|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoe vaak ik niet in militaire dienst last had van mijn enkel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mijn vrouw heeft savonds ook verdacht veel hoofdpijn.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bij mij de eerste 2 dagen nog niet als ik weer thuis ben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 september 2017 - 09:23 schreef Phyrexian het volgende:Ik geloof geen reet van die blessure, hij wist zelf ook wel dat ie gepasseerd zou worden voor een ander systeem, dus ik denk dat hij en Gio iets hebben afgesproken, zodat Gio geen moeilijke vragen zou krijgen, en hij niet nog verder af zou gaan. De blessure kwam mij net even te toevallig goed uit. Had Gio niet gezegd dat Kramert - zelfs al zou hij niet geblesseerd zijn - toch niet zou spelen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat zou lekker stom zijn! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Renato Tapia heeft maandag niet meegedaan met de laatste training voor de Champions League wedstrijd van Feyenoord tegen Shakhtar Donetsk. Hij moest zaterdag in de wedstrijd tegen PEC Zwolle het veld verlaten met een hamstringblessure.
Ook verdedigers Kevin Diks, Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden waren niet aanwezig op de training. Keeper Kenneth Vermeer leek weer fit en lijkt terug te keren in de wedstrijdselectie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Diks heeft een hersenschudding |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat de bal precies op dat kleine stukje komt, bizar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Van Beek weer geblesseerd lees ik |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Kloten! Maar kon ook haast niet goed blijven gaan.
Wie moet daar nu spelen? Dat wordt een lastige. Geertruida? Of toch gewoon Amrabat in het centrum, net als laatste kwartier van de week? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit is Zeker 50 % van waarom dit seizoen zo moeizaam verloopt. Wat een berg blessures |
|
|
|
|
GiGiWijnaldum
|
|
|
Hoe gaat het met de blessure van Vermeer? Begin augustus zou hij twee maanden afwezig zijn... Ik hoor er weinig over helaas. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heupblessure.. Sjeesus Manmanman Omdat ze elkaar in de weg liepen! Stom en onnozel!.. heb je plots Diks weer, top! :((( |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Van Duren weer aan de rauwe kip gezeten vanavond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nelom al jaren niet inzetbaar imo |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zijn er weer 3 bij. Vermeer, Nieuwkoop en Jorgensen. Afwachten hoe zwaar het allemaal is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Schijnt iets aan zijn pols te hebben. Opgelopen in de slotfase tegen Adeau. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Oh jee zag ie het niet meer zitten... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is minder pffff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je voetbalt niet met je pols. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Nieuwkoop was net lekker op stoom. En Jorgensen werd ook beter. Wat een rampseizoen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kun je prima mee voetballen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gips manchetje erom heen en meppen maar....Doet me een beetje aan Willy denken... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Willy had een schuimrubber manchet , mooie tijden |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Was dat niet Rene? Maar goed, ik denk inderdaad dat hij, mits goed verpakt, best kan spelen over 2 weken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Blessure Vermeer en Jorgensen schijnen mee te vallen. Zijn er beide in principe volgende wedstrijd van Feyenoord weer bij. Jorgensen speelt wellicht al voor Denemarken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Feyenoord kan ongeveer zes weken geen beroep doen op Jan-Arie van der Heijden. De centrale verdediger heeft een spierscheuring in zijn kuit opgelopen.
Dit was op 27 sep 2017, Volgens mij zijn die zes weken nu zo'n beetje om? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Toch wel vreemd hoeveel blessures Feyenoord heeft gehad het afgelopen jaar. Waarvan sommige spelers ook vaker dan één keer uit de roulatie zijn. Vooral als je het vergelijkt met de concurrentie...Zou het door het krachtvoetbal komen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Qua blessures zou van geil wel eens gelijk kunnen hebben met forceren en t gebrek aan wedstrijd minuten in de benen. Langzaam opbouwen is niet mogelijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als oorzaak wel, ja. Blijft wel staan dat het verval groter is dan zou mogen. Op dat vlak zijn er ook tegengestelde visies. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zo trainen ze bij Feyenoord nog geen eens als ze fit zijn man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sinds het wegvallen van Van der Heijden wist Feyenoord maar twee van de negen officiële wedstrijden winnend af te sluiten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Iedereen achterin is nu geblesseerd geweest dit seizoen, behalve Diks en Nelom.
Kan geen toeval zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Diks en Nelom zijn ook al geblesseerd geweest dit seizoen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ohja Diks een hersenschudding. Nelom weet ik niet meer.
Kan je nagaan, bij spelers die te missen zijn vergeet je het snel..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 november 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Huhm St Juste valt af bij jong oranje met een kuitblessure. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb steeds meer het idee dat de krachttraining van de fysio wel eens de boosdoener kan zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 november 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 november 2017 - 14:18 schreef van geil het volgende:Ik heb steeds meer het idee dat de krachttraining van de fysio wel eens de boosdoener kan zijn. Ja, er zijn er te veel geblesseerd...en wat Toornstra aan het doen is, klopt ook niet. Zeker 3 kilo spiermassa erbij op plekken waar je het niet wil hebben...als voetballer. |
|
|
|