|
|
RenatoBos
|
|
|
Eljero Elia werkt binnenprogramma af
Eljero Elia ontbrak donderdag nog op het trainingsveld. De buitenspeler werkte net als woensdag een binnenprogramma af. Dit meldt de club op haar officiële website. De supporters van Feyenoord hoeven zich geen zorgen te maken over de fitheid van de aanvaller in vorm. Afgelopen zondag liet trainer Giovanni van Bronckhorst al weten dat hij inzetbaar is in de uitwedstrijd tegen FC Twente.
De rest van de selectie werkte vandaag een zwaar programma af op Varkenoord. Trainer Giovanni van Bronckhorst had voor zijn spelers een afwerkoefening uitgedacht, waarbij ze pas tot afronden kwamen nadat ze enkele sprints en slaloms hadden uitgevoerd. Vervolgens werd verhuisd naar het andere veld voor een positiespel en het partijspel, waarna de spelers iets na twaalf uur van het veld stapten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 februari 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hahahaha..Ik regel wel een verblijfsvergunning voor je dit weekend.Gaan we naast elkaar zitten.Gezellig toch? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 - 17:47 schreef de bluffer het volgende:[..] Met deze uitspraak maak jij geen goeie reclame voor onze mooie club je moet je dood schamen blijf a.u.b. voor altijd weg op de Topic 's Bluf..Relax man.Dat is humor.Ik als FC Twente supporter kan hier wel om lachen.Een beetje stangen moet kunnen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Effe serieus.Ik denk dat de ervarenheid de doorslag zal geven.FC Twente heeft een jonge ploeg.Wij mogen en Feijenoord moet.Feijenoord is favoriet.Ik hoop dat FC Twente lekker vrijuit gaat voetballen.Dan zit er misschien een stunt in. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ga maar een stoffer en blik zoeken dan ...
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: We hebben het al opgeruimd VVout.De flessen die niet stuk waren hebben we opgezopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eens kijken wat Gio doet als iedereen fit is zondag. Ik zou Dirk op de bank zetten ondanks dat Toornstra ook matig is de laatste weken, maar misschien komt dat door zijn andere positie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Been zou Berghuis er buiten laten, doen we dat dus niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik zou Jens banken. En dan inbrengen wanneer de wedstrijd daar om vraagt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Berghuis is ook vaak betrokken bij de beslissende momenten, dus die zou ik zeker laten staan. Lijkt me inderdaad slim om de keuze te laten gaan tussen Kuyt en Toornstra. Die keuze laat ik dan met alle plezier over aan Gio. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2017 - 00:32 schreef Aartus het volgende:Effe serieus.Ik denk dat de ervarenheid de doorslag zal geven.FC Twente heeft een jonge ploeg.Wij mogen en Feijenoord moet.Feijenoord is favoriet.Ik hoop dat FC Twente lekker vrijuit gaat voetballen.Dan zit er misschien een stunt in. ja een stunt dat hoop ik, en dat mijn zoontje en ik lekker met 3 punten terug ga rijden naar Denemarken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat ze die man nog vragen stellen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2017 - 14:54 schreef de bluffer het volgende:[..] ja een stunt dat hoop ik, en dat mijn zoontje en ik lekker met 3 punten terug ga rijden naar Denemarken Je bent toch Feyenoorder? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T blijft een tukker, vergissing is snel gemaakt. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja hij valt af en toe door de mand. Wel steeds vaker trouwens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is wat Denemarken met een mens doet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Veel stress dat heen en weer reizen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hahaha arme bluf klem tussen 3 werelden.. tukkerland, DK en het Rijnmondgebied. Je zou er een identiteitscrisis van krijgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2017 - 09:28 schreef MMM het volgende:Eens kijken wat Gio doet als iedereen fit is zondag. Ik zou Dirk op de bank zetten ondanks dat Toornstra ook matig is de laatste weken, maar misschien komt dat door zijn andere positie. Geen onlogische keuze in ieder geval. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Elia lijkt niet te gaan spelen, dan zal Toornstra op n vleugelpositie komen denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Andere berichten gelezen. Trainde binnen uit voorzorg. Kan spelen. Gouka. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zou mooi zijn, Elia doet t prima. Boskamp bij VI zei dat hij niet zou spelen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien besloten training gezien? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen idee, hij zit er wel kort op denk ik. Anyway , ik hoop dat Elia fit is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Komt allemaal goed, ik begrijp alleen niet waarom de wissels zo ter sprake komt. Berguis of Toornstra wat boeit ons dat nu wat zij ervan vinden. Als we maar winnen. Soms lijkt het er op dat de media het te stil vind bij Feyenoord,en er alles aan doet om ruzie te forceren.Is het niet de genoemde voetballers dan wel Kramer. Een kampioenskandidaat moet gewoon winnen en hoe en met wie maakt mij niet uit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Boskamp zit nooit echt op de laatste nieuws feitjes. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En al zou ie het weten, waarom zou ie het vertellen. Ik zou ook maar wat zeggen, gaat voorlopig alleen de mensen in het team wat aan. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
beter dirk op de bank , toornstra doet het achter de spits toch veel beter als dirk , dirk moet je misschien gewoon als invaller gebruiken als basis is het een drama |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2017 - 11:51 schreef kenny het volgende:beter dirk op de bank , toornstra doet het achter de spits toch veel beter als dirk , dirk moet je misschien gewoon als invaller gebruiken als basis is het een drama Bij sterke tegenstanders is kuyt altijd belangrijk geweest.....Maar fuck it! Het is Gio"s probleem hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als het tempo wat omhoog moet heb je wat minder aan Dirk tegenwoordig. Maar dat is niet erg. Er is maar 1 Kuyt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
maakt niet uit wie er mee doen gewoon oprollen morgen SUCCES allemaal |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
nee natuurlijk respect voor dirk maar eerlijk gezegd voegd kuyt weinig toe dat geeft niet hij is 36 en zou zelf ook in moeten zien dat hij de minste is in het elftal |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik zeg maar 1 ding 020 thuis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toch grappig , we verliezen van Vitesse en dan klagen mensen dat Kuyt niet mee deed. Nu moet hij op de bank omdat hij de zwakste schakel is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
AZ zonder Kuijt was anders wel apart. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Drie spelers erbij Twente. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
zal morgen mooi zijn voor Gio als ze winnen mooi cadeau op zijn verjaardag 42 wordt hij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heb je weer n mooi feestje in het vooruitzicht . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 februari 2017 - 13:26 schreef van geil het volgende:Toch grappig , we verliezen van Vitesse en dan klagen mensen dat Kuyt niet mee deed. Nu moet hij op de bank omdat hij de zwakste schakel is. Kuyt is geen zwakke schakel in mijn ogen, alleen minder snel zoals AR hierboven ergens al zegt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik doelde op de heren bij VI |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: nee ik spreek hem morgen vroeg wel in de Bier Veste en naar de wedstrijd |
|
|
|