|
|
van geil
|
|
|
Maar het is wel wat anders. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jorgensen en Toornstra zitten tegen Utrecht zowaar allebei weer bij de selectie zo is de verwachting. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goh, Gio en van Geel z'n baantjes moeten gered worden dus dan maar een risico nemen met 2 spelers. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vente verhuren , en Tapia aan willem II dan Sol kopen heb je wat meer adem voorin |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wie zegt dat Willem II Tapia wilt? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Misschien wil er nog wel een rijke Arabier inhaken op een gemanipuleerde DVD. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Komt daar ook niet aan het spelen wel in de KK Divisie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tapia zal ook wel klaar zijn met Feyenoord. Toch een fout van van Geel. Peruviaans international. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De Graafschap ( geen geintje) En die willen Vente ook wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 december 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Clasie en Van Persie zijn fit voor komende wedstrijd. Bij Jorgensen en Toornstra wordt de knoop doorgehakt na de training van morgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zet overal de spuit maar in , deze moeten we winnen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Riccardo Agricola ff bellen dan maar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Clasie en Berghuis in ieder geval nog onzeker . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Clasie is t hele seizoen al onzeker ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Worden jullie ook zo moe van die trainer die voorafgaand aan de wedstrijd zijn 10 minutes of fame wil hebben. Met al die rare oefeningen, net of dat ze nog even de oefenstof moeten doornemen. En dan dat huppelen om die schoteltjes. Je moet denk ik doordeweeks meer doen , je ziet Feyenoord altijd conditioneel inzakken in de 2 e helft. En ook veel wazige blessures Volgens mij is dat de mthode verheijen. Ik heb liever de methode weinig blessures en voed spel zodat je minder hoeft te vechten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat conditionele aspect is zorgelijk ja. Is dit seizoen een nieuw fenomeen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon plezier beleven aan het spelletje lijkt wel een misdaad tegenwoordig ja. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 december 2018 - 12:38 schreef piet de paler het volgende:Worden jullie ook zo moe van die trainer die voorafgaand aan de wedstrijd zijn 10 minutes of fame wil hebben. Met al die rare oefeningen, net of dat ze nog even de oefenstof moeten doornemen. En dan dat huppelen om die schoteltjes. Je moet denk ik doordeweeks meer doen , je ziet Feyenoord altijd conditioneel inzakken in de 2 e helft. En ook veel wazige blessures Volgens mij is dat de mthode verheijen. Ik heb liever de methode weinig blessures en voed spel zodat je minder hoeft te vechten. Als ik Feyenoord zit te kijken ben ik ook altijd al doodmoe halverwege... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 december 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verdonk in de lappenmand. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Is dit niet het officiële Haps topic? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het zuur van zijn gezichtsuitdrukking is doorgezakt naar de spieren |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Was altijd een kwestie van tijd natuurlijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat janksmoeltje valt nu weer door de mand natuurlijk, moet in één keer aan de bak bij Jaap. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kleine blessure las ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Larsson met zijn zure haring knakerbrott gezicht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hahahaha Alleen daarom al zou ik hem verkopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jørgensen, Bijlow, Verdonk, Nieuwkoop, Hendriks, Fer, Vermeer, Hansson, Narsingh en Larsson
Allemaal niet fit |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 10 juli 2019 - 20:24 schreef Stylzz het volgende:Jørgensen, Bijlow, Verdonk, Nieuwkoop, Hendriks, Fer, Vermeer, Hansson, Narsingh en Larsson Allemaal niet fit Je vergeet Haps... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haps deed tegen Darmstadt toch weer een helft mee ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
ja, maar hij raakt binnenkort weer geblesseerd.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kun je inmiddels geen geld meer op inzetten bij Toto. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahahaha Maar ik gun hem beterschap,tis best triest altijd maar revalideren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Irritant. En in dat geval maar 30 miljoen vragen voor Steven hairdresser Berghuis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jorgensen en Haps vaak geblesseerd. Narsingh, Kelly en eventueel Fer weinig tot niet gespeeld de laatste maanden.
Problematisch. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2019 - 09:37 schreef MMM het volgende:Jorgensen en Haps vaak geblesseerd. Narsingh, Kelly en eventueel Fer weinig tot niet gespeeld de laatste maanden. Problematisch. Trencin 2.0 ligt op de loer zo... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord hoeft het niet lang te doen zonder Sam Larsson. De 26-jarige aanvaller heeft in de oefenwedstrijd tegen Southampton een rugblessure opgelopen en kon niet een duel niet verder spelen. Vandaag maakt RTV Rijnmond bekend dat zijn blessure niet ernstig is, maar wel een twijfelgeval voor aanstaande zondag tegen Sparta Rotterdam.
Sven van Beek, die ook in de wedstrijd tegen Southampton uitviel, heeft nog geen duidelijkheid gekregen. De verdediger kreeg last van zijn enkel en nader onderzoek in het ziekenhuis is nodig. De verwachtingen zijn dat hij tegen Sparta Rotterdam in De Kuip niet inzetbaar is. Jan-Arie van der Heijden is zijn logische vervanger. |
|
|
|