BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-verdediging historisch goed

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 februari 2017 - 13:47   quote  deeplink  
Zie: http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/464603_feyenoord-verdediging-historisch-goed?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

De cijfers zeggen het, maar is het ook echt zo? Ik zie elke wedstrijd toch wel 100% kansen weggegeven worden, er zit toch ook wel een dosis geluk bij? Of niet?
VVout
 VVout - dinsdag 14 februari 2017 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 februari 2017 - 13:47 schreef Stylzz het volgende:
Zie: http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/464603_feyenoord-verdediging-historisch-goed?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

De cijfers zeggen het, maar is het ook echt zo? Ik zie elke wedstrijd toch wel 100% kansen weggegeven worden, er zit toch ook wel een dosis geluk bij? Of niet?
Minder veel pech bedoel je, de pech dat je bij antivoetbal van je tegenstander dat éne doelpuntje juist wel tegen hebt.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 februari 2017 - 13:51   quote  deeplink  
Ja, misschien dat, maar ook gewoon we geven best wel kansen weg. En vaak ook geen kleintjes.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 14 februari 2017 - 14:02   quote  deeplink  
Tsja, maar afgelopen zaterdag heeft de verdediging naar mijn idee geen fout gemaakt. Die kans tegen kwam vooral doordat je voorin de bal dom inspeelt (was te verwachten/te zien/in te schatten dat die pass niet aan zou komen), waarna je een snelle counter tegenkrijgt die je moeilijk kunt verdedigen, omdat je backs vol in de aanval zijn. Wat op zich logisch is tegen zo'n verdedigende tegenstander. Maar ik vind van der Heijden echt sterk spelen dit seizoen. Ging echter wel tegen GAE de mist in en had naar mijn idee de bal wellicht kunnen onderscheppen met een tackle bij dolberg in de klassieker. Verder winnen ze gewoon veel duels en staan ze ook vaak goed opgesteld. Tuurlijk heb je soms ook wat geluk (of minder pech) nodig, maar er worden maar weinig fouten gemaakt of uitgespeelde kansen weggegeven. Zo nu en dan komt dit wel voor, maar laten we eerlijk zijn; welke club in Nederland speelt twee wedstrijden achter elkaar zonder een 100% kans weg te geven? Volgens mij kan geen enkele club in de eredivisie dat.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 februari 2017 - 14:39   quote  deeplink  
Wij geven elke wedstrijd twee a drie 100% kansen weg. Afgelopen weekend ook.
Maar ze gaan er niet in vanwege 1. onkunde van de tegenstanders, 2. een goede keeper op goal.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 14 februari 2017 - 14:44   quote  deeplink  
2 à 3 is misschien overdreven, maar het is inderdaad vaak genoeg voorgekomen dat de tegenstander een grote kans krijgt in het begin van de wedstrijd.
VVout
 VVout - dinsdag 14 februari 2017 - 14:48   quote  deeplink  
T's elke keer weer spannend ja, kansen die je tegen PSV of Ajaks normaal gezien fataal worden. Begrijp daar je zorgen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 februari 2017 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 februari 2017 - 14:48 schreef VVout het volgende:
T's elke keer weer spannend ja, kansen die je tegen PSV of Ajaks normaal gezien fataal worden. Begrijp daar je zorgen.
Precies je zag t in die thuiswedstrijd tegen de snavels. Die Dolberg kreeg 1 kans.
VVout
 VVout - dinsdag 14 februari 2017 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 februari 2017 - 14:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies je zag t in die thuiswedstrijd tegen de snavels. Die Dolberg kreeg 1 kans.
T's een vraagstuk, maar ze kunnen beter van hun sterke punten uitgaan dan de zwaktes. Zullen sowieso wel op zich staande wedstrijden zijn, met een totaal andere ambiance die de nodige spanning te weeg brengt, net wel goed genoeg te zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 februari 2017 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 februari 2017 - 14:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
2 à 3 is misschien overdreven, maar het is inderdaad vaak genoeg voorgekomen dat de tegenstander een grote kans krijgt in het begin van de wedstrijd.
Apart inderdaad, vaak altijd vroeg in de wedstrijd..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 februari 2017 - 16:35   quote  deeplink  
Tegen Groningen was t in t begin en vlak voor rust
van geil
 van geil - dinsdag 14 februari 2017 - 17:49   quote  deeplink  
Elke ploeg geeft kansen weg.
De verdediging is prima !
van geil
 van geil - dinsdag 14 februari 2017 - 19:05   quote  deeplink  
Ik kan me werkelijk geen seizoen herinneren dat we zoveel wedstrijden zo makkelijk wonnen.
Niets billen knijpen het laatste kwartier.
Nog 3 maanden volhouden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 14 februari 2017 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 februari 2017 - 16:35 schreef Stylzz het volgende:
Tegen Groningen was t in t begin en vlak voor rust
Die eerste was alleen geen 100 procent kans. Feyenoord gaf vóór de 1-0 aantal kansen weg waarvan alleen die ene vlak voor de goal van Toornstra een 100% kans was.
tomson
 tomson - dinsdag 14 februari 2017 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 februari 2017 - 19:05 schreef van geil het volgende:
Niets billen knijpen
Vreemde uitspraak voor een geile.
van geil
 van geil - dinsdag 14 februari 2017 - 22:20   quote  deeplink  
:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5892
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-verdediging historisch goed

0.0059030