vara een serie la piovra genaamd . Sindsdien weet ik dat als er een Italiaanse maffia serie komt ik het in iedergeval een kans geef. Ah ok La piovra zegt me niets,maar was iets soortgelijks? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ik weet niet of ze al zijn genoemd maar, Apple+ See is geweldig. Foundation Invasion
Hbo Dexter new blood
Films: Finch Nieuwe matrix King”s men |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Suburra, ook geweldig inderdaad. Peaky Blinders mag van mij ook met het nieuwe seizoen komen, kijkt prima weg. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2022 - 15:54 schreef pat het volgende:Ik weet niet of ze al zijn genoemd maar, Apple+ See is geweldig. Foundation Invasion Hbo Dexter new blood Films: Finch Nieuwe matrix King”s men Dexter new blood staat op npo+. Is 1e maand gratis :) |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Dexter New Blood, ben ik gisteren mee begonnen, tot nu toe prima aan te gluren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: La piovra is uit de jaren 80 tot 2000. In die tijd vergelijkbaar met Gommora nu. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2022 - 15:54 schreef Frobin1974 het volgende:[..] Suburra, ook geweldig inderdaad. Peaky Blinders mag van mij ook met het nieuwe seizoen komen, kijkt prima weg. Ook uitstekend inderdaad. Sommige series zouden gewoon eeuwig moeten doorgaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Meer Godfather achtig. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Best wel spectaculair eigenlijk dat Red Bull Crashed Ice.
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En bedankt hè, deel 1 van the expance van het eerste seizoen gezien en nog 7 seizoenen te gaan ;-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2022 - 21:45 schreef VVout het volgende:En bedankt hè, deel 1 van the expance van het eerste seizoen gezien en nog 7 seizoenen te gaan ;-) Ja is goed hé :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Niet op netflix toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en nee eigenlijk meer een politie serie,en de moeite om de maffia te bestrijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 februari 2022 - 22:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja en nee eigenlijk meer een politie serie,en de moeite om de maffia te bestrijden. Ja van beide kanten belicht toch. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eigenlijk wel maar de hoofdrol was toch vooral weggelegd voor die inspecteur en politie in zijn geheel . Maar het ging wel over het verslaan van maffia hoofdstukken en groeperingen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Overigens heeft die serie tot 2001 gelopen . Heb wel het vermoeden dat ik 10 jaar gemist heb van die serie haha |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Rustug heb je ook apple plus? See is onwijs gaaf. Seizoen 3 begint binnen kort maar het is echt prachtig gemaakt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan hem in Duitsland bij Amazon Prime gratis kijken. Weet niet hoe het in Nederland zit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nog even ter bevestiging haha
La piovra betekende de grote doorbraak voor de Italiaanse acteur Michele Placido. In de serie zet hij op overtuigende wijze de rol van commissaris Corrado Cattani neer. Placido werd zelfs zo vereenzelvigd met zijn televisiepersonage, dat het moeilijk voor hem werd om aan andersoortige rollen te komen. Op zijn verzoek werd Cattani na het vierde seizoen uit de serie geschreven. De belangrijkste personages werden vanaf die tijd Tano Cariddi (Remo Girone) en Silvia Conti (Patricia Millardet).
La piovra schetst een beeld van de strijd tegen de Italiaanse maffia. De serie werd voornamelijk geroemd doordat het zo'n realistisch en rauw beeld van deze uitputtende strijd betrof. Aanvankelijk gaat Cattani de strijd aan tegen de onbeduidende Círinna. Hierna loopt hij een rij van steeds sterkere tegenstanders af. Zo volgen snel na Círinna de advocaat Terassini en de politicus Laudeo. Later komt Cattani de kunstverzamelaar Espinosa tegen, maar ook de Poppenspeler en de Koepel. Dit blijkt nog maar het topje van de ijsberg te zijn. De nieuwe inspecteur Licata zal het opnemen tegen de ware misdaadorganisatie, La Piovra. Ennio Morricone tekende voor de muziek in seizoenen 2 t/m 5. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik was blij dat ik überhaupt nog wat onthouden had |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Echt ik begon ook te twijfelen hoor toen jij het schreef. Die serie heeft 15 jaar geduurd ,geloof nooit dat ik meer dan 5 seizoenen gezien heb. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 16 februari 2022 - 07:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Echt ik begon ook te twijfelen hoor toen jij het schreef. Die serie heeft 15 jaar geduurd ,geloof nooit dat ik meer dan 5 seizoenen gezien heb. Ik weet nog dat bij de VARA was. Maar ik heb niet t idee dat zij dit tot 2001 zijn blijven uitzenden? De Octopus. :-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sensatie bij het ijshockey. USA naar huis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel bijzonder. Praktisch t enige land, met nog een paar, waar een beetje op professioneel niveau aan ijshockey gedaan wordt. Alleen die doen allemaal niet mee, dus toont ook weer aan wat t belang van de Winterspelen zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
? wie doen er niet mee dan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Alle NHL spelers niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu de knallers bij Shorttrack |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 16 februari 2022 - 09:16 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik weet nog dat bij de VARA was. Maar ik heb niet t idee dat zij dit tot 2001 zijn blijven uitzenden? De Octopus. :-) Jup dat idee heb ik ook. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Star Trek: Picard, seizoen 2 op Prime :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Peaky Blinders op BBC elke zondagavond |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Net Ozark seizoen 4 gekeken op Netflix, blijft ook een goede serie. Er komt nog een 2e deel van seizoen 4...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 maart 2022 - 15:23 schreef Frobin1974 het volgende:Net Ozark seizoen 4 gekeken op Netflix, blijft ook een goede serie. Er komt nog een 2e deel van seizoen 4...... Bijna klaar met seizoen drie, vervolg komt goed uit |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Veel plezier man ook seizoen vier is weer top! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
HBO aangeschaft vandaag,en binnenkort Band of Brothers weer eens gaan kijken.. heerlijk! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
🤣 Is echt een leuke serie |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heerlijk die tafel bij studio voetbal. Het venijn druipt er vanaf. De presentator wordt er compleet moedeloos van 😄 |
|
|
|