|
|
de bluffer
|
|
|
Als iemand via TV beelden nog geschorst wordt voor een ellenboog stoot, dan vind ik dat ook via de TV beelden een onterecht gegeven penalty afgekeurd moet worden wanneer de scheidsrechter direct na de wedstrijd zegt dat hij fout zat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zie mijn antwoord op andere topic met zelfde titel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, helemaal mee eens. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Heb jij de beelden en het commentaar gisterenavond gezien en gehoord van de wedstrijd tussen de Tukkers en de Friezen SCHANDALIG was het. Verder Grote Kenner goeie vrienden hoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2017 - 13:34 schreef de bluffer het volgende:[..] Heb jij de beelden en het commentaar gisterenavond gezien en gehoord van de wedstrijd tussen de Tukkers en de Friezen SCHANDALIG was het. Verder Grote Kenner goeie vrienden hoor Dat was echt onzin van die scheids toch.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Phoe en dat tegen een mede kenner ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2017 - 13:22 schreef de bluffer het volgende:Als iemand via TV beelden nog geschorst wordt voor een ellenboog stoot, dan vind ik dat ook via de TV beelden een onterecht gegeven penalty afgekeurd moet worden wanneer de scheidsrechter direct na de wedstrijd zegt dat hij fout zat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson