|
|
nummer10
|
|
|
om te kletsen tijdens en na de wedstrijd.. succes jongens ! ik denk en hoop 0-3 |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
De Koempels kletsen erop......Ajax wint. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Pff altijd lastig daar diep in het zuiden om 12.30 denk een 0-2 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Van de laatste 22 half 1 wedstrijden verloor Ajax er 1. Verreweg het beste tijdstip voor Ajax de afgelopen jaren. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Ajax worstelt met zichzelf. Ondanks dat ze natuurlijk de betere van de twee zijn. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
046afca
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De laatste 20 minuten kwam Ajax beter in de wedstrijd, zij het wel soms met wat verkeerde aangespeelde ballen die niet bij de medespeler terecht kwamen.
Met nog beter spel had het toch al 0-2 kunnen staan, maar Ajax verzuimt het. Laten we hopen op een beter spel in de tweede helft. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Is allemaal nog niet veel ... als het moet ook nauwelijks aanvallende alternatieven op de bank. Als ik het goed zie één aanvaller (Cassierra), belachelijk voor een topclub als Ajax. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Als die kut van een Younes nou is een keer overzicht houd en niet alleen voor zich zelf gaat dan hadden we voor gestaan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Het is wel allemaal makkelijk om alleen maar te zeiken over Younes maar die Ziyech doet het totaal niet beter. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2017 - 13:23 schreef Ajax Warrior het volgende:Het is wel allemaal makkelijk om alleen maar te zeiken over Younes maar die Ziyech doet het totaal niet beter. Als Ziyech ook consequent slechte wedstrijden zou spelen zou er ook over hem gezeikt worden |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ligt het aan mij: het oogt allemaal zo sloom en langzaam ... een baltempo waarvan zelfs stoffel de schildpad geen zweet op het bolletje krijgt. Gaat zo een hele lastige en mogelijk vervelende middag worden. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Hier punten verliezen gaat een dikke streep door de rekening zetten. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Papa Kluivert voortaan lekker in Parijs blijven, want al het onbevangene lijkt er meteen vanaf ... Maar is er altijd nog Klaassennnnnnnnnnnn |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Nou we staan voor. Nu hopelijk nog eens wat redelijk voetbal. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Eindelijk dan de verlossende goal voor Ajax. 0-1. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Doordrukken en de wedstrijd op slot gooien svp, want het loopt niet echt vanmiddag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2017 door pth -- |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Je staat helemaal vrij sinkgraven. Jongens hoe moeilijk is het om eens goede voorzet te geven. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Nog een doelpunt om het verzet te breken en dan rustig uitspelen en vanmiddag kijken wat er in Enschede gaat gebeuren |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Had nu al 0-3 kunnen of moeten staan |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Toch raar dat je tegen zo'n armoedig zooitje niet veel makkelijker tot doelpunten kunt komen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Best een mooie actie van Kluivert en dan weer zo'n kut voorzet ... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ze laten die surrogaat moffen gewoon weer in de wedstrijd komen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
De voorzetten vanaf de flanken van de buitenspelers maar ook Sinkgraven zijn veel te ver onder de maat. Daarnaast is er veel te veel slordigheid op het veld. Lijkt allemaal zo armieterig. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
De hele voorhoede mag van mij gewisseld worden! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat staat het centrum te schutteren |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nouri voor Kluivert???? En Younes mag lekker verder klootviolen? Kluivert was ook niet top maar toch ... Dolberg is overigens ook echt prut en dat al weken, kan op dit moment nog geen bal aannemen ... t@r&ng |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax staat een beetje tegen zichzelf te spelen, daar waar Roda daar geen gebruik van maakt. Roda had al drie goede kansen gehad om te scoren, terwijl Ajax nu al minimaal op 0-2 had moeten / kunnen staan. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een ruimtes ... en voorlopig doen ze er nog helemaal niets mee, alsof ze er geen zin in hebben ... |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Ik niet weet wat voor systeem bosz traint maar het het gwn armoedig om te zien hoe ajax tegen de nummer 17 speelt |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Die Younes moet nu echt oppleuren, wat een drama die typhus dwerg. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Haal dan Youness eruit.. Laat Kluivert staan |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Jong Ajax staat 2e, winnen bijna alles ... zit daar geen enkele goede aanvaller bij totdat Traore, Cerny en Neres (weer) beschikbaar zijn? |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Te knullig voor woorden mijn god. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een jankvertoning ... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Thanks ouwe, hopelijk is nu de druk er bij je af!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Heerlijke assist van Veltman bij die 2e goal. Wel buitenspel volgens mij. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee man, niet doorvertellen! Hopelijk is de druk bij younes er nu af en gaat hij weer met vetrouwen voetballen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het was gewoon een slechte wedstrijd tegen Roda JC, ondanks de zeer magere 0-2 zege. Dat moet eerlijk gezegd worden. Wel de 3 punten, maar de rest allemaal vergeten.
Nu maar hopen dat Feyenoord vandaag minimaal 'n punt laat liggen in Enschedé. Dat zou wel erg fijn zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Defensief niet best vandaag. Genoeg kansen gecreëerd.
Punten in tas en snel weer weg uit dat zuiden.
Goed is trouwens anders.
Ik hoop echt dat Youness er nu door heen is. Want zolang vertrouwen krijgen kan eigenlijk niet. Nu wordt het tijd om dat terug te betalen. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2017 - 14:24 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee man, niet doorvertellen! Hopelijk is de druk bij younes er nu af en gaat hij weer met vetrouwen voetballen. Hoop ik ook. Hij hoeft in ieder geval niet wanhopig meer op zoek naar zijn doelpunt. Wellicht houdt ie hierdoor wat meer het overzicht en de rust. Roda uit is weer voorbij, altijd een kutwedstrijd met slechte statistieken voor ons. Drie punten in de knip en weer verder. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
pff gelukkig nou Younes heeft zijn doelpuntje nu kan hij gewoon de ballen weer afgeven aan de mensen die vrij staan. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2017 - 14:26 schreef remco k het volgende:Defensief niet best vandaag. Genoeg kansen gecreëerd. Punten in tas en snel weer weg uit dat zuiden. Goed is trouwens anders. Ik hoop echt dat Youness er nu door heen is. Want zolang vertrouwen krijgen kan eigenlijk niet. Nu wordt het tijd om dat terug te betalen. vond het juist voorin niet wat.. younes maakt dan wel een doelpunt en dolberg een assist maar voor de rest gewoon echt slecht.. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Ik hoop ook dat Youness nu los is maar dat dacht ik van Dolberg ook na vorige week... Niet getreurd. ..3 punten mee naar Mokum. Paar weken terug won Feyenoord bij Roda met dezelfde cijfers en was t ook niet bepaald overtuigend. Toen riep iedereen dat n kampioen zo zijn slechte wedstrijden wint.....nou dat geldt dus net zo goed voor ons!!! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Jeetje, spannend daar in Enschede |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2017 - 14:57 schreef nummer10 het volgende:[..] vond het juist voorin niet wat.. younes maakt dan wel een doelpunt en dolberg een assist maar voor de rest gewoon echt slecht.. Uiteindelijk gaat het toch om het rendement he. Nou kreeg Dolberg ook echt nagenoeg geen ballen, Ajax was enorm slordig. Younes is het gewoon echt zelfvertrouwen wat hem de das om doet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2017 - 14:57 schreef nummer10 het volgende:[..] vond het juist voorin niet wat.. younes maakt dan wel een doelpunt en dolberg een assist maar voor de rest gewoon echt slecht.. Ik blijf zeggen dat dit door het middenveld komt Zyech echt drama vandaag evenals Schone en Klaassen, waarbij laatstgenoemde zonder bal wel gewoon goed was en belangrijk met een goal. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kakkies winnen toch wel helaas. |
|
|
|