|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Gaat niet gebeuren. Let maar op; de toppers tegen PSV en Ajax gaat Dirk allebei spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk t ook, best kans dat die wedstrijden Berghuis t kind van de rekening wordt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De uitwedstrijd van Feyenoord tegen ADO Den Haag staat onder leiding van Björn Kuipers. Dit duel wordt aanstaande zondag om 16:45 uur gespeeld in het Kyocera Stadion.
Kuipers krijgt op het kunstgras in Den Haag ondersteuning van zijn vaste assistenten Sander van Roekel en Erwin Zeinstra. Martin van den Kerkhof is door de KNVB aangesteld als vierde official. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik zal Vilhena sparen voor deze wedstrijd omdat hij al 4 gele kaarten heeft dan wel weer opstellen tegen de Gloeilampen thuis, dan moet hij zijn 5e gele kaart pakken dan mag hij niet mee doen uit bij Sparta maar dan is hij wel weer beschikbaar thuis tegen de Kaasboeren en een tijdje vrij van gele kaarten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Last van Gio zijn schouders.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Hoe zo Grote Kenner |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Heb jij gisteren Elia wel gefeliciteerd bluf? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zal geen makkelijke beslissing zijn geweest voor Gio, blij dat jij hem kon adviseren.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het was geen advies, lees maar terug. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik weet nog wel een leuke spits voor ADO |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Helemaal vergeten, weg geweest en was heel druk SORRY Wat was er dan met hem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 februari 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lachwekkend zou ik dat vinden. Voetbal eruit halen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Terecht toch tegen de Gloeilampen hebben ze hem hard nodig of zie ik het verkeerd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik snap je wel enkel vind ik dat je tegen ADO hem ook gewoon moet opstellen. Die punten hebben we ook hard nodig. Kun je hem tijdens de wedstrijd wisselen als de stand het toe laat. Begreep van de trainer dat we van wedstrijd naar wedstrijd leven en niet vooruit kijken. Ik verwacht derhalve ook dat ie gewoon speelt.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 15 februari 2017 - 11:18 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik snap je wel enkel vind ik dat je tegen ADO hem ook gewoon moet opstellen. Die punten hebben we ook hard nodig. Kun je hem tijdens de wedstrijd wisselen als de stand het toe laat. Begreep van de trainer dat we van wedstrijd naar wedstrijd leven en niet vooruit kijken. Ik verwacht derhalve ook dat ie gewoon speelt.. Ben met je eens dat kan ook maar dan wel als het 0-3 in de tweede helft staat ben nu druk maar tot zondag in Den Haaaaaaaaaaaaag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je bent weer van de partij..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 15 februari 2017 - 14:01 schreef de bluffer het volgende:[..] Ben met je eens dat kan ook maar dan wel als het 0-3 in de tweede helft staat ben nu druk maar tot zondag in Den Haaaaaaaaaaaaag Je bent een echte wereldburger. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ja door de week niet maar in het weekend als ik vrij ben en toestemming krijg kom ik naar Nederland. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 februari 2017 - 20:01 schreef de bluffer het volgende:[..] ja door de week niet maar in het weekend als ik vrij ben en toestemming krijg kom ik naar Nederland. Ja, die reclassering is soms lastig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Teveel papierwerk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 15 februari 2017 - 20:01 schreef de bluffer het volgende:[..] ja door de week niet maar in het weekend als ik vrij ben en toestemming krijg kom ik naar Nederland. Dan krijg je toch vaak toestemming he, jij bent ongetwijfeld een hele goede en nette man voor je vrouw.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 15 februari 2017 - 20:35 schreef RenatoBos het volgende:[..] Dan krijg je toch vaak toestemming he, jij bent ongetwijfeld een hele goede en nette man voor je vrouw.. nee voor mijn mooie Deense vriendin, ik neem ook altijd Tum Tum voor haar mee uit ons kikkerland
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 februari 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Shit, Jørgensen ziek. Hopelijk zondag fit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Griepje, kan wel eens ff duren.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dennis van Eersel:
Ik verwacht vooralsnog dat Feyenoord gewoon gebruik kan maken van Jørgensen. Nog lang te gaan. Mogelijk geeft Gio morgen al duidelijkheid. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zou wel hilarisch zijn ivm schorsing Kramer :) |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: zou wel klote zijn.. maar dan dirk in de spits maar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De lul, die snijdt zich nu dubbel en dwars in de vingers die KramerT. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Als je 3 punten zondag pakt wel. Maar dit is nu gewoon ff K.T Misschien Vente voor de leeuwen gooien, maar ik hoorde dat hij tegen Heerenveen 2 er na 50 minuten doorheen zat.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kunnen alle Kramer haters zien dat Dylan Vente ondanks zijn talent nog niet kan tippen aan Kramer. Maar ik denk dat Kuijt dan in de spits gaat spelen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 16 februari 2017 - 17:34 schreef piet de paler het volgende:[..] Kunnen alle Kramer haters zien dat Dylan Vente ondanks zijn talent nog niet kan tippen aan Kramer. Maar ik denk dat Kuijt dan in de spits gaat spelen Waarom quote je mij met deze tekst?
Ik zeg er niks over
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 februari 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon om aan te vullen dat we niemand uit de selctie kunnen missen, en dat Kramer daarbij hoort . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA Je hebt humor Piet! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja goed he maar met een gemeende ondertoon |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou Piet, je mist niets aan Kramer hoor |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die heeft geen zin meer in voetbal heeft ie zelf gezegd, heeft gewoon nog een financiële slag geslagen en als het contract afloopt gaat ie stroopwafels bakken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zo vers van de plaat en ingesmeerd met een lekkere laag stroop, daar kan ik mijn buik rond mee eten :) |
|
|
|