|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2017 - 10:19 schreef piet de paler het volgende:[..] Ook gij stylz zal diep door het stof moeten bij een kopbal van de verlichte Kramer. En wederom zal blijken dat de verguisde Piet het heel goed ziet. Piet is goed bij zinnen. En Kramer zal zorgen dat we winnen. Mag hoor. Maar hij kan er niets van. Zelfs dan niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nog een bakkie en dan onderweg naar Varkenoord de Kuip... Word wakker met een gelukkie ,hopelijk duurt dit geluk tot minimaal 16.30 Yesssssss come on Feyenoord!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik hoop dat die boeren winnen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja tegen 020 vandaag Ha Ha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Even de stoppen erin draaien. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: volgens mij heb jij dat nooit want je bent altijd zo negatief
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeker wel. Alleen niet ver van tevoren |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zit al aan de bar. Mijn dochter van 11 een pilsje en ik een AA tje... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga richting de Kuip..
Iedereen een fijne wedstrijd..
COME ON FEYENOORD.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Jij ook G K wat denk je vanmiddag |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Nu al gespannen, niet gezond voor een 64jarige. Hoop dat we winnen, kan toch lastig worden vanmiddag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zal lastig worden maar ik denk 5-0.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vanmiddag gaat een antwoord geven voor de komende tijd. Dat is de spanning van vanmiddag. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: mijn vriendin leest het nu en zegt tof 3 X Nicolai ze is mee hoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Zelfs mot thuis over de wedstrijd. Wil ik lekker alleen kijken, komt mijn halve schoonfamilie! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoppaaaaaaa wijffie wel hoor d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2017 - 12:35 schreef Milo het volgende:Zelfs mot thuis over de wedstrijd. Wil ik lekker alleen kijken, komt mijn halve schoonfamilie! Laat me raden..van de verkeerde kant? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Ja en we zijn net terug van vakantie. Ze hebben op onze hond gepast. Maar ik heb gezegd dat ik me niet inhoud. Ik zei nog haal die hond op! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2017 - 12:35 schreef Milo het volgende:Zelfs mot thuis over de wedstrijd. Wil ik lekker alleen kijken, komt mijn halve schoonfamilie! hahaha! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog geen opstelling ..(?) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Meer zenuwen voor ADO uit dan vandaag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nog niets op de site van Feyenoord, VI of Rijnmond. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
OPSTELLING | Jones; Karsdorp, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; El Ahmadi, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Jorgensen en Elia. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zonder Dirkie beginnen dus |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Gedurfd besluit van Gio. Had dit echt niet verwacht. Zou zelf denk ik Kuyt opgesteld hebben en Berghuis op de bank. Niettemin hoeft dit zeker niet slecht uit te pakken. Ik ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Berghuis en Willems wordt interessant. Het middenveld van ons staat in elk geval sterk op deze manier. De vraag is wel of Ramselaar echt linksbuiten gaat spelen of meer gaat zwerven. In dat geval moet hij wel echt worden opgepakt door een speler. Als Karsdorp daar achteraan moet, zal Berghuis echt telkens mee moeten met Willems, wat niet zijn natuur is om te doen. Kan heel interessant worden, aangezien Berghuis voorin weer heel gevaarlijk is, zeker ook als Willems een keer weg is. Heb er zin in, vol voor de winst gaan. Ik heb vertrouwen, maar zeker ook wedstrijdspanning. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb er ook vertrouwen in, dus wordt t 1-3. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prettige wedstrijd allemaal. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als Berghuis het een beetje slim speelt, dan heeft die Willems 30 overtredingen nodig. |
|
|
|