|
|
Eide
|
|
|
De competitie is exact halverwege. Na 18 gespeelde wedstrijden staat Ajax 2e in de Eredivisie op 5 punten van aartsrivaal Feyenoord. In Utrecht ziet men Ajax echter ook als de aartsrivaal en wordt al weken naar het duel van aankomende zondag toegeleefd. Utrecht staat 6e in de Eredivisie en is daarmee een subtopper in de Eredivisie.Zelfs in een minder goed seizoen is Utrecht tegen Ajax vaak tot op het bot gebrand op een goed resultaat. Dat vaak ook tot excessen op de tribunes.Het FC Utrecht "publiek" laat zich tegen Ajax al jaren van de allerslechtste kant zien.
Ajax en FC Utrecht kwamen elkaar tot dusver 96 duels tegen. Ajax 59 onderlinge duels en verloor er 19. 18 maal eindigden een onderling duel in een gelijk spel. 14 van de 19 verliespartijen werden op bezoek in Utrecht geleden, 12 van de 18 gelijke spelen ook. Utrecht is in eigen huis dus een nadrukkelijk gevaarlijkere tegenstander dan buiten de eigen Galgenwaard. Van de afgelopen 10 duels won Ajax er slechts 4. Maar liefst 5 maal werd er gelijk gespeeld en 1 duel ging verloren. De laatste overwinning in de Galgenwaard was voor de KNVB beker in 2012 toen Ajax met 0-3 won. Voor de laatste competitieoverwinning moeten we terug naar het seizoen 2008/09 toen Ajax met 0-2 won. Vorig seizoen verloor Ajax met 0-1 op bezoek bij FC Utrecht. Eerder dit seizoen werd het op eigen veld 3-2 voor de Godenzonen.
Utrecht draait een goed seizoen. De Domstedelingen zijn al jaren een vaste klant in het linker rijtje. Utrecht strijd elk jaar op de plaatsen 11 t/m 5 in de Eredivisie. Onder Erik ten Hag zet Utrecht die lijn voort. Utrecht maakr dan ook een seizoen zonder uitschieters mee. De ploeg is met 28 voor en 23 tegen qua rendement ook precies op z'n plek op de 6e positie overall. Utrecht wist ook nog niet te stunten tegen hoger geklasseerde ploegen. Van PSV en AZ werd verloren en tegen Heerenveen en Feyenoord speelden de Utrechters gelijk.
Utrecht speelt dit seizoen in een 4-4-2 formatie die er op het veld uit ziet als een 4-1-2-1-2 opstelling. Achter spelen 4 verdedigers die zich niet of nauwelijks met aanvallen bezig houden. Daarvoor speelt 1 controleur, waarschijnlijk de tussentijds aangetrokken Wout Brama. Amrabat en Ayoub houden de vleugels bezet met Barazite als nummer 10 daar tussen in. De beide halven worden in balbezit feitelijk vleugelaanvallers. Bij balverlies zakken beide diep terug in een controlerende rol. Voorin spelen Haller en de van Ajax gehuurde Zivkovic. Haller is de topscorer van FC Utrecht met 9 goals. Zivkovic en Barazite volgen met respectievelijk 4 en 3 goals. Haller is ook de assistkoning van Utrecht met 4 assists. De halven Amrabat en Ayoub volgen met beide 3 assists.
Ajax begon na de winterstop moeizaam tegen FC Zwolle. Hoewel er uiteindelijk met 1-3 werd gewonnen was deze overwinning zwaar bevochten in een zwakke pot. Met name Kasper Dolberg was een zwakke schakel bij Ajax. Sinds zijn hattrick tegen NEC staat Dolberg droog in officiële duels. Concreet betekent dat nu 371 minuten zonder treffer voor de revelatie van het seizoen. In de tussentijd kwamen de goals van Klaassen (2), Ziyech (3), Schone (1) en Sanchez (1). De oplettenden onder ons zien meteen dat sinds die hattrick van Dolberg geen enkele aanvaller van Ajax voor een treffer heeft getekend in officiële wedstrijden. El Ghazi (2) en Younes (1) zorgden alleen voor 3 assists. Daarmee is meteen de grootste zorg van Ajax bloot gelegd. De aanvalslinie boekt gewoon te weinig rendement. Desondanks zal Ajax waarschijnlijk "gewoon" met Younes, El Ghazi en Dolberg aantreden omdat Bosz vooralsnog verder weinig andere mogelijkheden heeft. Traore is naar de Afrika Cup, Cerny is geblesseerd en Kluivert komt pas net kijken. Overigens bestaat de kans dat Justin Kluivert z'n debuut als basisspeler gaat maken indien de transfer van El Ghazi voorgang vindt. Verder heeft Bosz geen reden veel te wisselen in zijn selectie, anders dan dat Viergever tegen Zwolle opzichtig in de fout ging. Mede hierdoor zal Riedewald hopen op een plekje in de basis.
De beelden zijn van Ajax - Utrecht eerder dit seizoen. In de ArenA werd het 3-2 voor Ajax. In de eerste helft kwam Ajax op achterstand waarna Ajax in de 2e helft het duel alsnog naar zich toe trok. Hiervoor was wel een omzetting naar 3-4-3 nodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2017 door Eide -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Met name Kasper Dolberg was een zwakke schakel bij Ajax. Sinds zijn hattrick tegen NEC staat Dolberg droog in officiële duels. Concreet betekent dat nu 371 duels zonder treffer voor de revelatie van het seizoen.
Klopt niet helemaal denk... :) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Mooi stukje weer, 371 minuten denk. Maar ben nu wel benieuwd wat zijn beroep is. Is hij werkzaam bij Ajax als scout? Hij weet zoveel feitjes, niet normaal. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2017 - 14:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Met name Kasper Dolberg was een zwakke schakel bij Ajax. Sinds zijn hattrick tegen NEC staat Dolberg droog in officiële duels. Concreet betekent dat nu 371 duels zonder treffer voor de revelatie van het seizoen. Klopt niet helemaal denk... :) Scherp, minuten dus :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2017 - 15:32 schreef Ajax we love you het volgende:Maar ben nu wel benieuwd wat zijn beroep is. Is hij werkzaam bij Ajax als scout? Hij weet zoveel feitjes, niet normaal. Bedoel je mij? Ik ben militair. :)
Ik zoek gewoon via allerlei sites informatie bij elkaar. Voor de mensen die dat leuk vinden, mijn vaste prikkies zijn Eredivisiesstatistieken.nl, Whoscored en Transfermarkt. Oh, en Ajax Netwerk voor de geschiedenis tegen verschillende tegenstanders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2017 door Eide -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Mooi stuk Eide zoals gewoonlijk, zoals je weet ben ik 1 wedstrijd per jaar negatief en dat is Utrecht-Ajax. Helaas zie ik Ajax ook dit jaar daar niet winnen er hangt een soort duivelse magie boven dat kut stadion dus helaas 1-0. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik denk dat we het met z'n allen wel eens zijn, dat een wedstrijd tegen Utrecht altijd erg moeilijk is voor Ajax. Om positief te blijven, gok ik op een 0-1 overwinning. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2017 - 15:50 schreef Eide het volgende:[..] Bedoel je mij? Ik ben militair. :) Ik zoek gewoon via allerlei sites informatie bij elkaar. Voor de mensen die dat leuk vinden, mijn vaste prikkies zijn Eredivisiesstatistieken.nl, Whoscored en Transfermarkt. Oh, en Ajax Netwerk voor de geschiedenis tegen verschillende tegenstanders. Die laatste gebruikte ik ook altijd. Supersite dat! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 18 januari 2017 - 15:50 schreef Eide het volgende:[..] Bedoel je mij? Ik ben militair. :) Ik zoek gewoon via allerlei sites informatie bij elkaar. Voor de mensen die dat leuk vinden, mijn vaste prikkies zijn Eredivisiesstatistieken.nl, Whoscored en Transfermarkt. Oh, en Ajax Netwerk voor de geschiedenis tegen verschillende tegenstanders. Haha, ja ik bedoelde jou! Met jou winnen we in ieder geval de oorlog :) Fantastisch hoe je dit allemaal in elkaar zet. Als ik Bosz was, dan zou ik beginnen met de voorbereiding door de spelers eerst dit te laten lezen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 januari 2017 door Ajax we love you -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Amin Younes is tegen Utrecht zo goed als zeker inzetbaar. Zijn blessure valt mee. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
denk dat ajax er vol op klapt voor de verandering na de winterstop.. 1-4 |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ajax bijna 8 jaar zonder competitiezege in Utrecht
Utrecht-uit is de laatste jaren alles behalve een fijne wedstrijd voor Ajax. In 2009 werden voor het laatst drie punten mee naar Amsterdam genomen. Sindsdien volgden 7 wedstrijden op rij zonder overwinning. |
|
|
|
|
Smeerburg
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2017 - 09:24 schreef p111 het volgende:Ajax bijna 8 jaar zonder competitiezege in Utrecht Utrecht-uit is de laatste jaren alles behalve een fijne wedstrijd voor Ajax. In 2009 werden voor het laatst drie punten mee naar Amsterdam genomen. Sindsdien volgden 7 wedstrijden op rij zonder overwinning. Dus komt de overwinning steeds dichterbij. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Ik denk 3-1 voor Utrecht. Utrecht uit is een nagenoeg niet te nemen horde. Ik zie het graag anders, maar realiteitszin is wel geboden. Als Ajax op bezoek komt in Utrecht, dan daar krachten naar boven, die niet te bevatten zijn. Het is pure haat. Die spreekkoren zeggen meer dan genoeg. Ze vonden ons bijzonder arrogant waar extra tegen gevochten moet worden. Ik hoor wel, dat Justin Kluivert weer minuten maakt. Dat onbevangen van hem is wel heel mooi om te zien. Wie weet wat hieruit volgt. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Waar baseer jij dit op? Je bent altijd zo negatief over de leiding. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Meteen erop klappen en meegaan in de strijd.
Als je weer gaat proberen jezelf eronder uit te voetballen, ga je zoals de laatste jaren kapot.
Laten we utrecht nou niet groter maken dan ze zijn, wij zijn Ajax en moeten van iedereen winnen, dus ook van utrecht.
Haller, parasiet en ayoub zijn sleutelspelers, die stilleggen en je rolt ze op!
2-3 nog steeds! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik ben vrij en meestal gaat het dan fout! ;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: ga werken dan..... pls... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 januari 2017 - 21:29 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Meteen erop klappen en meegaan in de strijd. Als je weer gaat proberen jezelf eronder uit te voetballen, ga je zoals de laatste jaren kapot. Laten we utrecht nou niet groter maken dan ze zijn, wij zijn Ajax en moeten van iedereen winnen, dus ook van utrecht. Haller, parasiet en ayoub zijn sleutelspelers, die stilleggen en je rolt ze op! 2-3 nog steeds! Je gaat juist kapot als je mee wilt in die strijd. Je moet juist gewoon goed voetballen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Wat heel belangrijk is vroeg storen en dat begint voorin, zodat de voorhoede van Utrecht geen ballen krijgt.Ja dat kost bakken met energie maar zonder die inzet kom je nooit meer aan de top,hopelijk dat die jongetjes zich dat ook realiseren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 - 18:15 schreef p111 het volgende:Wat heel belangrijk is vroeg storen en dat begint voorin, zodat de voorhoede van Utrecht geen ballen krijgt.Ja dat kost bakken met energie maar zonder die inzet kom je nooit meer aan de top,hopelijk dat die jongetjes zich dat ook realiseren. Alleen al het praten over jongetjes is wederom veelzeggend. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bosz had vandaag de reguliere persconferentie in aanloop naar een wedstrijd. In principe zit El Ghazi gewoon bij de selectie. Bosz bevestigde dat El Ghazi contact heeft met een andere club maar dat hij voorlopig gewoon speler van Ajax is. Bosz zei daarbij ook dat het ook zomaar kan zijn dat El Ghazi na deze transferperiode ook gewoon nog in Amsterdam speelt.
Younes heeft vandaag was weer voor het eerst volledig meegetraind. Morgen wordt beoordeeld of hij wedstrijdfit is en of hij eventueel kan starten. Ten slotte is Bosz niet van plan 3-4-3 te gaan spelen tegen het 4-4-2 van Utrecht. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Dat (jongetjes) is namelijk hun zwakke punt heeft ook met leeftijd te maken hopelijk begrijp je dat. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dit is een mooie testcase voor Bosz om te laten zien dat hij zich kan aanpassen aan de speelwijze en inzet van Utrecht thuis tegen Ajax. Het is best moeilijk in te schatten.
Vorige week was geen beste wedstrijd, en tegen Utrecht zul je veel harder je best moeten doen. Ik ben heel benieuwd hoe de inzet zal zijn. Al hoewel ik dat vorige week nog niet zo slecht vond. Het is meer de scherpte en nauwkeurigheid dit vaak ontbreekt.
Ook het verschil in inzet vorige week tussen de eerste en 2e helft is weer typisch Ajax. Alleen tegen Utrecht kan dat niet, want dan sta je in de eerste helft al met 1 of 2-0 achter. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nouri, Cerny en Clement zijn allen niet inzetbaar tegen Utrecht meldt Ajax op Twitter. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: maar klopt wel ;) zijn geen meisjes he.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 - 22:44 schreef p111 het volgende:[..] Dat (jongetjes) is namelijk hun zwakke punt heeft ook met leeftijd te maken hopelijk begrijp je dat. Totaal niet een zwak punt geweest dit seizoen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Klopt maar zo als ik al aangaf Utrecht is een wedstrijd apart,blijkt ook wel al 7 jaar niet gewonnen.Hoe vreemd zijn sommige dingen in de sport |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wedstrijdselectie voor duel met FC Utrecht
Peter Bosz heeft Amin Younes in de wedstrijdselectie voor het uitduel met FC Utrecht opgenomen. De Duitse aanvaller is fit genoeg bevonden om zitting te nemen in de 21-koppige selectie.
Abdelhak Nouri en Vaclav Cerny ontbreken wegens blessure. Bertrand Traoré is met Burkina Faso actief op de Afrika Cup en komt zondag in actie tegen Guinnee Bissau.
De selectie bestaat uit de volgende 21 Ajacieden:
Andre Onana Diederik Boer Kenny Tete Joël Veltman Davinson Sánchez Daley Sinkgraven Heiko Westermann Nick Viergever Mitchell Dijks Matthijs de Ligt Jairo Riedewald Davy Klaassen Lasse Schöne Frenkie de Jong Hakim Ziyech Donny van de Beek Anwar El Ghazi Amin Younes Matteo Cassierra Kasper Dolberg Justin Kluivert
De wedstrijd Utrecht - Ajax begint zondag om 12:30 uur. Ajax.nl |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Frenkie de Jong erbij in plaats van Nouri. Kluivert er weer bij en mogelijk met een basissplaats afhankelijk hoe de test van Younes is bevallen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 - 12:23 schreef remco k het volgende:[..] Je gaat juist kapot als je mee wilt in die strijd. Je moet juist gewoon goed voetballen. Ik bedoel remco, dat je niet moet proberen om je eronderuit te voetballen, want dat lukt gewoon niet. Ik denk dat je juist net zo hard de duels in moet gaan als hun, pas dan kan je daar "goed" gaan voetballen.
Als je je laat verassen door de strijd en het publiek, kan je net zo goed in de kleedkamer blijven toch?
Dus, meteen erop klappen, een beetje zoals Poulsen toen deed uit in eindhoven...weet je nog? Door hem kampioen uiteindelijk, door die ene top wedstrijd daar! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Weet ik niet. Als je je er wel onderuit voetbalt razen ze zichzelf vanzelf op. Daarnaast heb ik Ajax dit seizoen nog niet fysiek het onderspit zien delven. Met name Klaassen klapt er geregeld vol op. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 - 21:57 schreef Eide het volgende:Weet ik niet. Als je je er wel onderuit voetbalt razen ze zichzelf vanzelf op. Daarnaast heb ik Ajax dit seizoen nog niet fysiek het onderspit zien delven. Met name Klaassen klapt er geregeld vol op. Dat is ook zo, alleen is de laatste edities van dit duel wel duidelijk geworden dat Ajax zich er niet onderuit KAN voetballen.
Kijk een Barca zou het wel kunnen, maar wij zijn Ajax en spelen nog niet zo solide... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 - 21:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ik bedoel remco, dat je niet moet proberen om je eronderuit te voetballen, want dat lukt gewoon niet. Ik denk dat je juist net zo hard de duels in moet gaan als hun, pas dan kan je daar "goed" gaan voetballen. Als je je laat verassen door de strijd en het publiek, kan je net zo goed in de kleedkamer blijven toch? Dus, meteen erop klappen, een beetje zoals Poulsen toen deed uit in eindhoven...weet je nog? Door hem kampioen uiteindelijk, door die ene top wedstrijd daar! Ik begrijp wat je bedoelt. Maar dat moet je juist wel doen. Want ook dat van loulsen toen heb je nodig. Maar juist toen waren we voetballend heer en meester. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 - 21:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ik bedoel remco, dat je niet moet proberen om je eronderuit te voetballen, want dat lukt gewoon niet. Ik denk dat je juist net zo hard de duels in moet gaan als hun, pas dan kan je daar "goed" gaan voetballen. Als je je laat verassen door de strijd en het publiek, kan je net zo goed in de kleedkamer blijven toch? Dus, meteen erop klappen, een beetje zoals Poulsen toen deed uit in eindhoven...weet je nog? Door hem kampioen uiteindelijk, door die ene top wedstrijd daar! Ik vind Utrecht onder Ten Hag helemaal niet zo fysiek als ik eerlijk ben. Laatste jaren staan ze heel compact, loeren ze op dat gaatje maar vind ik ze vooral voetballend goed. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 - 21:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ik bedoel remco, dat je niet moet proberen om je eronderuit te voetballen, want dat lukt gewoon niet. Ik denk dat je juist net zo hard de duels in moet gaan als hun, pas dan kan je daar "goed" gaan voetballen. Als je je laat verassen door de strijd en het publiek, kan je net zo goed in de kleedkamer blijven toch? Dus, meteen erop klappen, een beetje zoals Poulsen toen deed uit in eindhoven...weet je nog? Door hem kampioen uiteindelijk, door die ene top wedstrijd daar! Poulsen ja, ook zo'n speler die hier vaak onderuit werd getrapt maar gewoon heel erg belangrijk bleek! Pas toen hij weg was wist je wat je miste. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2017 - 09:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Poulsen ja, ook zo'n speler die hier vaak onderuit werd getrapt maar gewoon heel erg belangrijk bleek! Pas toen hij weg was wist je wat je miste. Nuttig in bepaalde wedstrijden geweest maar af en toe echt een verschrikking. Maar zo zie je dat er soms een bepaalde ervarenheid gewenst is binnen je team. Tegen Milan schopte hij er ook gelijk 1 over de zijlijn ze waren gelijk van slagen.
Bij Ajax mis ik dat nu nog wel eens Klaassen is de enige die de boel aan probeert te jagen. Dat type speler erbij hebben is altijd fijn.
Mocht Utrecht er op klappen moet je ze gelijk op hun plek zetten. In ieder geval geen angst tonen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2017 - 10:33 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nuttig in bepaalde wedstrijden geweest maar af en toe echt een verschrikking. Maar zo zie je dat er soms een bepaalde ervarenheid gewenst is binnen je team. Tegen Milan schopte hij er ook gelijk 1 over de zijlijn ze waren gelijk van slagen. Bij Ajax mis ik dat nu nog wel eens Klaassen is de enige die de boel aan probeert te jagen. Dat type speler erbij hebben is altijd fijn. Mocht Utrecht er op klappen moet je ze gelijk op hun plek zetten. In ieder geval geen angst tonen. Wij weten niet wat er in een kleedkamer gebeurt. Poulsen bleek ook enorm belangrijk voor zaken buiten het veld.
Verder ben ik het helemaal met je eens!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 januari 2017 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2017 - 10:36 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wij weten niet wat er in een kleedkamer gebeurt. Poulsen bleek ook enorm belangrijk voor zaken buiten het veld. Verder ben ik het helemaal met je eens! Klopt en voordeel was dat je hem ook nog in kon brengen. Heitinga bv. was ook nuttig buiten het veld maar kon je helaas niet opstellen. Zulke jongens zijn toch belangrijk binnen een selectie kijk naar Ooijer, Pantelic, Stam enz. Helaas falen er ook net zoveel je moet er een beetje geluk mee hebben.
Toch denken ik dat iedere selectie wel baat heeft bij oudere ervaren spelers mits ze nogeen mee kunnen voetballen. Vooral die hoger gespeeld hebben.
Prettige wedstrijd in ieder geval. Hoop op een nipte overwinning |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik heb het gevoel dat wzawzdb, een relatief makkelijke overwinning tegemoet gaan zien... 1-3 of 1-4!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Ajax lijkt weer vleugellam te zijn |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Vind je? Niet goed maar het 1e half uur toch voor Ajax. Nu pas net even 2 of 3 minuten wat druk van Utrecht. Younes voor geen meter in de wedstrijd trouwens, nu al rijp voor een wissel. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Opnieuw is het verschil de inzet en de wil om te winnen. Het schot van Dolberg mist overtuiging. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2017 - 13:06 schreef Bobby1972 het volgende:Opnieuw is het verschil de inzet en de wil om te winnen. Het schot van Dolberg mist overtuiging. Inzet is er absoluut. Alleen de precisie voorin is niet goed. Neemt niet weg dat Ajax, op een kleine fase van Utrecht nu, gewoon veel sterker was. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2017 - 13:06 schreef Eide het volgende:[..] Vind je? Niet goed maar het 1e half uur toch voor Ajax. Nu pas net even 2 of 3 minuten wat druk van Utrecht. Younes voor geen meter in de wedstrijd trouwens, nu al rijp voor een wissel. Ja vind el ghazi ook niet veel. Kijk er weer naar uit als traore terug is. Ajax heeft 1 a 2 kansen gehad. Ajax heeft wat schijnoverwicht gehad maar tot goede kansen heeft niet geleid. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Anticiperen doe je op basis van snelheid en inzicht. Dan haal je nu al Younes eruit. Maat je weet dat dit niet gaat gebeuren. |
|
|
|