BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles (zondag 26 februari 2017, 16:45); 4 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:25 schreef Jaccio het volgende:

[..]

We moeten dit niet 'gewoon' winnen.
We moeten dit winnen met 2 of 3 doelpunten verschil
Ajax moet eerst maar eens gewoon die pot zien te winnen. Zoals je ziet is dat alweer moeilijk zat..
JOOD
 JOOD - zondag 26 februari 2017 - 17:27   quote  deeplink  
Goal
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 26 februari 2017 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar ligt het probleem juist niet. Dat ligt in het middenveld wat eigenlijk zelden als linie dominant is..
Hij had het over de ruimte maar je moet de tegenstander een beetje laten komen om de bal achter de verdediging te kunnen leggen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 26 februari 2017 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax moet eerst maar eens gewoon die pot zien te winnen. Zoals je ziet is dat alweer moeilijk zat..
Helaas wel
JOOD
 JOOD - zondag 26 februari 2017 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hij had het over de ruimte maar je moet de tegenstander een beetje laten komen om de bal achter de verdediging te kunnen leggen.
Rechtsbuiten achter Traore ligt een groot vierkant van 20x10 meter wat totaal niet gebruikt wordt. Of de diepte in met een loopactie of buitenom met een individuele actie.
JOOD
 JOOD - zondag 26 februari 2017 - 17:30   quote  deeplink  
Remi
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 17:30   quote  deeplink  
En godverdomme weer alleen, Jezus wat een verschrikking is dat in ons elftal.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 26 februari 2017 - 17:31   quote  deeplink  
Zoals ik de eerste helft bekeken had, speelde Ajax op maximaal ca. 80% van hun kunnen daar waar over 100% rendement zeker niet te zien was. Dat was bij Feyenoord wel zichtbaar. Maar dat is mijn mening qua verschil tussen Ajax en Feyenoord op dit moment.
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Is helemaal niet nodig, ruimte zat, kansen zat, alleen tijd om eens wat minder weg te geven en de eigen kansen af te maken..
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:31 schreef Onze Ajax het volgende:
Zoals ik de eerste helft bekeken had, speelde Ajax op maximaal ca. 80% van hun kunnen daar waar over 100% rendement zeker niet te zien was. Dat was bij Feyenoord wel zichtbaar. Maar dat is mijn mening qua verschil tussen Ajax en Feyenoord op dit moment.
Jezus kerel wat zeg je toch allemaal..
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2017 - 17:32   quote  deeplink  
Het is echt te gek voor woorden hoeveel kansen Ajax blijft missen dit seizoen. Organisatie is een drama vandaag want ook Heracles had er meer kunnen maken. Maar al was Ajax maar 40% scherp vandaag, dan hadden er al 6 ingelegen. Het is echt krankzinnig.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 26 februari 2017 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Jezus kerel wat zeg je toch allemaal..
Gewoon dat Ajax zwak is.
Jaccio
 Jaccio - zondag 26 februari 2017 - 17:33   quote  deeplink  
Belachelijk dit
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:33 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Gewoon dat Ajax zwak is.
Zeg dat dan gewoon ipv je rare percentage uitspraken die kant nog wal raken..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 26 februari 2017 - 17:34   quote  deeplink  
Een positief punt. Het is geen saaie wedstrijd
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2017 - 17:36   quote  deeplink  
Lijkt wel dat bij vrijwel al onze kansen zolang moet worden doorgetikt tot de kans zijn moeilijkste punt bereikt. En dan vuren we af...
Jaccio
 Jaccio - zondag 26 februari 2017 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Een positief punt. Het is geen saaie wedstrijd
Vind het een verschrikkelijk saaie wedstrijd eigenlijk. De spanning van Fey - PSV was zoveel hoger, terwijl we alle3 voor hetzelfde spelen
p111
 p111 - zondag 26 februari 2017 - 17:38   quote  deeplink  
Sanches is op en Traore heeft een schot van een oud wijf mijn god wat een slome kut wedstrijd ze zijn gewoon nog moe van donderdag.
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:36 schreef Loetje het volgende:
Lijkt wel dat bij vrijwel al onze kansen zolang moet worden doorgetikt tot de kans zijn moeilijkste punt bereikt. En dan vuren we af...
Juist dat vind ik wel meevallen.. Heb eerder het gevoel dat de aanvallers juist niet gevonden worden op de juiste momenten..

Neem Traore, gewoon 6 of 7 keer de 16 in lopen, met vrije mensen om zich heen, en alle keren zelf schieten..

Dat kan toch gewoon niet meer..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 februari 2017 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach azijnzeikerd.. Het gaat er toch om dat je niet rustig op de bank kan zitten, en dat is ook bij jouw stelling absoluut niet het geval..
Er zijn er genoeg die zeggen dat sinds de komst van Bosz ze rustig op de bank zitten. Ik heb dat op met uitzondering van een wedstrijd of 4 dit seizoen nog niet gehad!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 26 februari 2017 - 17:44   quote  deeplink  
Dit is toch geen toeval, Ajax speelt al een hele tijd niet goed. Dan ga je deze wedstrijd normaal gesproken nog wel winnen. Maar dit overtuigt niet en zo wordt Ajax zeker geen kampioen. En dan wordt je opnieuw 2e, zoals ik reeds voorspelde.

Dan kun je straks van alles gaan benoemen wat de oorzaken zijn. Maar dan werkt het gevoerde beleid gewoon niet toereikend. En dan moet je als Ajax toch eens in de spiegel gaan kijken waarom het structureel al diverse jaren niet voldoende is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2017 door Bobby1972 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 februari 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:44 schreef Bobby1972 het volgende:
Dit is toch geen toeval, Ajax speelt al een hele tijd niet goed. Dan ga je deze wedstrijd normaal gesproken nog wel winnen. Maar dit overtuigt niet en zo wordt Ajax zeker geen kampioen. En dan wordt je opnieuw 2e, zoals ik reeds voorspelde.

Dan kun je straks van alles gaan benoemen wat de oorzaken zijn. Maar dan werkt het gevoerde beleid gewoon niet toereikend. En dan moet je als Ajax toch eens in de spiegel gaan kijken waarom het structureel al diverse jaren niet voldoende is.
Bosz is de oorzaak, maar dat riep ik al vanaf het begin!
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:44 schreef Bobby1972 het volgende:

Ach rot toch eens op man over dat beleid, trainer en spelers moeten het doen.. En die spelers zijn met zijn allen echt de beste die er in de eredivisie rond lopen..

Overigens kan je winnen wat je wilt, maar als Feyenoord alles wint verder heeft dat weinig met gebrek aan goed beleid te maken..
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2017 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist dat vind ik wel meevallen.. Heb eerder het gevoel dat de aanvallers juist niet gevonden worden op de juiste momenten..

Neem Traore, gewoon 6 of 7 keer de 16 in lopen, met vrije mensen om zich heen, en alle keren zelf schieten..

Dat kan toch gewoon niet meer..
Maar ook dan Remco, Traoré loopt die 16 in. Als die wil schieten is de kans 2/3 meter daarvoor nog groter maar loopt door tot de kans veel kleiner is. Het is allemaal lomp en egoïstisch
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 26 februari 2017 - 17:47   quote  deeplink  
Nu maar hopen dat de tweede helft toch veel beter wordt.
Jaccio
 Jaccio - zondag 26 februari 2017 - 17:48   quote  deeplink  
Traore eruit, Neres erin aub
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar ook dan Remco, Traoré loopt die 16 in. Als die wil schieten is de kans 2/3 meter daarvoor nog groter maar loopt door tot de kans veel kleiner is. Het is allemaal lomp en egoïstisch
Zeker van zijn kant..

Ik vind Ajax gewoon niet goed spelen, het lijkt dominant maar is zo verschrikkelijk kwetsbaar..
Loetje
 Loetje - zondag 26 februari 2017 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:47 schreef Onze Ajax het volgende:
Nu maar hopen dat de tweede helft toch veel beter wordt.
Aanvallend hoeft het echt niet beter. Wel scherper. Organisatie is al lang niet goed.
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:48 schreef Jaccio het volgende:
Traore eruit, Neres erin aub
Doe mij eerst Kluivert maar, daarvan weet ik al dat ie beter is dan Traore...

Van Nerres weet ik niets dan een paar filmpjes..
Jaccio
 Jaccio - zondag 26 februari 2017 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Doe mij eerst Kluivert maar, daarvan weet ik al dat ie beter is dan Traore...

Van Nerres weet ik niets dan een paar filmpjes..
Mag ook. Als Traore er maar uit gaat
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 februari 2017 - 17:51   quote  deeplink  
Zal ik ook maar wat open deuren intrappen? Vanaf het begin geroepen dat Bosz dit Ajax gewoon gaat verneuken. Talenten zijn kapot gemaakt. Daarnaast krijgt zijn vriendje Traore alle tijd en mogelijkheid om de club nog meer naar de verdoemenis te helpen. Ook al vanaf het begin geroepen dat hij niet hoefde te komen. Daarnaast is Ziyech echt niet het wondermiddel geweest wat Ajax nodig had. En o ja, Bosz had nu de kans enkele spelers te sparen, want sommigen op de bank zijn echt niet minder dan wat in het veld loopt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 februari 2017 - 17:51   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2017 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - zondag 26 februari 2017 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:51 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zal ik ook maar wat aannames doen. Vanaf het begin geroepen dat Bosz dit Ajax gewoon gaat verneuken. Talenten zijn kapot gemaakt. Daarnaast krijgt zijn vriendje Traore alle tijd en mogelijkheid om de club nog meer naar de verdoemenis te helpen. Ook al vanaf het begin geroepen dat hij niet hoefde te komen. Daarnaast is Ziyech echt niet het wondermiddel geweest wat Ajax nodig had. En o ja, Bosz had nu de kans enkele spelers te sparen, want sommigen op de bank zijn echt niet minder dan wat in het veld loopt!
Ik moet wel zeggen dat Ajax onder Bosz een stuk leuker speelt dan onder zijn voorganger..
Verder ben ik het wel met je eens
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 februari 2017 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:54 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen dat Ajax onder Bosz een stuk leuker speelt dan onder zijn voorganger..
Verder ben ik het wel met je eens
Leuker? Ik zie het nergens in terug. Die paar wedstrijden die hij overtuigend wint zijn er veel te weinig. Van te voren geroepen dat zijn spel te aanvallend is en het er totaal geen aandacht wordt besteed aan het verdedigende aspect. In de omschakeling is Ajax continu een gatenkaas. Het is dat Onana of Sanchez vaak nog een sta in de weg is, maar verder is het gewoon drama! Helemaal omdat het middenveld totaal niet in balans staat!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 februari 2017 - 17:56   quote  deeplink  
-

Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 26 februari 2017 - 17:57   quote  deeplink  
Was een zuivere penalty, leek mij.
Brandje
 Brandje - zondag 26 februari 2017 - 17:58   quote  deeplink  
Met twee handen in de rug en geen pingel. Moedeloos word je ervan.
Jaccio
 Jaccio - zondag 26 februari 2017 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Leuker? Ik zie het nergens in terug. Die paar wedstrijden die hij overtuigend wint zijn er veel te weinig. Van te voren geroepen dat zijn spel te aanvallend is en het er totaal geen aandacht wordt besteed aan het verdedigende aspect. In de omschakeling is Ajax continu een gatenkaas. Het is dat Onana of Sanchez vaak nog een sta in de weg is, maar verder is het gewoon drama! Helemaal omdat het middenveld totaal niet in balans staat!
Persoonlijk vind ik het spel dat ze nu spelen gewoon leuker dan het spel onder FdB. En dan heb ik niks tegen FdB.. Ik vond het ongelooflijk jammer dat hij vertrok zelfs
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 26 februari 2017 - 17:59   quote  deeplink  
Mooi, nu dan de 2-1.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 26 februari 2017 - 17:59   quote  deeplink  
Dankjewel De Ligt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 februari 2017 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 17:58 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het spel dat ze nu spelen gewoon leuker dan het spel onder FdB. En dan heb ik niks tegen FdB.. Ik vond het ongelooflijk jammer dat hij vertrok zelfs
Het spel van De Boer was behoudend inderdaad en dat was inderdaad het aanzien niet waard, maar het spel van Bosz is gewoon te aanvallend en totaal niet doordacht!

En op dat moment scoort De Ligt de 2-1!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 februari 2017 - 18:01   quote  deeplink  
En nu vooral niet teveel vooruit voetballen, maar ook het verdedigende in de gaten houden! En niet te agressief vooruit willen denken!
JOOD
 JOOD - zondag 26 februari 2017 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 18:01 schreef Ajax Warrior het volgende:
En nu vooral niet teveel vooruit voetballen, maar ook het verdedigende in de gaten houden! En niet te agressief vooruit willen denken!
Juist wel, helemaal kapotspelen!
remco k
 remco k - zondag 26 februari 2017 - 18:03   quote  deeplink  
Ik moet zeggen dat ik de laatste weken erg kritisch was op Ziyech, maar dat ie vandaag wel echt een puike partij speelt.. Een van de beteren bij Ajax..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 februari 2017 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 18:02 schreef JOOD het volgende:

[..]

Juist wel, helemaal kapotspelen!
Om vervolgens in de tegenstoot keihard op je bek te gaan???
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 26 februari 2017 - 18:03   quote  deeplink  
Zo dan Sanchez
Jaccio
 Jaccio - zondag 26 februari 2017 - 18:03   quote  deeplink  
Lekker. Vasthouden nu
Brandje
 Brandje - zondag 26 februari 2017 - 18:03   quote  deeplink  
Vandaag wederom de zwakste schakel Lasse Schöne. Waar Ziyech en Klaassen vol jagen blijft hij veel te veel hangen en zo dus het speelveld veel te lang maakt. Dat is echt de achilleshiel van dit Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 februari 2017 - 18:04   quote  deeplink  
Yes!!!! Sanchez!!!!
JOOD
 JOOD - zondag 26 februari 2017 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 18:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Om vervolgens in de tegenstoot keihard op je bek te gaan???
Nee om met 2-5 te winnen en vertrouwen terug te winnen en daardoor onverslaanbaar worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Heracles (zondag 26 februari 2017, 16:45); 4 - 1

0.0075039