|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 11:52 schreef MMM het volgende:[..] Jij eerder op Dirk maat. Gio stelt komende zondag dezelfde 11 op, anders ongeloofwaardig. Kuyt word een beetje, en dit zeg ik echt met pijn in m'n hart want het is ook mijn held, een last als dit zo doorgaat. Als je hem opstelt speel je niet met je sterkste 11 en als hij niet speelt zeikt hij. Ik hoop dat de groep hier koel onder blijft. Door dirk en gio hebben we de beker gewonnen en staan we nu bovenaan. Het topsport klimaat is ontzettend gegroeid hieronder. Ik wil niet stoer doen. Maar ik herken dit uit het verleden vanuit mijn eigen carrière |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 11:55 schreef Milo het volgende:[..] Door dirk en gio hebben we de beker gewonnen en staan we nu bovenaan. Het topsport klimaat is ontzettend gegroeid hieronder. Ik wil niet stoer doen. Maar ik herken dit uit het verleden vanuit mijn eigen carrière Dat geloof ik ook echt en die mening deel ik maat maar voetballend lijkt Feyenoord meer baat te hebben met Toornstra en Berghuis.
Dirk gaat echt nog belangrijk zijn maar ik zou de huidige 11 laten staan |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 11:52 schreef MMM het volgende:[..] Jij eerder op Dirk maat. Gio stelt komende zondag dezelfde 11 op, anders ongeloofwaardig. Kuyt word een beetje, en dit zeg ik echt met pijn in m'n hart want het is ook mijn held, een last als dit zo doorgaat. Als je hem opstelt speel je niet met je sterkste 11 en als hij niet speelt zeikt hij. Ik hoop dat de groep hier koel onder blijft. ook mee eens dirk zou zijn laatste wedstrijden eens goed terug moeten kijken misschien wordt het hem dan duidelijk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat is er mooier voor Dirk om af te sluiten met een kampioenschap. Eerlijk, het wordt alleen minder, en dát onthouden de mensen later |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Klopt allemaal maar kuyt stond gisteren zo wat naast jorgenson hij wilde die extra goal maken. Wilde druk op de achterste linie houden. Om de counter eruit te halen. Maar goed dat ziet niemand......ik denk namelijk dat berghuis niet willems kan stuk spelen. Jens kan dat wel. El Ahmadi op van ginkel vilhena op propper en dirk op guardado. Hoppa.... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
in grote wedstrijden heeft dirk nog meer moeite |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk.......bam bam bam bam bam3 punten verlies van 020 en pisvee gelijk |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Gaat Gio Vilhena sparen (behoeden voor een gele kaart) en het middenveld iets anders invullen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
vilhema was gehaast en slordig is dus te. Vervangen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 13:06 schreef Nibke het volgende:Gaat Gio Vilhena sparen (behoeden voor een gele kaart) en het middenveld iets anders invullen? Elke wedstrijd die nu komt is van belang, worden allemaal zware wedstrijden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zware wedstrijden misschien, maar ik vind het spel in de laatste drie wedstrijden vooruitgang tonen. Overtuiging, met benul energie gebruiken, en vaker wat kortere, snelle combinaties. En al 5 wedstrijden geen tegengoal. Dit elftal kan tegenstanders kapot spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit mag nooit een zware wedstrijd worden. Wij zijn 1. veel fysieke dan ADO en 2. voetballend veel sterker.
Maar ja. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het dondert en rommelt daar,nul zelfvertrouwen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daarom afmaken en werken aan het doelsaldo.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ook maar liefst halen wat er te halen valt .. Overigens zie ik deze uitslag liever voor ons in Amsterdam |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo dan Al heb ik wel een naar voorgevoel voor zondag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Winnen doen we wel maar er kunnen alleen maar gewonden vallen bij ons . Ado spelers zijn bij elke actie te laat met de bal raken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 20:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Winnen doen we wel maar er kunnen alleen maar gewonden vallen bij ons . Ado spelers zijn bij elke actie te laat met de bal raken. Kweetniet. De wedstrijden die ik van Feyenoord niet heb kunnen zien zijn op 1 hand te tellen. 2 daarvan tegen Ado..allebei verloren. Guess wat.. ik kan het niet zien zondag. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: GA Eagles stond ook onderaan, maar die nederlaag was aan heel iets anders te wijten! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 20:37 schreef ar het volgende:[..] Kweetniet. De wedstrijden die ik van Feyenoord niet heb kunnen zien zijn op 1 hand te tellen. 2 daarvan tegen Ado..allebei verloren. Guess wat.. ik kan het niet zien zondag. Lekker dan weer. Geven we jou de schuld. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Prima. Ik zal het accepteren |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Erop kletsen en graag wat meer tempo in het spel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 20:37 schreef ar het volgende:[..] Kweetniet. De wedstrijden die ik van Feyenoord niet heb kunnen zien zijn op 1 hand te tellen. 2 daarvan tegen Ado..allebei verloren. Guess wat.. ik kan het niet zien zondag. Voor het hoogste doel ga je dus maar kijken he.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Zit er niet. Misschien radio |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zal je het nooit vergeven.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
vind ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2017 door CobusIII -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vindt het jammer voor je maar toch gaan we winnen Ar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De overige wedstrijden deze speelronde..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 februari 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja Vitesse liet het ook afweten afgelopen weekend.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien daarom nu wel goed? Ajax heeft het de laatste jaren echt moeilijk tegen vitesse |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vitesse is een handelshuis, wedstrijd kun je jezelf in de picture spelen. Ik heb een klein beetje hoop dat het kan. Ook speelt 020 deze week tegen Lech Poznan dacht ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vitesse won ook van ons na omstandigheden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik heb er hoop op Lee.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Geloof maar dat Henkie Fraser zondag Vitesse op scherp heeft staan! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerst maar eens winnen hier. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Dat zal toch wel..enne alle uitwedstrijden dit seizoen waar ik bij was wonnen ze. Ik zeg een 0-3 in the pocket. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Winnen hier en tumbs up voor Karata Fräser. Laat me op zondag een heerlijke reden hebben een paar Hasseröder naar binnen te werken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We spelen op het achterhandje, dat is als koploper altijd lekker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vilhena is wel iemand die een domme gele kaart kan pakken. Ben benieuwd wat Gio doet.
Middenveld El Ahmadi, Toornstra, Kuyt? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Super Jumbo fluit a.s. zondag: Hoe staat het met de spelers op het middenveld met het aantal gele kaarten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sommige hebben bijna een kwartet. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 - 09:53 schreef MMM het volgende:Vilhena is wel iemand die een domme gele kaart kan pakken. Ben benieuwd wat Gio doet. Middenveld El Ahmadi, Toornstra, Kuyt? Dit is de juiste keuze |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En dan tegen PSV kan Dirk weer op de bank. |
|
|
|