|
|
hjf
|
|
|
Het zijn de 2 kerels bij ons het veld die het verschil maken. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Mooi, 3-1. Nu doorgaan naar de volgende goal. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En nu spelers rust gaan geven!! Dus laat Traore maar naar het centrum gaan, Neres erin en Dolberg eruit! Ook Klaassen rust geven, en hier Van de Beek erin zetten! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2017 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Niet voor Traore overigens. Laat die maar het centrum opvullen. Geef Dolberg maar rust. Kan hij goed gebruiken! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2017 - 18:03 schreef Brandje het volgende:Vandaag wederom de zwakste schakel Lasse Schöne. Waar Ziyech en Klaassen vol jagen blijft hij veel te veel hangen en zo dus het speelveld veel te lang maakt. Dat is echt de achilleshiel van dit Ajax. Ik zeg al helemaal niets meer erover.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Doe dat dan niet! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Ligt trouwens foutloos de tweede helft.. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Geeft een goed gevoel voor uit bij Kopenhagen. Zo sterk man. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik wel. In de hoop dat Bosz hier een keer meeleest en ons advies opvolgt;) Veltman heeft zijn "oude" niveau ook weer terug. Pfffffff |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sanchez vandaag trouwens matig begonnen maar daarna toch ook gewoon erg sterk,, |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2017 - 18:08 schreef Brandje het volgende:[..] Ik wel. In de hoop dat Bosz hier een keer meeleest en ons advies opvolgt;) Veltman heeft zijn "oude" niveau ook weer terug. Pfffffff VErtel hem dan ook eens dat Youness ook eens diepte moet gaan zoeken.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2017 - 18:08 schreef Brandje het volgende:[..] Ik wel. In de hoop dat Bosz hier een keer meeleest en ons advies opvolgt;) Veltman heeft zijn "oude" niveau ook weer terug. Pfffffff Whahahahahaha als hij had meegelezen dan had hij eens een juiste opstelling gemaakt! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ONANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Gelukkig is Veltman ook geschorst tegen Kopenhagen en hebben we Tete voor hem in de plaats. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer Veltman die halfslachtig ingrijpt.. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Wat is er toch met Veltman aan de hand |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zo belangrijk die vent, en dan te bedenken dat hij pas 20 is!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En tering wat duurt het weer lang voordat Bosz wisselt zeg..
Kom eens op man.. Je ziet welke frisheid de Ligt vandaag en Kluivert de laatste weken bracht.. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Had toch niet durven dromen, dat Onana zo goed zou worden. Gaf er vorig jaar geen stuiver voor. Nu houdt hij ons in de titelstrijd. |
|
|
|
|
aaadjuh
|
|
|
Vindt Traore het eigenlijk wel leuk dan dat ie op voetbal zit ????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2017 - 18:12 schreef hjf het volgende:Had toch niet durven dromen, dat Onana zo goed zou worden. Gaf er vorig jaar geen stuiver voor. Nu houdt hij ons in de titelstrijd. Grappig, ik zei vorig seizoen al dat hij de opvolger van Cilissen zou moeten worden, uiteraard niet direct op dat moment, maar dat hij zo snel al zo goed zou worden had ik niet durven denken.. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Onana houdt ons in de wedstrijd zoals zo vaak |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan gaat Bosz gewoon weer Traore laten staan en Dolberg eraf halen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Voor Traore is Ajax gewoon een mogelijkheid om even wat wedstrijdritme te krijgen. Zoveel zou hij niet spelen in Londen waarschijnlijk. Blij als het seizoen over is en hij gewoon weer een enkele reis Londen neemt! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Uiteraard. Youness en Traore moet je niet aan komen bij Bosz. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Gaat die galbak van een Traore nog een keer overspelen |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Die Traore blijft een egoïstische speler. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Fijn dat we toch nog wat van Neres gaan zien |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kijk, Bosz heeft meegelezen! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2017 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Misschien om Dolberg rust te geven? Ik denk het hoor, anders kan ik het niet verklaren! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote: Jongens het is frustrerend maar er gaat niks veranderen bij die eigenwijze man |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Dolberg moet je ook sparen . Traore heeft al wat meer seizoenen erop zitten dan dolberg.
Traore verliest echt wel nog zij basisplek |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wow, zou Bosz het door hebben door Schöne te wisselen? |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2017 - 18:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Misschien om Dolberg rust te geven? Ik denk het hoor, anders kan ik het niet verklaren! Dat denk ik ook, maar breng daar dan Cassiera voor.. En breng dan Nerres voor Traore..
Je mag ze best aten voelen dat het niet goed is.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Overigens speelt traore als spits beter dan als rechtsbuiten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook daar doet ie nu echt helemaal niets goeds.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Hij verliest de bal minder dan als rechtsbuiten, daar was het 80% dat hij de bal verloor en doe percentage haalt hij nu zeker niet |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 26 februari 2017 - 18:24 schreef remco k het volgende:[..] Dat denk ik ook, maar breng daar dan Cassiera voor.. En breng dan Nerres voor Traore.. Je mag ze best aten voelen dat het niet goed is.. Dat klopt, maar uiteindelijk had je nog maar 2 wissels over. En er zitten enkele spelers gewoon doorheen. Er moeten keuzes gemaakt worden.
Ik ben tevreden met de winst, waar ik echter minder tevreden mee ben is dat Ajax maar niet snapt dat doelsaldo ook belangrijk is!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Vind hem prima spelen in de spits. Redelijk balvast en creatief. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Knappe goal.. Doet ie toch nog iets goeds dit seizoen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Sorry, maar op de goal na niets goeds zien doen eerlijk gezegd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iemand anders het verschil in voetballen op het middenveld opgevallen sinds de komst van de Jong.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|