|
|
ar
|
|
|
Dat is bijna hetzelfde als, laait Covid weer op ja of nee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zodra de eerste wedstrijd gespeeld mag worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mahl mal nicht den Teufel an die Wand, zouden ze hier zeggen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Steven Berghuis en Luis Sinisterra hebben zich vandaag weer gemeld op trainingscomplex 1908. De twee aanvallers staan op het veld, maar trainen volgens de Rotterdamse club nog wel apart van de groep.
De 28-jarige Berghuis heeft in zijn vakantie een infectie aan de luchtwegen opgelopen en heeft nog een aantal weken nodig om weer op krachten te komen.''Ik ben drie kilo kwijt en zit nog steeds aan de antibiotica. Ik heb een kuur voor drie weken gekregen. Dat doet wel wat met je lichaam,'' zo vertelde de sterspeler van Feyenoord afgelopen maandag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Christian Conteh zal nog niet voor Feyenoord in actie komen tijdens de oefenwedstrijden vaan aanstaande zaterdag tegen Borussia Dortmund (16:45) en MSV Duisburg (18:00). De pijlsnelle aanvaller heeft te kampen met een lichte blessure. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Lach met je mee.
Toen ik bij zijn aankoop las dat ie afgelopen seizoen maar liefst 7 wedstrijden fit is geweest kreeg ik al een bibber.
En ja hoor, we zijn nu 3.5 week bezig, was eerst afwezig omdat formaliteiten nog waren afgerond en sindsdien eigenlijk alleen maar kwakkelend.
Het zal inmiddels in de revalidatie-ruimte van 1908 drukker zijn dan op het veld.
En dan moet het seizoen nog beginnen...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De tering, niet nog een zeekoe toch. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dacht dat we met een fittere selectie aan de voorbereiding konden beginnen, maar het is weer drama. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
daar leek het wel op mighty, dat is ook weer senl omgedraad haha tering |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eric Botteghin heeft een hamstringblessure opgelopen in de thuiswedstrijd tegen FC Twente afgelopen zondag. De verdediger is hierdoor naar verwachting meerdere weken niet inzetbaar. Botteghin startte zondag in de basis tegen FC Twente, maar moest na 38 minuten spelen het veld geblesseerd verlaten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tyrell Malacia en Christian Conteh deden vandaag bijna alles op de training mee. Advocaat verwacht dat zij vanaf maandag volledig meedoen met de groepstraining bij Feyenoord. Sinisterra wordt pas in januari volledig terug verwacht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nicolai Jørgensen hoeft niet te vrezen voor een lange afwezigheid. De Deen kon niet starten tegen ADO Den Haag omdat hij tijdens de warming-up moest afhaken vanwege een blessure. Dit meldt het Algemeen Dagblad. De verwachtingen zijn dat Jørgensen zondag in de uitwedstrijd tegen Willem II weer minuten kan maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Justin Bijlow keert vandaag weer terug op het trainingsveld van Feyenoord. De doelman keerde vorige week terug van Jong Oranje met een blessure aan zijn bovenbeen, maar dat blijkt gelukkig mee te vallen. Bijlow trainde vandaag weer voluit op Varkenoord.
Ook Nicolai Jørgensen is weer terug bij Feyenoord. De Deen was niet inzetbaar vanwege een blessure opgelopen in de warming-up tegen ADO Den Haag. Jørgensen miste daardoor de thuiswedstrijd tegen ADO en de uitwedstrijd tegen Willem II. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ze kunnen een klaverjastoernooi beginnen in de ziekenboeg. Drukke boel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 oktober 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord zal vier tot zes weken niet kunnen beschikken over Leroy Fer. Dat vertelt Dick Advocaat zondagmiddag op de persconferentie na Feyenoord - Sparta. De middenvelder viel tijdens dat duel uit met een hamstringblessure.
"Hij heeft een hamstringblessure, dus dat duurt wel vier tot zes weken", bevestigt Advocaat. "We hebben twintig spelers waarvan er een paar half fit zijn. We hebben iedereen hard nodig, ook Leroy Fer. Het is jammer dat zo'n speler dan ook wegvalt."
Al sinds het begin van het seizoen kampt Feyenoord met een overvolle ziekenboeg. Tegen Sparta kon Advocaat al niet beschikken over Eric Botteghin, Sven van Beek, Luis Sinisterra en Robert Bozeník. Nicolai Jørgensen, Christian Conteh en Tyrell Malacia zitten sinds kort wel weer bij de selectie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Precies wat we niet kunnen gebruiken. De bank is al zo verschrikkelijk dun bezet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou Senesi op die positie kunnen spelen. ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja laten we onze beste verdediger op een andere plek zetten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met onze gouden driehoek hoeft er eigenlijk niet eens een man voor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bijlow Spajic Senesi , staat als n betrouwbaar fundament. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk ook dat hij dat gaat doen Geen plek meer voor botteghin als hij fit is ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hapsie was ook niet slecht vandaag ,daarbij is Fer ook onmisbaar. Ik zou ook maar snel Geertruida inruilen voor Nieuwkoop |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Loopt 20 km in een wedstrijd ,maar dat maakt je nog geen voetballer. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik denk dat toornstra op fer zijn positie komt. Dan is de keuze aanvallend wat dick niet wil. kokcu en teixeira is aanvallend maar is er een andere keuze?
ik ben eigenlijk "blij" met deze situatie, hoe vervelend ook is moet er anders worden gedacht nu fer wegvalt toch? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
zit net te denken, de spits bereiken we toch niet. als die teixeira valse spits wordt? dan toornstra diemers kokcu berghuis teixeira linssen ??? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het zal. Maar ik vind Fer een powerhouse, box speler als je wilt. Nu dat wegvalt zie ik het somber in, puur omdat niemand anders die kwaliteiten heeft. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
klopt ja maar het alternatief is aanvallend ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is oké. Maar je kunt niet met z'n allen aanvallend denken. Balans. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Burger misschien toch wat te snel verhuurd... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heeft Toornstra wel eens op die positie gespeelt? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geertruida zal de vervanger voor Fer zijn normaal gesproken. Elk ander alternatief is te aanvallend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is dus eigenlijk een brevet van onvermogen aan je verdedigers. Onze verdedigers hebben dus een vijfde verdediger nodig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We hebben verdedigers die scoren, wat zegt dat dan? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: We hebben geen geld voor een nieuwe spits dat zegt het. Dus ik denk stoppen met jammeren en deal with it. ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 - 12:43 schreef piet de paler het volgende:[..] We hebben geen geld voor een nieuwe spits dat zegt het. Dus ik denk stoppen met jammeren en deal with it. ;) Nee dat is geen jammeren, maar een vraag waarom zelf Berghuis over begint te schieten. T's allemaal wat afgemat en slodderig wat ze afleveren voorin. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vertrouwen moet er weer komen , bij spelers en fans. Lees net Botje is er ook weer bij. Ik hoop dat Sinistera ook er snel weer bij is |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 - 09:57 schreef Stylzz het volgende:Is dus eigenlijk een brevet van onvermogen aan je verdedigers. Onze verdedigers hebben dus een vijfde verdediger nodig. Sinds Advocaat er is spelen we ook met 5 verdedigers. Fer staat vlak voor het centrale duo. Hij is al lang niet meer de box to box speler van vroeger. Geertruida op zijn plek kan best goed uitpakken. Is wat wendbaarder en sneller....wie weet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord ziet de ziekenboeg aardig snel volstromen. In de wedstrijd tegen RKC Waalwijk vielen João Carlos Teixeira, Bart Nieuwkoop, Bryan Linssen en Nicolai Jørgensen uit. Grotendeels blijken de wissels uit voorzorg te zijn genomen.
Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad meldt op Twitter dat Teixeira iets in zijn hamstring voelde waardoor hij vroeg in de wedstrijd uit voorzorg werd gewisseld voor Nicolai Jørgensen, de Deen viel zelf later uit met een liesblessure en lijkt weer terug bij af.
Ook Nieuwkoop en Linssen bleven in de rust achter in de kleedkamer. Ook deze wissels waren uit voorzorg en dat betekent dat ze mogelijk donderdag gewoon inzetbaar zijn. Ook Teixeira kan mogelijk gewoon spelen, Jørgensen daarentegen lijkt weer weken uitgeschakeld te zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Justin Bijlow, Steven Berghuis en Joao Teixeira zijn weer terug op het trainingsveld bij Feyenoord. De drie spelers lijken daarmee inzetbaar in de Europese wedstrijd tegen CSKA Moskou. De aanvoerder van Feyenoord viel zondag tegen Emmen uit met een bovenbeenblessure. Dick Advocaat sprak na afloop van die wedstrijd al de verwachting uit dat Berghuis donderdag weer zou kunnen spelen.
Justin Bijlow liep een blessure aan zijn knie op in de thuiswedstrijd tegen Wolfsberger AC. Joao Teixiera viel enkele dagen daarvoor uit in de wedstrijd tegen RKC Waalwijk.
Terugkeer Vente Op de training voorafgaand aan CSKA Moskou is ook Dylan Vente aangesloten bij de selectie. De spits van Feyenoord Onder 21 was afgelopen week nog niet fit. Hij geeft Advocaat iets meer mogelijkheden in de aanval. De andere spitsen van Feyenoord, Nicolai Jorgensen en Robert Bozenik werkten woensdag binnen een programma af. Naoufal Bannis trainde buiten met de groep mee.
Na twee speelrondes staat Feyenoord laatste in groep K van de Europa League. De Rotterdammers hebben één punt, CSKA Moskou en Dinamo Zagreb hebben twee punten en Wolfsberger AC heeft na de overwinning in De Kuip vier punten. Derhalve moeten de Rotterdammers een resultaat halen tegen de koploper van de Russische competitie. Na 13 wedstrijden heeft CSKA één punt meer dan Zenit Sint Petersburg en Spartak Moskou.
Feyenoord-CSKA Moskou begint donderdag om 21.00 uur en is live te volgen via Radio Rijnmond. De uitzending is te beluisteren vanaf 20.00 uur. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b