|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Minder veel pech bedoel je, de pech dat je bij antivoetbal van je tegenstander dat éne doelpuntje juist wel tegen hebt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, misschien dat, maar ook gewoon we geven best wel kansen weg. En vaak ook geen kleintjes. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Tsja, maar afgelopen zaterdag heeft de verdediging naar mijn idee geen fout gemaakt. Die kans tegen kwam vooral doordat je voorin de bal dom inspeelt (was te verwachten/te zien/in te schatten dat die pass niet aan zou komen), waarna je een snelle counter tegenkrijgt die je moeilijk kunt verdedigen, omdat je backs vol in de aanval zijn. Wat op zich logisch is tegen zo'n verdedigende tegenstander. Maar ik vind van der Heijden echt sterk spelen dit seizoen. Ging echter wel tegen GAE de mist in en had naar mijn idee de bal wellicht kunnen onderscheppen met een tackle bij dolberg in de klassieker. Verder winnen ze gewoon veel duels en staan ze ook vaak goed opgesteld. Tuurlijk heb je soms ook wat geluk (of minder pech) nodig, maar er worden maar weinig fouten gemaakt of uitgespeelde kansen weggegeven. Zo nu en dan komt dit wel voor, maar laten we eerlijk zijn; welke club in Nederland speelt twee wedstrijden achter elkaar zonder een 100% kans weg te geven? Volgens mij kan geen enkele club in de eredivisie dat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij geven elke wedstrijd twee a drie 100% kansen weg. Afgelopen weekend ook. Maar ze gaan er niet in vanwege 1. onkunde van de tegenstanders, 2. een goede keeper op goal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
2 à 3 is misschien overdreven, maar het is inderdaad vaak genoeg voorgekomen dat de tegenstander een grote kans krijgt in het begin van de wedstrijd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T's elke keer weer spannend ja, kansen die je tegen PSV of Ajaks normaal gezien fataal worden. Begrijp daar je zorgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 - 14:48 schreef VVout het volgende:T's elke keer weer spannend ja, kansen die je tegen PSV of Ajaks normaal gezien fataal worden. Begrijp daar je zorgen. Precies je zag t in die thuiswedstrijd tegen de snavels. Die Dolberg kreeg 1 kans. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: T's een vraagstuk, maar ze kunnen beter van hun sterke punten uitgaan dan de zwaktes. Zullen sowieso wel op zich staande wedstrijden zijn, met een totaal andere ambiance die de nodige spanning te weeg brengt, net wel goed genoeg te zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 - 14:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:2 à 3 is misschien overdreven, maar het is inderdaad vaak genoeg voorgekomen dat de tegenstander een grote kans krijgt in het begin van de wedstrijd. Apart inderdaad, vaak altijd vroeg in de wedstrijd.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tegen Groningen was t in t begin en vlak voor rust |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Elke ploeg geeft kansen weg. De verdediging is prima ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik kan me werkelijk geen seizoen herinneren dat we zoveel wedstrijden zo makkelijk wonnen. Niets billen knijpen het laatste kwartier. Nog 3 maanden volhouden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die eerste was alleen geen 100 procent kans. Feyenoord gaf vóór de 1-0 aantal kansen weg waarvan alleen die ene vlak voor de goal van Toornstra een 100% kans was. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Vreemde uitspraak voor een geile. |
|
|
|